در inFAMOUS: Second Son اگر بد هستید باید سریع باشید، اگر خوب هستید نباید اشتباه کنید
![infamoussecondson 1 670x376 در inFAMOUS: Second Son اگر بد هستید باید سریع باشید، اگر خوب هستید نباید اشتباه کنید - گیمفا](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/03/inFAMOUSSecondSon-1-670x376.jpeg)
در طی برنامه ای که این هفته به اتفاق Sucker Punch اتفاق افتاد سرپرست تیم تهیه کنندگی بازی یعنی Brian Fleming چیزهایی صد در صد جالب را در باره ی تفاوت های بازیکنان در inFAMOUS: Second Son منتشر کرده است. در بازی شما می توانید مسیر بدی را انتخاب کنید و شیطانی شوید و برعکس آدم خوبی باشید که قهرمان مردم می باشد.
این بر روی گرفتن Streak Points هم تأثیر می گذارد و مثلا با ترکاندن هر بمب کارما شما یک امتیاز خود را خرج خواهید کرد. ما در حال حاضر می دانیم که در حالت شیطانی Streak Points از چه راهی به دست می آید، کشتن دشمنان و این در حالی است که شما وقتی خوب هستید این امتیاز را با ناتوان کردن آن ها به دست می آورید( که با ضربه زدن به پای دشمنان مشکل است). وقتی به هفت Streak Points رسیدید بمب کارمای شما حاضر به کار خواهد شد. وقتی شما یک شخصیت شیطانی دارید بر روی یک تایمر قرار خواهید داشت یعنی باید با سرعت دشمن دیگری را هم بکشید. اگر این کار را نکنید Streak Point های شما تمام می شود و تبدیل به یک صفر می شود.
وقتی شما خوب هستید و کلی هم Streak Point جمع کرده اید با کشتن یک نفر تمامی زحمت خود را به جوی آب خواهید ریخت. وقتی شما دربازی خوب هستید وقت خواهید داشت تا از آتش بازی در بازی لذت ببرید ولی اگر شیطان باشید باید در تمامی کارهای خود عجله داشته باشید.
پر بحثترینها
- پلی استیشن از الزام اتصال حساب کاربری PSN به PC دفاع میکند
- مقایسهی PS Plus و Game Pass؛ کدام بهتر است؟
- ۳ The Last of Us چگونه میتواند برخی ایدههای جاهطلبانه بازی دوم را عملی کند
- ۱۵ بازی پلی استیشن ۳ که خواهان ریمیک شدن آنها در نسل جدید هستیم
- انیماتور God of War Ragnarok گرافیک و انیمیشنهای Fable را تحسین میکند
- ۳۰ هزار امضا برای لغو بازی Assassin’s Creed Shadows توسط ژاپنیها جمعآوری شده است
- Helldivers 2 با افت ۹۰ درصدی بازیکن مواجه شده است
- یک سال خاص؛ بیش از ۱۰۰ بازی برای انتشار در سال ۲۰۲۵ تایید شدهاند
- چرا با وجود قدرت بیشتر Xbox Series X، خروجی برخی بازیها روی PS5 بهتر است؟ دیجیتال فاندری پاسخ میدهد
- چرا خواهان بازگشت بازی های ۱۰ الی ۱۲ ساعته هستیم؟
نظرات
جالبه مبارک طرفدارانش :yes: :yes: :yes: :yes: :rotfl: :rotfl: :rotfl: چشم کورها :razzmad: :rotfl: :rotfl:
:yes: :yes: :yes:
:yes: :yes: :yes: :yes:
نچ نچ نچ عجب چیزیه …… ریخت 😀 :rotfl:
:yes: :yes: :yes:
در واقع مجبور کردن که خوب باشی! باحالی خوب بودن خیلی بیشتره ولی بد بودن همش استرس هست! ممنون بابت خبر :yes:
عالیه.مرسی بابت خبر :yes:
خوب که باشی فقط با دشمنات میجنگی ولی بد باشی مردم هم بهت گیر میدن سنگ میزنن آت و آشغال پرت میکنن هوو میکنن :rotfl:
من هردو رو بازی کردم و این نظر شخصی منه حس میکنم تو هردوش یه سری قدرت های خفن فقط برای بد بودن هست و اگه بد بشی قویتر میشی :evilgrin:
از این تصمیم های تاثیر گذار هم داره یادمه درجه خوبی تا آخر پرکرده بودم یجا یه چیزی رو باید نابود میکردم یا باهاش قدرتمو زیاد میکردم من تصمیم دوم رو گرفتم و کلن درجه خوبی از هیرو اومد کامل به سمت بدی :sweat:
ممنون بابت خبر :yes: