بنیانگذار Criterion Games دلایل منتشر نشدن سریهای بعدی بازی Need For Speed برای Wii U را اعلام کرد
حتما خبر دارید که چندین استودیو جدید توسط بنیانگذاران Criterion Games آقایان Alex Ward و Fiona Sperry، در این شرکت تاسیس شدند.
همچنین قرار بود که عنوان Need For Speed : Rivals برای تمامی کنسول های دستی و نسل هفتمی و هشتمی و PC توسط Three Fields Entertainment عرضه شود که کنسول Wii U هم جزء یکی از سیستم هایی بود که این شرکت قصد عرضه بازی بر روی آن را داشت.
مطابق با صحبت های انجام شده در صفحه Twitter این شرکت، وقتی که عنوان Need For Speed Most Wanted برای کنسول Wii U منتشر شد ولی متاسفانه، عرضه بازی برای این کنسول باعث شکست این نسخه از بازی شد.
وقتی که Ward بعد از توسعه Three Fields قصد عرضه بازی بر روی Wii U را داشت و این استودیو هم به این دلیل رخ داده برای سری قبلی بازی، سری جدید را برای این کنسول منتشر نکرد و البته جای ذکر است که هر لحظه امکان دارد نظر این استودیو تغیر کند. با وجود تمامی این سخنان این نسخه از بازی هم روانه بازار شد.
همچنین Ward بعد از عرضه این نسخه از بازی ادامه داد :
باز هم یک خطای دیگر در عرضه این سری از بازی برای کنسول Wii U که الان هم از نسخه این کنسول بازی شکایت های زیادی می شود و ما هم تمام وقت خود در حال کار بر روی مشکلات این نسخه از بازی هستیم و امیدواریم با همراهی Nitendo مشکلات و گلایه های مربوطه را بر طرف کنیم تا از بروز چنین ایرادهایی در سری های جدید جلوگیری کنیم.
تا کنون چیزی جزء گلایه و شکایت از نسخه Wii U بازی به گوش Criterion Games نرسیده و این شرکت از عرضه بازی برای این کنسول کاملا پشیمان است و با کمک EA در حال کار بر روی پشتیبانی بازی برای این کنسول می باشد. همچنین Alex به مشتریان گفت : آیا شما فکر می کنید ما با وجود چنین مشکلاتی خوش حال هستیم ؟ آیا فکر می کنید با به دلیل پول بیشتر در بازی بر روی این نسخه از NFS Rivals کار کردیم. خیر، تمامی تلاش ما هم اکنون این است که مشکلات را به صورت ریشه کن از بین ببریم و به زودی منتظر خبرهای جدیدی در مورد نسخه Wii U بازی NFS خود باشید.
همچنین Nintendo هم در حال تلاش برای مشکلات فنی خود کنسول می باشد و امکان دارد که سری های جدید بازی های NFS دیگر برای Wii U منتشر نشوند و حتی ممکن است با شکست های بازی ها در این نسخه دیگر هیچ شرکت و ناشر دیگری هم بازی خود را برای کنسول Nintendo عرضه نکند.
همچنین بعد از بروز این مشکلات Alex Ward از EA کنارگیری کرد و گفت از این به بعد برای انتخاب کردن کنسول ها بیشتر باید دقت کرد که به احتمال زیاد این حرف او باعث بروز درگیری هایی بین این دو شرکت Nintendo و EA خواهد شد.
قابل ذکر است که این تجربه بعد شامل مدیر فنی و تکنیکی استودیو DICE هم می شود که آقای Johan Andersson بعد از این که مشاهده کرد بازی های ساخته شده با موتور Frostbite 2 بر روی این کنسول به خوبی به اجرا در نمی آیند Wii U را از لیست کنسول های قابل انتشار برای بازی ها خود حذف کرد.
هم اکنون هم تمامی استودیو های بازی سازی شرکت EA دیگر بازی های خود را برای کنسول های شرکت Nintendo عرضه نمی کنند و این یک قطع رابطه جدی بین این دو شرکت است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بلاخره سایت اپ شد 😀 😀
من چند ساله که دیگه از nfs انتظاری ندارم
از سال ۲۰۰۶ و نسخه most wanted 1 به بعد ما که چیزی ندیدم :no:
hot pursuit بینظیر بود