بازهم ESRAM کنسول مایکروسافت زیر حمله
شاید شما هم شنیده باشید که همه می گویند علت اصلی اجرا نشدن بازی های Xbox One بر روی کیفیت ۱۰۸۰p به دلیل ESRAM این کنسول است و حالا Pete Dodd از منابع داخلی در مایکروسافت می گوید که ESRAM مانند یک درد است. البته او لحن خیلی تندتری به کار برده است که اینجا شایسته نیست آن را مطرح کنیم ولی او اولین فرد نیست.
Pete Dodd در سایت NeoGAF می گوید:
من نمی خواهم با طرفداران مایکروسافت و فن ها بحثی کنم ولی اگر به دنبال ماشینی قدرتمند بوده اید این کنسول به واسطه ی ESRAM آشغال آن ماشین نیست. همچنین این مموری مانند دردی در سر بازی سازان و بازی بازان هست.
کسانی که ادعا می کنند که ESRAM به دلیل پیچیدگی و این جور صحبت ها مهم نیست و نیازی به بهتر شدن آن نیست باید بگویم که این تکنولوژی یک موشک نیست، حتی پیچیده هم نیست. این فقط یک درد در آستین است.
این صحبت ها مانند حرف های سابق Jeremy Conard و خود Dodd هست. نظر شما؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
salam doostan man ye soal daram
man mikham to zamine ye bazi sazi vared sham ama man be zamineye gerafik alaghe daram
1.bazi saz ha az che narm afzari baraye gerafik estefade mikonan
ye ja khoonam az 3d max ama pas chera fargh bazi sazaye irani ba baghie ye bazi saza ziade
:no: :no: :no:
lotfan javab bedin
برای شروع نسخه مجانی Unreal Engine و CryEngine 3 رو دانلود کن یک نگاه کن ببین چی می فهمی , یک کم باهاشون کار کن بعد برو به سمت کلاس های آموزشی .
خوب داداش من اینجا حاش نیست ولی ما ها برای ساخت مش از 3dMax و MAYA و z Brush استفاده می کنید. سوال بیشتر تو فروم از خودم :yes:
فقط یک Ram با حافظه کم و سرعت به شدت بالا هست که بازی ساز ها تجربه کار کردن با اون رو ندارن پس نمی تونن فعلا باهاش خوب کار کنن . BandWidth ی که این قطعه به کنسول می ده حدود 204GB/s که این عدد در باره PS4 حدود 176GB/s ! پس چند وقت دیگه PS4 = R.I.P :rotfl: :rotfl: :rotfl:
فقط 3d max نیست فک کنم برنامه نویسی هم میخواد
کار به جایی رسیده ک منابع داخلی مایکروسافت هم به سطوح اومدن …!!!
دان متریک گند ب تمام معنا زد … مایکرو هم شوتش کرد سریع ….
تنها راه نجات انحصاری هایی هست مایکرو بتوه عرضه کنه … کاری که سونی در نسل قبل کرد و کنسولشو نجات داد …
دقیقا داستان نسل ۷تم داره عکس میشه
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
esram اش هم مشکل داره :no: :no: :no: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
کنسول :console: فقط ps4 :yes: :yes:
بله کلا اشغال ترین و پر مشکل ترین کنسول جهان Xbox1 هستش :rotfl: :no:
چه کنسولی فکر کنم مایکرو باید بره به همون نرم افزار زدن ادامه بده و کنسول رو تبدیل کنه به خاک انداز :rotfl: :laugh: :no:
ای بایا نظر ما رفت برای تایید . لطفا تایید کنید بی زحمت 🙁
فکر کنم که تنها راهش اینکه تک تک وانی که بیل فروخته فراخوان بزنن یه آچار دستش بگیره بعد سخت افزارش مثل رم رو عوض کنه شاید فرجی شه ولی بازم نمیشه حافظه مخفی PS4 رو میخواد چکار کنه :rotfl: :rotfl: :rotfl:
آخه منی که وقت تلویزیون نگاه کردن نداشتم رو به فکر خرید پی اس انداخته خدا بگم چکارتون نکنه ای چشم بادومیا… :rotfl: :rotfl: :yes: :yes:
منظورش pain in the as*s بوده اون درده رو میگم :evilgrin:
doostan forom site kojast
aman az dast fan hay ps4
واقعا امان از فن های سونی دمت گرم شایان 😀