خانواده گیمفا | شماره چهارم - گیمفا
خانواده گیمفا | شماره چهارم - گیمفا
خانواده گیمفا | شماره چهارم - گیمفا
خانواده گیمفا | شماره چهارم - گیمفا

خانواده گیمفا | شماره چهارم

حامد زاهدی
۱۳:۱۲ ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
خانواده گیمفا | شماره چهارم - گیمفا

با عرض سلام و شاد باش خدمت تمامی بازیبازان ایرانی.حالتون چطوره؟کنسول نسل بعدی رو گرفتید یا نه؟ اگه که گرفتید خوش به سعادتتون؛ اگه هم هنوز موفق به خریدش نشدید، فدای سرتون، فرصت زیاده! راستی بعد از ظهر جمعه تون بخیر! ناهار چی خوردید؟بازی چی خوردید؟GTA؟نوش جونتون.این هفته براتون،کلی خبر داغ و خوش حال کننده دارم که مطمئنم از خواندش لذت می برید.در ضمن یک سورپرایز در خصوص مجله واستون دارم و برندگان مسابقه شماره سوم رو اعلام می کنیم و در بخش صندلی داغ نیز، به انتخاب شما با مدیریت کل گیمفا، آقای کسری نراقی گپی زدیم.چرا این قدر توضیح بدم؟خودتون بیاید ادامه مطلب دیگه…!

Gamefa family1 خانواده گیمفا | شماره سوم

چه خبر؟

جمعه تون بخیر.در هفته ای که گذشت، حجم کاری بالاتری داشتیم و به همین دلیل به شخصه زمان کافی برای پاسخ گویی به ایمیل ها و سوالات شما مخاطبین عزیز را نداشتم، پوزش من را بطلبید.

دیروز، سرپرست تیم خبری آقای محمد حسین صفری لیستی از تعداد خبرهای قرار گرفته بر روی سایت در بهمن ماه به بنده ارائه داد که توجه تون رو در زیر بهش جلب می کنم.

لیست رده بندی خبرنگاران ( بهمن ماه )

همان طور که مشاهده می کنید، در بهمن ماه، ۵ خبرنگار بالا روی هم رفته نزدیک به ۶۰۰خبر را پوشش داده اند که در نوع خودش عالی و کم نظیر است.انشاالله با بالارفتن اعضای تیم، شاهد آماری بالاتر از رقم فعلی خواهیم بود.

آقای پوریا معمارور نیز، با ارسال ۱۸۴ خبر و ۴۱ امتیاز هدیه و در مجموع با ۲۲۵ امتیاز به عنوان خبرنگار برتر ماه انتخاب شده اند. از همین جا به آقای معمارور تبریک می گوییم و امیدواریم به فعالیت خودشان ادامه دهند.در ضمن برای ایشون یک سری امکانات و ویژگی های جدیدی نیز در نظر گرفتیم که در اختیارشان قرار خواهیم داد.

از سایر تیم به خصوص آقایان حسینی و ستوده (orc727) به خاطر پوشش و تامین آهنگ های بخش موسیقی نیز نهایت سپاس و قدردانی را دارم.

 

  محمد حسین صفری گفتهخب فکر کنم بعد از تغییر و تحولات گیمفا و رفتن چند نفر از اعضای بسیار با تجربه ی تیم خبرنگاری هیچ کس امیدی نداشت که گیمفا و به ویژه بخش خبریش بتونه به اون دوران اوجش بگرده ولی خدا رو شکر و با اعتمادی که آقای زاهدی به من کردن و تلاش تمام بچه ها تونستیم یه بار دیگه عظمت اصلی گیمفا یعنی خبراشو نشون بدیم. واقعا تو این یک ماهی که من مسئولیت بخش خبری رو بر عهده داشتم فهمیدم که کار کردن برای سایت بزرگی مثل گیمفا خیلی سخته چون کاربرای فهیم و باهوشی داره که  اگه حتی یه اشتباه کوچیک هم ازت سر بزنه بهت تذکر میدن و به خاطر همین باید همیشه حواست به همه چیز باشه که البته همین تذکرات کاربرا هست که کیفیت کار ما رو بهتر می کنه. در کل امیدوارم این روند خوبی که شروع کردیم رو ادامه بدیم و روز به روز کارمون و به خصوص کیفیتشو بهتر کنیم.

 

از این موضوع که رد بشیم، می رسیم به مجله!حتما می پرسید چه زمانی منتشر میشه؟ خب در جواب باید بگم که کادر، از ۵بهمن استارت کاری مجله رو زدند و در حال حاضر هم به مراحل نهایی و پایانی رسیده اند.به امید خدا، فردا باری دیگر، شاهد مجله گیمفا خواهیم بود.

خب، براتون یک سورپرایز هم دارم. می دونم که بی صبرانه منتظر انتشار مجله هستید تا بذارید دانلود بشه!برای این که هیجان و ذوق تون بالاتر هم بره، تصمیم گرفتیم برگی از مجله رو پیشاپیش به نمایش در بیاریم.امیدواریم که مورد توجه و پسند شما بزرگواران قرار گیرد.

majale gamefa

برای بارگزاری سریع تر، از کیفیت تصویر کاسته شده است.

 

 علیرضا مرادی خانواده گیمفا | شماره سوم علیرضا مرادی گفته: تقریبا یک ماهی از مجله سایت خبری نبود، ولی به دلیل درخواست بازدیدکنندگان و دوستداران سایت گیمفا بار دیگر کادر تحریریه مجله به سرعت شکل گرفت و همه بر آن شدند، تا مجله ای درخور نام گیمفا منتشر شود.
مقالات این شماره از کیفیت بالایی برخوردارند و حتی به بازی های ایرانی هم پرداخته شده است. اگر از احوال من می پرسید، دو مقاله از من هم در این شماره قرار گرفته که امیدوارم از آن لذت ببرید.

 

 

کمیک | شماره چهارم

تا به حال به میزان شباهت زندگی واقعی با بازی های ویدیویی شبیه سازی زندگی هم چون Sims دقت کردید؟دقیقا کارهای روزمره را به تصویر می کشند.حتی بعضی اوقات صحنه هایی که در بعضی از بازی های کامپیوتری با آن مواجه شدیم در زندگی واقعی نیز برای مان رخ می دهد.در چنین مواقعی با خود می گوییم، پسر اینو ببین! مثل فلان محیط یا شخصیت فلان بازیه!در کمیک این هفته به این موضوع خواهیم پرداخت.

comic gamefa 4

کمیک شماره چهارم

 

علی یوسف زاده خانواده گیمفا | شماره سومعلی یوسف زاده گفتهیقینا بعضی اوقات کارهایی انجام دادید که شباهت زیادی با بازی ها داشته؛ است.از جمله این شباهت ها میشه به شال و کلاه کردن اشاره کرد که در بیشتر بازی های نقش آفرینی هم قابل مشاهده هست، فقط این گیمرها اومدن و کمی کلمه رو با کلاس تر کردند و به جای شال و کلاه کردن از کلمه “شخصی سازی” استفاده می کنند! در انتهای صحبتم می خوام به یک مورد کلی اشاره کنم؛ کمیک های ساخته شده توسط تیم گیمفا، صرفاً برای خنده نیست.چرا که قصد داریم از طریق کمیک، ذهن شما را نیز به چالش بکشیم.

 

پیروزی با کیست؟ | مسابقه شماره چهارم

ماشاالله در مسابقه شماره سوم، ۷۲ نفر نظر دادند که تمامی درست بود.این نشون میده که بازیبازهای باهوشی داریم،درسته؟:s25:حالا چه با استفاده از سرویس Google Image یا چه بدون آن، در حدس تصویر کولاک کردید.خب مسابقه این هفته، موسیقی متن بازی هست.می خوام ببینم بازم شگفتی آفرین می شید یا نه :s25: به امید خدا که می شید، چرا که نه؟:s25:

اما قبل از سوال مسابقه، برندگان شماره سوم رو معرفی می کنیم.

۱- FJD

۲- مزدک نبئی

۳- natan drake 4ever

“برندگان بالا، از طریق پیام خصوصی در سایت یا انجمن، برای دریافت جایزه خود با بندهارتباط برقرار کنند.”

قوانین مسابقه:

۱- جواب خود را در قسمت نظرات بنویسید.

۲- هر کاربر تنها یک بار می تواند شانس خود را امتحان کند.

۳- مدت پاسخ گویی، تا دوشنبه ۵ اسفندماه می باشد.

۴- در صورت مشاهده هرگونه تقلب، کاربر خاطی از شرکت در دوره بعدی مسابقات نیز محروم خواهد شد.

۵- به ۳ نفر از کسانی که جواب درست داده اند، به قید قرعه یک کارت شارژ ۲تومانی ایرانسل یا همراه اول داده خواهد شد.

و اما مسابقه!خدا رو شکر google music دیگه نداریم.:s25: پس اگر تونستی حدس بزنی، خیلی مغزی دیگه!آقا چرا دست بالا گرفتی؟ بذار موسیقی رو بذارم بعد جواب بده!

[jwplayer mediaid=”133872″]

لینک دانلود

 آرش عارف نیا گفتهواسه این هفته تصمیم گرفتیم که مورد مسابقه رو از بین آلبوم های Soundtrack بازی ها انتخاب کنیم که البته کار شما رو واسه حدس زدن سخت تر می کنه. البته توی اسم آهنگ واسه اونایی که اهل موسیقی آهنگا هستن نشونه هایی گذاشتم که می تونه کار شما رو آسون تر کنه. یه راهنمایی دیگه هم داشته باشیم، توی موسیقی هایی که تا حالا روی سایت رفته دنبالش نگردید. این آهنگ رو علاقه مندان به تاریکی می تونن حدس بزنن.

 

صندلی داغ |  کسری نراقی

هفته گذشته، آقای پوریا معمارور مهمان صندلی داغ ما بود، مطمئنم که شناخت بیشتری نسبت به ایشان پیدا کرده اید.در نظرسنجی که گذاشته بودیم، شما مخاطبین عزیز، به آقای کسری نراقی برای حضور در صندلی داغ رای داده بودید.لازم به ذکر است که آقای نراقی با مشغله کاری فراوانی که داشت، اما به خاطر احترامی که برای کاربران قائل است، این درخواست را رد نکرد.

(هر کاربر می تواند به ۳ نفر رای بدهد)

[poll id=”78″]

 

۱- لطف کنید خودتان را برای افرادی که آشنای اندکی با شما دارند، معرفی کنید.

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و کاربران محترم سایت.
من کسری نراقی متولد ۱۳۶۵ در شهرستان ملایر ، مجرد و دارای مدرک مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی هستم فکر کنم از ۶ – ۷ سالگی بود که با کنسول آتاری و با بازی هایی مانند هواپیما و دزد و پلیس آتاری ساخته اکتیویژن پا به دنیای بازی های کامپیوتری گذاشتم.
به بازی های کامپیوتری علاقه شدیدی دارم و میتونم بگم لحظاتی که مشغول بازی هستم بهترین لحظات زندگی خودم را تجربه می کنم و زندگی بدون بازی برای من قابل تصور نیست و همیشه از خداوند می خواهم که این نعمت بزرگ را از من نگیرد !
بعد از بازی به اینترنت ، کامپیوتر و فیلم های سینمایی علاقه خاصی دارم مخصوصاً کارهای کوئنتین تارانتینو و  سرجیو لئونه از جمله  ۳ فیلم Inglourious Basterds ، Pulp Fiction و وسترن اسپاگتی خوب ، بد ، زشت.تیم فوتبال مورد علاقه ام ایتالیا (البته بعد از تیم ملی ایران) و باشگاهی هم اینتر میلان
کلاً زندگی من تشکیل شده از بازی ، اینترنت ، سینمای حرفه ای و  فوتبال !
۲- فعالیت خودتان را در زمینه بازی های رایانه ای از چه زمانی آغاز کردید؟
به عنوان گیمر حدود ۲۰ سال است و حدود ۵ سال هم به صورت وبمستر در اینترنت مشغول به کار هستم

۳- چه شد که به فکر ساخت وب سایت پیرامون بازی های رایانه ای افتادید؟ می توان دلیل این امر را علاقه شخصی به بازی دانست؟
مسلماً علاقه شخصی که وجود دارد شاید فراتر از علاقه بتوان گفت عشق به بازی های کامپیوتری ولی یکی دیگر از دلایل آن استفاده بهتر از زمانی بود که در اینترنت صرف می کردم و شاید یک دلیل دیگر آن فعالیت در فروم سایت بازی سنتر سال ها پیش بود !

۴- نام ” گیمفا ” چطور به ذهنتان خطور کرد؟ اسم دیگری نیز در ذهن پرورانده بودید؟

اول قرار بود سایت با نام ناتال (natal) که از پروژه ناتال مایکروسافت الهام گرفته بود ساخته شود و اختصاصی در مورد کنسول مایکروسافت یعنی ایکس باکس مطالب بر روی سایت بیاید ولی بعداً با آشنایی با شروین روشن و همکاری با ایشان که قبل از سایت مجله گیمفا را مدیریت می کرد اسم گیمفا انتخاب شد ! برای اینکه چطور این اسم انتخاب شده بهتر است از شروین روشن (نویسنده مجله دنیای بازی) سوال کنید ! چون مجله گیمفا یک سال قبل از ایجاد سایت منتشر شده بود

کسری نراقی، مدیریت محترم گیمفا

۵- همه می دانیم که مدیریت امری بسیار دقیق و حساب شده است و نیاز به صرف ساعات زیادی دارد.در ۲۴ ساعت شبانه روز، چند ساعت آنلاین هستید؟آیا این مدت زمان زیاد شما را خسته نمی کند؟
من دوست داشتم همیشه آنلاین باشم ! و شعارم در اولین وبلاگم همیشه آنلاین باشید بود.(online.blogfa.com) که فکر می کنم با وجود موبایل های هوشمند امروز و اینترنت بسیار گسترده این رویای من به حقیقت پیوسته ولی اینکه واقعاً چند ساعت آنلاین هستم شاید به جز مواقع استراحت بقیه مواقع آنلاین هستم و سعی می کنم همیشه آنلاین باشم !

۶- در ماه های گذشته تغییر و تحولاتی در کادر پدید آمد.شخصیت برجسته ای همچون آقای دانیال نوروزی استعفا داد و … آیا نبود ایشان به چشم می خورد؟تیم فعلی سایت را چطور ارزیابی می کنید؟ به نظرتان توانسته اند انتظارات مخاطبین را برآورده کنند؟
جا داره همین جا از زحمات تیم قبلی گیمفا به خصوص جناب آقای دانیال نوروزی قدردانی کنم. فعالیت سایت تا به امروز با توجه به نظر سنجی ها خوب بوده و خوشبختانه تیم جدید به خوبی توانسته جای تیم قبلی را به خوبی پر کند و انتظارات مخاطبین را برآورده کنند انشاالله همینطور ادامه می دهند.

۷- به غیر از گیمفا، سایت دیگری نیز دارید؟
در حال حاضر در سایت تک فارس فعالیت محدودی دارم.

۸- شاهد گذر چند نسل از کنسول ها بوده اید؟ کدام نسل را برتر می دانید؟ بازی و کنسول مورد علاقه خود چیست؟
۷ نسل کنسول ها و از نسل دوم تقریباً اکثر کنسول ها را برای یکبار هم که شده امتحان کردم ولی به نظر من نسل پنجم با ورود کنسول افسانه ای پلی استیشن ۱ تحول بسیاری در دنیای بازی ها رخ داد و خودم نسل پنجم را برتر از همه نسل های دیگر می دانم.
اگر بخواهم یک بازی را نام ببرم half life و شخصیت مورد علاقه من دکتر گوردن فریمن و الکس ونس در بازی هالف لایف ولی کلاً به بازی های FPS  و اتومبیلرانی علاقمند هستم اولین بازی FPS  هم که تجربه کردم بازی medal of honor پلی استیشن ۱ بود که هنوزم از بازی کردنش لذت می برم  هیچ وقت یادم نمیره مواقعی که به کلوب بازی می رفتم و برای بازی کردن با پلی استیشن ۱ نوبت می گرفتم (البته در اواسط عمر PS1  به سختی هر چه تمام تر موفق به خرید این کنسول افسانه ای شدم)

۹- هر صحبت خاصی که با کاربران دارید رو می تونید بازگو کنید.این شما و این هم مخاطبین.
با آرزوی موفقیت و سلامتی خدمت همه مخاطبین گیمفا از آنها در خواست دارم که همیشه به توصیه های پدر و مادرشان گوش دهند و بازی های کامپیوتری طوری نباشه که به درس آنها لطمه بزنه و این را بدانید که زندگی مانند یک بازی کامپیوتری نیست که فرصت دوباره بازی کردن در آن به شما داده شود؛ پس در بازی زندگی از فرصت هایتان استفاده کنید تا بتوانید برنده شوید و همیشه و در همه حال به خدا توکل کنید.

Masoud Heydari خانواده گیمفا | شماره سوممسعود حیدری گفته: آقای نراقی شخصی خوش اخلاق و محترم هستند. این که همیشه آنلاین هست درش شکی نیست چرا که هیچگاه شاهد آفلاین بودن وضعیت یاهو ایشان نبودم.کسری زیاد اهل صحبت کردن نیست و به خاطر همین من خیلی باهاش آشنا نیستم اما این مصاحبه باعث شد که چه من چه مخاطبین خوب گیمفا از کسری نراقی که خیلی برای گیمفا زحمت میکشه اطلاعات بیشتری کسب کنیم. گیمفا یکی از برترین سایت های خبری بازیهای کامپیوتری هست و به لطف کسری جان و البته حامد و نویسنده های عزیز بود که تونستیم نسبت به گذشته قدرتمند تر جلو بریم.

آریا توکلی خانواده گیمفا | شماره سوم آریا توکلی گفته: زیاد با ایشون آشنایی نداشتم ولی بعد از این که صندلی داغ رو خوندم جواب خیلی از سوال های خودمو گرفتم!من از وقتی که به با گیمفا آشنایی کامل رو پیدا کردم و هر روز خبر ها و مقالاتش رو دنبال می کردم با خودم میگفتم اداره ی این سایت میتونه آسون باشه اما کاملا در اشتباه بودم زمانی که خیلی از اعضای تحریریه و مدیران رفتند خودم به شخصه دیدم که کسری نراقی حتی برای روز های سخت هم آماده است!بهشون هم تبریک میگم چون مشخصه برای گیمفا از جون و دل مایه میگذاره!بحرانی هم که برای گیمفا پیش اومد باعث شد آقای نراقی لیاقت خودشون رو تثبیت کنند‍!

کیوان آمیرزاده خانواده گیمفا | شماره سومکیوان آمیرزاده گفته:  ایشون با زحمت هایی که برای گیمفا کشیدند ، توانستن این سایت رو توی ایران بین سایر سایت های بازی های کامپیوتری اول کنند و واقعا یکی از عوامل مهم پیشرفت گیمفا، مدیریت آقای نراقی هست.الان هم که آشنایی بیشتری ازشون پیدا کردم و خیلی هم خوشحالم که با همچین شخص بزرگی، ارتباط دارم. امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشن و بتونیم با کمک کردن به آقای نراقی، سایت رو بیش از پیش، پیشرفت بدیم.

 

صدای شما 

شما هم خانواده ای عزیز، می توانید هرگونه پیشنهاد،انتقاد و نظر خود را برای ما از طریق راه های ارتباطی که در پایین ذکر شده است ارسال کنید تا با نام خودتان در این بخش قرار گیرد.اگر مشتاق آشنایی با فرد خاصی از کادر گیمفا هستید، با ذکر نام و نام خانوادگی شخص مورد نظر، او را از سوالات خود باخبر سازید تا در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگو شما عزیزان باشد.

ایمیل : Hamedzahedi1990@gmail.com

پیام خصوصی در انجمن : کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خانواده گیمفا | شماره چهارم - گیمفا
خانواده گیمفا | شماره چهارم - گیمفا
خانواده گیمفا | شماره چهارم - گیمفا
خانواده گیمفا | شماره چهارم - گیمفا
خانواده گیمفا | شماره چهارم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

خانواده گیمفا | شماره چهارم - گیمفا