GTA Online Races خود را بهتر بسازید - گیمفا
GTA Online Races خود را بهتر بسازید - گیمفا
GTA Online Races خود را بهتر بسازید - گیمفا
GTA Online Races خود را بهتر بسازید - گیمفا

GTA Online Races خود را بهتر بسازید

محمد مهدی شفیعی
۱۵:۵۰ ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
GTA Online Races خود را بهتر بسازید - گیمفا

در خبری که ساعاتی پیش اعلام شد، مطلع شدید که Rockstar پیشنهادهایی برای ساخت بهتر Race ها در بازی آنلاین خود منتشر ساخته است. در این خبر به شما یاد می دهیم چگونه یک Race عالی بسازید.

برای شروع

اولین قدم شما برای ساخت مسابقه می بایست انتخاب نوع Race باشد که می تواند زمینی، هوایی و یا دریایی باشد. شما باید تصمیمی بگیرید در این Race قصد دارید بازیکنان را از چه لحاظ هایی به چالش بکشید؛ می خواهید Race شما طولانی باشد تا استقامت بازیکنان را نشانه روید و یا می خواهید با جت های جنگنده در شهر قابلیت پرواز عمودی یا به اصطلاح Knife بازیکنان را به چالش بکشید؟ دانستن هدف در ساخت یک Race خوب بسیار مهم است.

در فهرست Race Details شما می توانید تعدادی از پارامترها را تغییر دهید از جمله زمان روز، وسیله نقلیه(برای مسابقه)، تعداد دورهای مسابقه و آب و هوا. روی این موارد زیاد خود را اذیت نکنید چرا که در آینده اگر نظرتان تغییر کرد می توانید آن ها را به راحتی تغییر دهید.

actual 1387209565

 

محل، محل و باز هم محل

اولین اقدام شما برای شروع ساخت باید قرار دادن Trigger باشد.Trigger محلی است که بازیکنان از آن جا می توانند وارد مسابقه شوند و معمولا Trigger می بایست نزدیک محلی باشد که مسابقه برگزار می شود. همچنین می توانید تصویری برای پشت صحنه جایی انتخاب کنید که بازیکنان در آن جا جمع می شوند.

قدم بعدی شما باید قرار دادن Checkpoints باشد یعنی همان چیز هایی که راه شما را مشخص می سازند. شما می توانید در جهان بازی توسط stick چپ دسته دوربین را حرکت دهید. و از L2/LT و R2/RT برای Zoom کردن استفاده کنید. مراقب انتخاب راهتان باشید تا متناسب با ماشین ئ یا وسیله نقلیه ای باشد که انتخاب کرده اید.(البته وسیله نقلیه می تواند در هر زمان تغییر کند.)

اگر قصد دارید Checkpoints بین دو Checkpoints دیگر قرار دهید توجه کنید که در خط آبی ای که بین دو Checkpoints قبلی وجود دارد، قرار بگیرد.

اگر در قسمت فهرست مدل دوری را انتخاب کردید در نظر داشته باشید که طرح راه شما می بایست دایره ای باشد.

جایگذاری خوب

با انتخاب خلاقانه محل قطعات مسابقه می توانید مسابقه ای زیبا بسازید. برای آن هایی که GTA Race درست می کنند باید Weapons، Health و Boosts را در راه قرار دهند که می توانند آن ها را در Placement > Weapons و Placement > Props پیدا کنند. شما می توانید با قرار دادن محل هایی برای پرش راه خود از روی رودخانه عبور دهید و یا با مسدود کردن پل ها و راه های فرعی راه خود را محدودتر کنید.

actual 1387209582

 

زمین، دریا یا هوا

ساخت مسابقه دریایی نیز همین قوانین را پیروی می کند تنها تفاوت آن است که Checkpoint های مسابق زمینی تنها در زمین است ولی در مسابقات دریایی در آب است. همچنین می توانید در مسابقات دریای Buoys و Water Ramps را نیز قرار دهید.

در ساخت مسابقات هوایی نیز می توانید ارتفاع Checkpoint های خود را تغییر دهید.

امتحان  یک دو سه حرکت

بعد از اتمام ساخت بازی شما می بایست مسابقه خود را یک بار امتحان کنید. در حین امتحان بازی می توانید محل Checkpoint ها را نیز تغییر دهید تا مسابقه ای بی نقص را تحویل دهید. پس از اتمام نیز دوباره برای بازسازی های نهایی می توانید وارد عمل شوید.

actual 1387209597 1

حال که شما با کارها و اعمال ابتدایی آشنا شدید می توانید این پیشنهاد ها را مطالعه کنید و از آن ها برای ساخت یک مسابقه خوب استفاده کنید:

۱- همیشه مطمئن شوید که Checkpoint بعدی شما به راحتی قابل مشاهده است؛ شما می خواهید مسبقه ای از مهارت ها داشته باشید نه سردرگمی.

۲- در پیچ های تند Checkpoint خود را کمی قبل از گوشه پیچ بگذارید؛ این به ابزیکن اجازه می دهد تا بتواند به خوبی ترمز کند.

۳- از توضیحات استفاده کنید تا به بازیکنان نشان دهید که چگونه می توانند بهترین عملکرد را در مسابقه شما داشته باشند. برای مثال اگر در امتحانی که در مسابقه خود انجام دادید متوجه شدید که عدم وجود ترافیک مفید است به بازیکنان در توضیحات اطلاع دهید.

۴- مطمئن شوید بسته های جان و تفنگ ها از محل بازی دور باشند تا نفر اول بیشترین بهره را نبرد.

۵- انتخاب ماشین و یا وسیله نقلیه مهم ترین بخش در مسابقات زمینی می باشد. شما می بایست ماشین ها را متناسب با زمین و راه خود انتخاب کنید برای مثال انتخاب لامبورگینی برای زمین خاکی انتخاب مناسبی نیست مگر این که هدفی برای انتخاب آن داشته باشید.

۶- از پرش ها به صورت پراکنده استفاده کنید تا بازیکنان را با پرش های پی در پی خسته و رنجور نسازید.

۷- در مسابقات هوایی سعی کنید تمام مهارت های خلبان را بیازمایید تا بهترین خلبان مشخص شود و تجربه خوبی برای خلبانان رقم زنید.

۸- با قرار دادن Checkpoint های مناسب می توانید مهارت های خلبانان را بیازمایید؛ برای مثال با قرار دادن Checkpoint ها در بین آسمان خراش ها مهارت Knife خلبان ها را بیازمایید.

۹- با وجود همه این حرف ها، تجربه حرف اول را در این باره می زند.

نظر شما در رابطه با این پیشنهادها چیست؟ آیا تا به حال به این نکات توجهی می کردید؟حالا چطور؟ نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

GTA Online Races خود را بهتر بسازید - گیمفا
GTA Online Races خود را بهتر بسازید - گیمفا
GTA Online Races خود را بهتر بسازید - گیمفا
GTA Online Races خود را بهتر بسازید - گیمفا
GTA Online Races خود را بهتر بسازید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

GTA Online Races خود را بهتر بسازید - گیمفا