موب بازی | شماره سوم - گیمفا
موب بازی | شماره سوم - گیمفا
موب بازی | شماره سوم - گیمفا
موب بازی | شماره سوم - گیمفا

موب بازی | شماره سوم

محمد حسين محجوب
۱۷:۰۰ ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
موب بازی | شماره سوم - گیمفا

همان طور که در جریان هستید، ما آخر هرهفته با شماره جدیدی از مقاله موب بازی که فقط به بازی های موبایل می پردازد،همراه شما هستیم.بنا به برنامه هفتگی در مقاله موب بازی، ما در هر شماره ۵ بازی به روز و برتر موبایل را برای شما معرفی خواهیم  کرد که علاوه بر آن لینک دانلود عناوین معرفی شده برای دو سیستم عامل محبوب آندروید و ios موجود است.

 

۱-Asphalt 8

Asphalt 8

یکی از برترین و محبوب ترین سبک ها چه در عرصه موبایل و چه در عرصه کنسول های خانگی سبک ریسینگ می باشد. در شماره قبل با یکی دیگر از برترین عناوین محبوب و جدید در این سبک اشنا شدیم و دوباره در این شماره به سراغ یک بازی شاهکار دیگر رفتیم.

عنوان  Asphalt یکی از سری بازی هایی می باشد که  شرکت Game Loft  منتشر کرده است. این بار ما به سراغ نسخه هشتم این بازی رفتیم. شرکت گیم لافتاین نسخه از بازی را با تغیرات فراوانی راهی بازار بازی های موبایل کرد که ما باز هم شاهد گرافیک فوق العاده بالای این سری بازی ها هستیم. در این نسخه باگ های زیادی رفع شده است.

در این نسخه باز هم شما مانند نسخه های قبل بازی باید به مسابقه دادن با رقبای خود بپردازید. در طول مسابقه سکوهایی برای هنر نمایی شما وجود دارد که دارای افکت هایی زیبا حتی در مواقع تصادف شما، می باشد.

یک دیگر از قابلیت های خوب بازی دارا بودن بخش چند نفره می باشد که قدرت بازی کردن با دوستان تان را به شما می دهد.

لینک دانلود بازی از گوگل پلی

لینک دانلود بازی از app store

۲- clash of clans

clash of clans

عنوان clash of clans یک بازی استراتژیک محبوب می باشد که در گوگل پلی و app store جایی برای خود باز کرده است.  این عنوان دارای یک گیم پلی کلاسیک است . شما در این بازی باید برای خود قبیله ای تشکیل دهید و به ساخت روستا و قلعه بپردازید. در این عنوان هدف اصلی شما جنگ و ستیز با دشمنانتان ک هدفشان تسخیر روستایتان می باشد بپردازید  از سرزمینتان محافظت کنید .

یکی دیگر از وظایف شما خرید و ارتقا دادن سلاح هایتان میباشد که اعم از توپ و تفنگ می باشند. اگر دنبال یک بازی استراتژیک خوب برای گوشی موبایل خود میگردید پیشنهاد ما همین عنوان میباشد.

این بازی نیازمند دسترسی به اینترنت است. استفاده از آن کاملاً رایگان هست اما خرید برخی اشیا درون بازی نیازمند پرداخت الکترونیکیست. مراقب باشید که معتاد نشوید!

لینک دانلود بازی از کافه بازار

لینک دانلود بازی از app store

۳-battleship 2

Battleship 2 screenshot

battleship 2

این عنوان یکی از برترین بازی های انلاین برای سیستم عامل محبوب اندروید میباشد که دارا بودن بخش چند نفره و ساده در ان این بازی را بسیار محبوب کرده است که توانسته یکی از برترین بازی های انلاین در کافه بازار و گوگل پلی شود.

در این بازی شما باید به مبارزه با غول های عظیم خود اعم از کشتی ها و هواپیما های جنگی، چه در اب و چه در اسمان با دشمنان خود بجنگیدو بر ان ها چیره شوید که کار بسیار اسانی هم نیست.

امیدواریم با دریافت این بازی لحظات خوشی را با دوستان خود رقم بزنید و بازی و رتبه خود را ببه اشتراک دیگران بگذارید.

دانلود بازی از کافه بازار

۴- mega jump 2

mega jump 2

عنوان mega jump 2 یک بازی مهیج در نوع خود جذاب می باشد. شاید شما کارکتر این بازی را در نسخه اول همین باز و در بازی mega run دیده باشید. در این نسخه شما باید با این موجود بامزه تا جایی که میتوانید بپرید و به بالا بروید. این بازی دارای یک سبک بی پایان میباشد و تا جایی که game over نشده اید باید به پرش ادامه دهید.

در این عنوان ما شاهد گرافیکی طوفانی نیستیم اما در نوع خود دارای گرافیکی جذاب میباشد که صداگذاری بازی هم به جذابیتش اضافه میکند.

در این نسخه شاهد اضافه شدن کارکتر های جدیدتری هستیم. شما میتوانیدرکورد خود را نیز به اشتراک بگذارید.

دانلود بازی از app store

۵- vector

Vector screenshot

vector

ایا شما هم به ورزش پارکور علاقه دارید؟به شما پیشنهاد میکنیم این بازی را دریافت کنید!

پس از ارایه چند عنوان در این رشته ورزشی می توان گفت که شرکت Nekki با بازی وِکتور بهترین عنوان در این ژانر تولید کرده است. در یک جمله می توان گفت که هیجان و لذت در این بازی موج می زند حتی اگر اهل ورزش هم نباشید!

بازی وکتور در واقع در سبک دویدن ازاد میباشد که باید با حرکات پارکور موانع را از پیش روی خود بردارید و برای ازادی تلاش کنید.

شما در حین بازی می توانید با جمع اوری سکه ها حرکات کلیدی و چشم نواز پارکور  را که قفل هستند و اجازه دسترسی به انها را ندارید بازکرده و استفاده کنید.پیشنهاد ما به شما این است که این بازی را در یافت کرده و از حرکات ناب پارکور لذت ببرید!

دانلود بازی از کافه بازار

دانلود بازی از app store

امیدواریم از شماره سوم، لذت کافی را برده باشید .

نظرات ، در خواست ها، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

موب بازی | شماره سوم - گیمفا
موب بازی | شماره سوم - گیمفا
موب بازی | شماره سوم - گیمفا
موب بازی | شماره سوم - گیمفا
موب بازی | شماره سوم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

موب بازی | شماره سوم - گیمفا
موب بازی | شماره سوم - گیمفا