آپدیت جدید برای Battlefield 4 در Xbox 360 در دسترس است
به تازگی DICE سازنده بازی Battlefield 4 بهینه سازی ای برای این بازی و نسخه Xbox 360 منتشر کرده است که در آن سعی شده است مشکلات بازی اعم از مشکلات آنلاین بازی را برطرف سازد.سازنده این بازی اقدام به انتشار آپدیتی برای این کنسول کرده است که شرح تغییرات انجام شده در بازی به شرح زیر است:
– برطرف کردن مشکلاتی در spawning و سوییچ کردن که باعث مشکلاتی در بازی ایجاد می کرد
– برطرف کردن مشکل صدا در Team/Squad Deathmatch
– برطرف کردن این مشکل که حمل کننده بمب در مد Defuse همیشه قابل تشخیص بود
– برطرف کردن این مشکل که زمانی که ۱۰ نفر به یک بازی ۸ نفره ملحق می شدند باعث معلق ماندن ۲ بازی در بارکنش (Loading ) می شدند
– برطرف کردن مشکل نمایش جان حریف که در جالی که دشمن زنده بود جان او ۰ نشان داده می شد
– برطرف کردن مشکل وجود دیوار نا مرئی در Zavod 311!
– برطرف کردن مشکل صدا و نا همخوان بودن آن با صدای تیر
– برطرف کردن مشکل نمایش داده نشدن Draw
– برطرف کردن عدم وجود چمن در برخی نقاط زمین
– برطرف کردن مشکل دوربین که هنگام پریدن او با چتر به داخل سرباز می رفت!
نظر شما در رابطه با این آپدیت چیست؟ آیا فکر می کردید این همه مشکل در بازی وجود داشته باشد؟ نظرات خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
:yes:
سپاس :yes:
خواهش 😉 :-* :-*
حجم؟
ارشیا جان ذکر نشده بود 😛
هر کی میدونست اطلاع بده ممنون :-* :-* :-* :-*
‘نمایش جان حریف که در جالی که دشمن زنده بود جان او ۰ نشان داده می شد’
چه باحال 😀
:yes: :yes: :yes: