اطلاعات جدیدی از عنوان Kingdom Come: Deliverance
توسعه دهندگان این عنوان یعنی Warhorse Studios ساعاتی قبل یک جلسه ی پرسش و پاسخ آنلاین را در انجمن های Reddit برگزار کردند و در نتیجه اطلاعات جدیدی از این بازی RPG و Open-World منتشر شد. با ما در ادامه همراه باشید.
با توجه به سخنان تیم سازنده ی بازی، Kingdom Come: Deliverance از نظر بزرگی مانند Oblivion خواهد بود. مشخصا این موضوع مربوط به هر سه فصل بازی خواهد بود، چرا که این عنوان در سه بخش عرضه خواهد شد و اندازه ی نقشه ی آن به بزرگی عنوان Oblivion خواهد بود.
در ادامه Warhorse Studios اضافه کرد که با اینکه Kingdom Come یک عنوان هاردکور است، اما به سختی عنوان Dark Souls نخواهد بود. سازندگان در پاسخ به یکی از طرفداران اینچنین گفتند:
این بازی متفاوت است. Victor که طراح مبارزات و سیستم درگیری بازی است عاشق Dark Souls است و آن را بارها تمام کرده (!) اما در طرف مقابل، من، که هسته ی اصلی مکانیز بازی و مبارزات را طراحی کردم از آن عنوان خیلی خوشم نمی آید. در باره ی مکانیزم بازی و کنترل باید بگویم که با Dark Souls به طور کل متفاوت است، اما در باره ی سختی باید بگویم که تقریبا نزدیک به آن عنوان است.
در زمینه ی مکانیزم مبارزات بازی، بازیبازان نمی توانند به طور مداوم ضربات دشمن را بلاک کنند. با هر بلاک، استقامت شخصیت اصلی کاهش خواهد یافت و این موضوع خود به تنهایی بازی را سخت تر خواهد کرد. از طرف دیگر مبارزه مانند سری Assassin’s Creed نخواهد بود که بازیباز در آن واحد تنها با یک نفر درگیر شود!
اگر همین طور در برابر دشمن گارد بگیرید تا ضرباتش بلاک شود، به سرعت Stamina (استقامت) خود را از دست داده و به راحتی کشته می شوید.
برای ۵ نفر از دشمنانتان بسیار سخت خواهد بود که یک جا به شما حمله ور شوند، چرا که ممکن است ضرباتشان به یکدیگر برخورد نماید. اما Kingdom Come: Deliverance برای مثال مانند Assassin’s Creed نخواهد بود که دشمنان یکی پس از دیگری منتظر می مانند تا کشته شوند! در طول بازی شما باید بتوانید در آن واحد با چند دشمن مبارزه نمایید، اما ما این ایده را داریم که شما چند همیار نیز در مبارزات داشته باشید که هوایتان را داشته باشند.
Kingdom Come: Deliverance در حال حاضر برای انتشار در سال ۲۰۱۵ و بر روی PC، PS4 و Xbox One برنامه ریزی شده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بازی جالبیه . Real Static هستش :yes: 😀
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
خوشم اومد خوب تیکه ای به assassins creed انداخت دمش گرم :rotfl: :rotfl: :rotfl:
امسال سال RPG هستش و به شخصه این بازی تو دل من جا باز کرده،احساس میکنم بازی خوبی میشه :laugh: :heh:
:heh: :yes: