اسکرین‌شات‌های مقایسه دو نسخه‌ی Xbox One و PS4 عنوان Ground Zeroes منتشر شد - گیمفا
اسکرین‌شات‌های مقایسه دو نسخه‌ی Xbox One و PS4 عنوان Ground Zeroes منتشر شد - گیمفا
اسکرین‌شات‌های مقایسه دو نسخه‌ی Xbox One و PS4 عنوان Ground Zeroes منتشر شد - گیمفا
اسکرین‌شات‌های مقایسه دو نسخه‌ی Xbox One و PS4 عنوان Ground Zeroes منتشر شد - گیمفا
اسکرین‌شات‌های مقایسه دو نسخه‌ی Xbox One و PS4 عنوان Ground Zeroes منتشر شد - گیمفا
اسکرین‌شات‌های مقایسه دو نسخه‌ی Xbox One و PS4 عنوان Ground Zeroes منتشر شد - گیمفا

اسکرین‌شات‌های مقایسه دو نسخه‌ی Xbox One و PS4 عنوان Ground Zeroes منتشر شد

پوریا معمارور
۱۲:۴۹ ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
اسکرین‌شات‌های مقایسه دو نسخه‌ی Xbox One و PS4 عنوان Ground Zeroes منتشر شد - گیمفا

استاد هیدئو کوجیما چند روز گذشته اعلام کرده بود که قرار است تصاویری از بازی مورد انتظار Metal Gear Solid V: Ground Zeroes منتشر شود تا تفاوت دو نسخه ی نسل هشتمی این بازی یعنی PS4 و Xbox One و همچنین PS3 و Xbox 360m را نمایش دهد. این تصاویر امروز منتشر شدند و شما عزیزان می توانید در ادامه آنها را ملاحظه نمایید

انتشار این تصاویر با یک  سورپرایز از طرف کوجیما همراه بود (شاید همه کم و بیش این موضوع را می دانستند). استاد تایید کرد که نسخه های نسل هشتمی، هر دو با ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهند شد اما کنسول PS4 این بازی را با کیفیت 1080p و کنسول Xbox One با کیفیت 720p رندر کرده و به نمایش در خواهد آورد! همچنین نسل قبلی یعنی PS3 و Xbox 360 هر دو این بازی را ۳۰ فریم بر ثانیه و با کیفیت 720p اجرا خواهند نمود.

در صنعت بازی های رایانه ای، کارگردانی مانند هیدئو کوجیما و تیمش بسیار کم دیده شده، چرا که تا کنون تعداد انگشت شماری از استودیو های موجود دست به چنین کاری زده و نسخه های متفاوت عناوین خود را با یکدیگر مقایسه کرده اند. وی همچنین از طریق توئیتر اعلام کرده است که:

سوالات متداولی مبنی بر فریم ریت و رزولیشن نسخه های مختلف پرسیده شد. این موضوع برای من اهمیتی ندارد اما به خواسته ی طرفدارانم گوش کردن، بنابراین تصاویری را منتشر خواهم کرد(با خنده)!

اما به نظر می رسد استاد نیز تحت تاثیر قدرت کنسول های نسل بعدی به ویژه فریم ریت بازی بر روی آنها، قرار گرفته است:

زمانی که شما بازی را بر روی کنسول های نسل جدید تجربه می کنید، مانند کرده نرم اجرا می شود، و شما نمی توانید دوباره به نسل هفتم بازگردید!

به نظر من بسیاری از بازیبازان این موضوع را بیشتر از کوجیما جدی می گیرند. وی در ادامه اشاره کرد که FOX Engine ساخته شده است تا دنیاهای open World را به کنسول ها بیاورد. حتی کنسول های نسل قبلی…

هدفی که در ساخت FOX Engine دنبال کردیم ساخت دنیاهای Open World به طور مساوی حتی بر روی کنسول های نسل هفتمی، بود.

و با توجه به اینکه بازی علی رغم قدرت محدود PS3 و Xbox 360 بسیار عالی به نظر می رسد، ماموریت کوجیما به درستی انجام پذیرفته و تیم به هدفش رسیده است.

در ادامه می توانید این تصاویر مقایسه ای منتشر شده را مشاهده کنید. در تصاویر زیر هر دو نسل از هر برند را در یک مجموعه قرار داده ایم تا مشاهده ی تفاوت ها برای شما راحت تر باشد. همچنین به زودی منتظر تریلری از این تفاوت ها باشید.

مثل همیشه برای دیدن تصاویر در اندازه ی واقعیشان بر روی آنها کلیک کرده و یا در یک tab جدید باز کنید.

PS4 (بالا) و PS3 (پایین): Day Infiltration

 

Xbox One (بالا) و Xbox 360 (پایین): Day Infiltration

 

PS4 (بالا) و PS3 (پایین): Night Infiltration

 

 Xbox One (بالا) و Xbox 360 (پایین): Night Infiltration

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اسکرین‌شات‌های مقایسه دو نسخه‌ی Xbox One و PS4 عنوان Ground Zeroes منتشر شد - گیمفا
اسکرین‌شات‌های مقایسه دو نسخه‌ی Xbox One و PS4 عنوان Ground Zeroes منتشر شد - گیمفا
اسکرین‌شات‌های مقایسه دو نسخه‌ی Xbox One و PS4 عنوان Ground Zeroes منتشر شد - گیمفا
اسکرین‌شات‌های مقایسه دو نسخه‌ی Xbox One و PS4 عنوان Ground Zeroes منتشر شد - گیمفا
اسکرین‌شات‌های مقایسه دو نسخه‌ی Xbox One و PS4 عنوان Ground Zeroes منتشر شد - گیمفا
اسکرین‌شات‌های مقایسه دو نسخه‌ی Xbox One و PS4 عنوان Ground Zeroes منتشر شد - گیمفا
اسکرین‌شات‌های مقایسه دو نسخه‌ی Xbox One و PS4 عنوان Ground Zeroes منتشر شد - گیمفا
اسکرین‌شات‌های مقایسه دو نسخه‌ی Xbox One و PS4 عنوان Ground Zeroes منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اسکرین‌شات‌های مقایسه دو نسخه‌ی Xbox One و PS4 عنوان Ground Zeroes منتشر شد - گیمفا