معرفی شخصیت های بازی ایرانی “dead august” - گیمفا
معرفی شخصیت های بازی ایرانی “dead august” - گیمفا
معرفی شخصیت های بازی ایرانی “dead august” - گیمفا
معرفی شخصیت های بازی ایرانی “dead august” - گیمفا

معرفی شخصیت های بازی ایرانی “dead august”

احمد سعیدی
۱۵:۳۵ ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
معرفی شخصیت های بازی ایرانی “dead august” - گیمفا

بازی Dead August یا انقراض در سبک Hidden Objects Adventure می باشد و از تکنیک دوبعدی برای ساخت آن استفاده شده است و دارای فضای آخرالزمانی می باشد.سبک این بازی تلفیقی از Hidden Object و Adventure می باشد که بارزترین نمونه در این سبک، بازی Mystery Case Files می باشد.

در بازی dead august ما کنترل فیزیکی کاراکتر را در اختیار نداریم و فقط در دیالوگ ها چهره کاراکتر را می توان دید.گیم پلی این بازی فقط اشیاء گمشده نیست؛ بلکه اشیاء گمشده بخش کوچکی از گیم پلی بزرگ این بازی است. گیم پلی بازی انقراض شامل مکانیک های متنوع فکری و گاهی اکشن است، مانند تعمیر کردن بی سیم، درست کردن سیم های برق و …
که سازنده ها در خصوص بزرگی بازی انقراض و گیم پلی آن، عنوان کردند که گیم پلی این بازی از لحاظ وسعت چندین برابر بازی شبان (بازی قبلی شرکت پتا گیمز) می باشد.

deadaugust endangered

داستان:
ویروسی ناشناخته در سراسر زمین پخش شده و انسانها را می‌کشد و بعد از مرگ دوباره آنها را زنده می‌کند.اکثر سیستم های مخابراتی، برقی، رایانه ای و فضایی از کار افتاده است و زندگی عادی مردم به کل مختل شده است.همه ارگان های دولتی مانند وزارتخانه ها، بیمارستان ها، ادارات پلیس و سازمان های خصوصی از بین رفته است.تنها دولت ها به کمک ارتش در حال از بین بردن مردگان متحرک (زامبی ها) هستند تا اینکه بتوانند مناطق و شهرهایی امن ایجاد کنند.این مناطق به نوعی قرنطینه شده اند و دوتادور آنها حصار کشید.
داستان بازی dead august چند ماه بعد از این اتفاق را روایت میکند.زمانی که بیشتر مردم روی زمین از بین رفته اند و تنها بازماندگان این اتفاق بسختی زندگی میکنند.
بازی از آنجا آغاز می شود که شخصیت اصلی بازی بعد از شنیدن پیامی رادیویی متوجه می‌شود که در شمال کشور چند پایگاه امن برای مردم ایجاد شده و در این پیام از همه مردم خواسته می‌شود که در صورت توانایی بسرعت به سمت آن پایگاه ها حرکت کنند.
شخصیت اصلی بازی در حال سفر با اتومبیل به سمت پایگاه است که در طی یک حادثه کنترل اتومبیل از دستش خارج شده و چپ می‌کند.او به سختی از ماشین بیرون آمده و مقداری پایش آسیب می بیند؛ او که حالا مقداری زخمی شده برای در امان ماندن از حمله زامبی ها سعی مکند به پمپ بنزین و فروشگاهی که در نزدیکی اتومبیلش قرار دارد وارد شود، ولی صاحب آنجا که پیرمردی عصبانیست به طرف شخصیت اصلی شلیک کرده و به او اجازه ورود به فروشگاهش را نمیدهد و …
بنا به در خواست سازندگان ادامه داستان این بازی را منتشر نخواهد شد.

امروز می توانید برای اولین بار، با شخصیت های بازی انقراض آشنا شوید:

۱- شخصیت اصلی بازی

1jpg
مردی حدودا چهل ساله که سابقا عضو آتش نشانی بوده و یکسال پیش در جریان فاجعه همسرش را از دست داده، او همیشه خودش را مقصر مرگ همسرش میداند چون اعتقاد دارد وقتی که همسرش به او نیاز داشته او در سرکارش بوده و بجای نجات جان همسرش داشته شخص دیگه ای رو نجات میداده است.او همیشه دارای روحیه فداکاری بوده و نجات جان انسان ها را سرلوحه کار خودش قرار داده و به همین علت نیز شغل آتش نشانی را انتخاب کرده است.اکنون نیز که دنیا رو به سمت آشفتگی می‌رود او همچنان در حال نجات جان انسانها و مبارزه با زامبی ها می باشد.

۲- پیر مرد

2jpg
پیرمردیست که در بیرون شهر صاحب یک پمپ بنزین و فروشگاه است.بعد از فاجعه از اقوامش فقط نوه اش زنده مانده که اوهم در یک شهر دیگر زندگی می‌کند.او مردی عصبانی ولی مهربان می باشد که بعد از فاجعه دیگر به هیچکس اعتماد ندارد و اجازه نمیدهد هیچ غریبه ای به داخل مغازه اش وارد شود. (او در بازی نقشی کوتاه دارد)

۳- سارا

3jpg
سارا نوه پیرمرد و دختری ۱۷ ساله است.او در حال سفر از شهر محل زندگی اش به سمت پدربزرگش که تنها فامیل او محسوب می‌شود، می باشد.او بعد از مرگ پدربزرگش (پیرمرد) به ناچار با شخصیت اول بازی همراه می شود.او دختری شجاع و زرنگ می باشد.مانند پدربزرگش زود عصبانی می‌شود.

۴- یوسف

yousef
یوسف شخصیت مسلمانی است که ما در شهر و در بازداشتگاه پلیس با او ملاقات میکنیم ، یوسف در شهر زندگی می‌کند و مغازه فروش گیاهان دارویی(عطاری) دارد؛ او در طول بازی بسیار به بازیکن کمک کرده و تا انتهای بازی با ما است.فردی آرام می باشد که بعد از فاجعه انسانی که رخ می دهد پلیس به اشتباه و به گمان حمله تروریستی به او که مسلمان است مشکوک می‌شود و او را به زندان می اندازد.او گیاه شناس است و از طب ابوعلی سینا نیز برای تحقیقاتش استفاده می کند.برخی از معماهای بازی که مربوط به علوم شیمی و گیاه شناسی می باشد با کمک او حل می‌شوند.

۵- خلبان

4jpg
خلبانی که مامور برگرداندن دکتری که در بیمارستان شهر مشغول مطالعه بر روی ویروس جدید است، می باشد.او سعی می‌کند بر روی باند فرود اضطراری مستقر در پشت بام بیمارستان فرود آید که به علت ازدحام زامبی ها در انجا، هلیکوپترش سقوط می‌کند.ما ملاقاتی کوتاه با او داریم.

۶- دکتر

5jpg
زمانی که شخصیت اصلی بازی به بیمارستان بزرگ شهر میرود با تنها بازمانده آن بیمارستان که یک دکتر و در واقع رئیس بیمارستان نیز هست ملاقات می‌کند. او یکی از کسانیست که به شدت مشغول تلاش برای درمان بیماری و از بین بردن ویروس است.
او به کمک یک کشیش در تلاش برای درمان این بیماریست.او روحیات و اخلاق های عجیبی دارد و از کتاب ها و دستنوشته های قدیمی برای پی بردن به ریشه بیماری استفاده می کند.او متعهد به کارش است و خودش را برای نجات جان انسانها و کشف پادزهر مسئول می داند و بعد از ترک شهر توسط مردم و متروکه شدن شهر نیز همچنان در آنجا باقی مانده و مشغول تحقیقات است.او ادم مجرب و کارکشته ای است و بخوبی توانسته در بیمارستان برای خود جان پناه ایمنی درست کند.

۷- راهب

6jpg
راهبی که در حدوده چهارصد سال پیش در این شهر زندگی میکرده و داستانهای زیادی درباره او هست که او در زمان‌های قدیم بیماری مشابه ای را درمان کرده و بیماران را شفا داده است. هر چند نظر دکتر این است که شفایی وجود نداشته و راهب در واقع با آگاهی بر طب باستانی درمان را پیدا کرده است.مقبره او در زیرزمین کلیسا ودر جایی مخفی قرار دارد.او نماد شهر می باشد و می توان مجسمه ها و کتاب هایی را در سراسر شهر از او دید.

13jpg
بازی dead august یک بازی بین المللی می باشد که توسط شرکت ایرانی پتاگیمز (سازنده بازی شبان) ساخته می شود و ساخت آن حدود ۲۰ ماه است که آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان سال ۹۲ ادامه داشته باشد.این بازی در سال ۹۳ در بازار داخل و خارج از کشور منتشر خواهد شد.انتشار این بازی در خارج از کشور توسط شرکت بزرگ bigfishgames انجام خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معرفی شخصیت های بازی ایرانی “dead august” - گیمفا
معرفی شخصیت های بازی ایرانی “dead august” - گیمفا
معرفی شخصیت های بازی ایرانی “dead august” - گیمفا
معرفی شخصیت های بازی ایرانی “dead august” - گیمفا
معرفی شخصیت های بازی ایرانی “dead august” - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی شخصیت های بازی ایرانی “dead august” - گیمفا
معرفی شخصیت های بازی ایرانی “dead august” - گیمفا