موب بازی | شماره دوم - گیمفا
موب بازی | شماره دوم - گیمفا
موب بازی | شماره دوم - گیمفا
موب بازی | شماره دوم - گیمفا

موب بازی | شماره دوم

محمد حسين محجوب
۱۳:۰۰ ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
موب بازی | شماره دوم - گیمفا

همان طور که قول داده بودیم، در آخرهفته ای دیگر با شماره جدیدی از مقاله خدمت شما مخاطبین عزیز رسیدیم.در شماره دوم مقاله موب بازی، دوباره به معرفی ۵ بازی برتر و بروز موبایل خواهیم پرداخت.شما را صمیمانه به ادامه مطلب دعوت می نمایم.همان طور که در جریان هستید، درحال حاضر با پیشرفت و رشد چشم گیری در عرصه بازی های موبایل روبرو هستیم که قوای خودنمایی در مقابل عناوین کنسول های نسل هفتمی را داشته و منتقدان گوناگونی را انگشت به دهان گذاشته اند.

قابل به ذکر است که در این شماره، ۵ بازی موجود، بنا به در خواست هایی که در شماره قبل گفته بودید و ایمیل های که ارسال کردید، انتخاب کرده ایم. همچنان منتظر نظرات و درخواست های شما یاران همیشگی گیمفا هستیم.لطفا در خواست های خود را  در قسمت نظرات با در میان بگذارید.

در این شماره ما به بازی هایی نام اشنا در عرصه بازی هایی که توسط شرکت هایی بسیار نام اشنا و بزرگ ساخته شده اند، همراه هستیم.

۱- بازی GTA: San Andreas

بازی GTA: San Andreas

یکی از سری بازی های GTA که از سوی شرکت نام آشنای RockStar (که در عرصه بازی های برای کنسول های خانگی نیز یکی از خدایان می باشد.)، منتشر شد. با عرضه این بازی بر روی دستگاه های آندرویدی و اپلی موفقیت قدیمی خود را، بار دیگر تکرار کرد.گفتی است که این بازی در سال ۲۰۰۴ نیز برای کنسول های خانگی منتشر شد که مورد تحسین فراوان منتقدان قرار گرفت. در این بازی شما در نقش Carl johnson می باشید که بعد از سال ها و مدت ها دوری به زادگاه و شهر خود یعنی Los Santos بازگشته ولی در همان بدو ورود، دچار مشکلاتی  خواهید شد که در کنار گیم پلی لذت بخش، ساعات خوبی را برای شما فراهم می سازد.بازی GTA: San Andreas بر روی سیستم عامل آیفون ۵ وبالاتر و آیپد ۴ و بالاتر گرافیکی فوق العاده را دارا می باشد. شما برای اجرای بازی بر روی دستگاه اپلی خود باید دارای سیستم عامل ios 4 یا ۳ باشید.

دانلود بازی از App Store

دانلود بازی از گوگل پلی (به دلیل نبودن لینک دانلود بازی در کافه بازار، لینک گوگل پلی قرار گرفته است)

۲- بازی Real Racing 3

بازی Real Racing 3

عنوان Real racing 3  یک بازی در سبک ریسینگ می باشد.در کنفرانسی که شرکت اپل برای معرفی محصولاتش برگزار کرده بود به همراه بازی جذاب دیگری به نام Clumsy Ninja (در شماره اول مقاله  معرفی شد) از سوی شرکت صاحب نام EA معرفی شد و طرفدارانی بسیار را به سمت خود کشاند.

بازی Real racing 3  دارای گرافیکی بسیار فوق العاده نسبت به بقیه بازی های موبایل بوده که می توان به جرات گفت که این بازی یکی از عنوانی باشد که می تواند به راحتی با عناوین نسل هفتم کنسول های خانگی رقابت کند.

شما در این بازی با ماشینی که در اختیار دارید که قابل ارتقا است، باید در مسابقاتت مختلفی شرکت کنید و با کسب امتیاز میزان پول خود را افزایش دهید تا بتوانید ماشین یا اتومبیل خود را ارتقا داده و در مسابقات مختلف شرکت کنید.این بازی هم ازسوی منتقدان و هم از سوی کاربران امتیازاتی بالا را کسب نموده است.

دانلود بازی از App Store

دانلود بازی از کافه بازار

 

۳- بازی Infinity Blade 3

Infinity Blade 3

چند ماه پیش شرکت اپل کنفرانسی را برای معرفی محصولات خود یعنی: iphone 5s- iphone 5c- ios7 برگزار کرد، در انتها از ساخت عنوان Infinity Blade 3 نیزخبر داد.

. به علاوه گرافیک خارق العاده، Infinity Blade 3 دارای یک گیم پلی بسیار جذاب و عالی می باشد که حتما باید آنرا تجربه کرد. همان طور که از اسم بازی معلوم است، این بازی نسخه سوم سری بازی های infinity blade می باشد.دراین نسخه نیز شما می توانید با دو شخصیت متفاوت به مبارزه با غول های بازی بپردازید و با همان سبکی که در نسخه های قبلی وجود داشت مبارزه کنید.

شما برای اجرای بازی باید ios6 را دارا باشید .

دانلود بازی از App Store

۴- بازی water? 2

بازی water? 2

یکی از بازی هایی که شرکت دیزنی منتشر کرده و طرفداران زیادی هم دارد، عنوان ?where is my water است که در حال حاضر ما قصد معرفی نسخه دوم بازی را داریم.

در این عنوان یک تمساح وجود دارد که البته در نسخه دوم دو کاراکتر دیگر که در واقع پدر و مادر تمساح هستند اضافه شده اند.داستان بازی از این قرار است که تمساح بامزه ما به حمام رفته و متوجه قطعی آب می شود و شما هم وظیفه دارید تا آب را به او برسانید که راهی سخت را در پیش دارید وهمچنین باید از فکر خود به خوبی استفاده کنید تا بتوانید مراحل را پشت سر بگذارید.

این بازی دارای گرافیک بالایی نیست بلکه بیشتر روی گیم پلی بازی کار شده تا بازیکن را سرگرم کند. در حال حاضر این بازی با حجمی پایین و با هیچ هزینه ای در دسترس است و شما به راحتی می توانید آن را دانلود کرده و بازی کنید.

دانلود بازی از کافه بازار

دانلود بازی از App Store

 

۵- بازی Assassin’s Creed: Pirates

iPhone Screenshot 1

بازی Assassin’s Creed: Pirates

باز هم Ubisoft و فرقه قاتلین! شرکت بلند آوازه یوبی سافت اقدام به انتشار نسخه ای دیگر از سری بازی Assassni’s Creed کرد؛البته با یک تفاوت که این بار این بازی برای موبایل می باشد. این نسخه که Pirates (دزدان دریایی) نام دارد، برای دو سیستم عامل آندروید و ios منتشر شده است.در Assassin’s Creed: Pirates شما در نقش یک کاپیتان جوان در کشتی هستید و باید آن را هدایت کرده و به زیر دستان خود فرمان دهید. بیشتر یا می توان گفت که کل بازی در درون دریا و با مبارزه کردن با دشمنان تان انجام می شود.شما باید با مبارزه کردن و دفاع کردن در دریایی که پر از سارقین و دشمنان است برای زنده ماندن تلاش کنید.

شما برای اجرای این بازی در دستگاه اندرویدی خود باید نسخه ۳.۲ سیستم عامل خود را دارا باشید و همچنین برای اجرای بازی بر روی دستگاه اپلی خود باید نسخه ۵ سیستم عامل ios را دارا باشید.

دانلود بازی از گوگل پلی

دانلود بازی از App Store

 

امیدواریم از این شماره هم لذت کافی را برده باشید. لطفا نظرات و درخواست های خود را با ما در میان بگذارید .

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

موب بازی | شماره دوم - گیمفا
موب بازی | شماره دوم - گیمفا
موب بازی | شماره دوم - گیمفا
موب بازی | شماره دوم - گیمفا
موب بازی | شماره دوم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

موب بازی | شماره دوم - گیمفا
موب بازی | شماره دوم - گیمفا