John Carmack از دلایلش برای ترک Id Software می گوید
همانطور که در ماه نوامبر با خبر شدید John Carmack شرکت Id Software را ترک کرد. Zenimax Media( ازId Software) و Carmack از آن زمان درباره ی دلایل اصلی جدایی Carmack حرف نزده اند. اما حالا پدر بازی های اول شخص می خواهد دلایل خود را بیان کند.
او می گوید زمانی که معاملات بین Oculus VR و Zenimax Media خراب شد من در بازی هایی چون Wolfenstein: The New Order یا Doom 4 نمی توانستم از Oculus Rift استفاده کنم. همین محوری بود تا من به زور از کمپانی خارج شوم و با Oculus VR کار کنم.
شاید من ترجیح می دادم با همان آدم های سابق و تکنولوژی های خودمان کار کنم ولی افراد در آنجا خیلی غمگین بودند و هیچ کاری نمی توانست به درستی انجام شود، پس من هم تصمیم گرفتم قراردادم را جدید نکنم.
اگر id Software هنوز یک شرکت مستقل بود Carmack می توانست در هر دو شرکت کار کند. حرف هایی که Carmack زد می گوید که id Software خیلی وقت است که از بین رفته است، مانند تمامی استودیوهای بزرگی که رفتند ولی نام بازی ها و کارهای آن ها باقی ماند.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان Horizon Forbidden West روی PC حدود ۵۰ درصد کمتر از نسخه قبلی است
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- ویدیو: تریلر جدید بازی Hellblade 2 را مشاهده کنید
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- تاریخ عرضه و قیمت کنترلر جدید Xbox فاش شد
نظرات
:pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff:
دل دنیا رو خون کررررررررررررردی.که اینجوووووری تو رفتییییییی… :pissedoff: :pissedoff:
این مرد واقعا یه اسطوره است
به شخصه خیلی ناراحت شدم که از id software رفت 😥
امیدوارم با یه استدیو جدید بازهم جهان رو شگفت زده کنه مثل همه ی بازی های قبلی که ساخته doom رو که به یاد دارید؟
محمد جان واقعا خوشحال شدم از یه همچین افسانه ای خبر گذاشتید
واقعا ممنون
:laugh: :yes: :yes: :yes: :yes: