Helldrivers با ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی PS4 اجرا خواهد شد + اطلاعاتی از بازی
Playstation 4، کنسول نسل هشتمی سونی همچنان با تمام قدرت به کمک عناوین مستقل و AAA به تاختن ادامه می دهد. امروز تایید یکی از یاران همیشگی Playstation یعنی HellDrivers نیز با ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی PS4 اجرا خواهد شد. همچنین اطلاعات جدیدی از نحوه ی بهره مندی این بازی از کنترلر DualShock 4 منتشر شد که در ادامه می توانید مطالعه بفرمایید.
عنوان Helldrivers آخرین ساخته ی استودیو Arrowhead Games می باشد که یک شوتر از بالا به پایین است و علاوه بر PS4 برای PS Vita و PS3 نیز در دسترس خواهد بود.
اما با توجه به سخنان مدیر عامل استودیو و کارگردان این بازی Johan Pilestedt، نسخه ی PS4 این بازی نسبت به دیگر پلتفرم ها مزیت هایی را دارا خواهد بود. یکی از این مزیت ها این است که Helldrivers با کیفیت ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی کنسول نسل بعدی سونی اجرا خواهد شد.
این بازی با کیفیت ۱۰۸۰p/60FPS بر روی PS4 و ۷۲۰p/30fps بر روی PS3 و با رزولیشن طبیعی و ۳۰ فریم بر ثانیه بر روی کنسول دستی PS Vita به اجرا در خواهد آمد.
همچنین اعلام شده است که تاچ پد کنترلر DualShock 4 در گیمپلی این بازی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. Johan Pilestedt اذعان داشت:
در کنسول Vita ما از صفحه ی لمسی برای دستورات خاصی استفاده خواهیم نمود، با استفاده از قسمت لمسی کنترلر PS4 نیز قابلیت کلیک را در بازی اعمال خواهیم کرد. در Arrowhead تمام اعضای تیم به این معتقدند که نباید از تکنولوژی تنها به این خاطر که تکنولوژی است استفاده کرد. بلکه ما اعتقاد داریم که هر قابلیتی که در بازی قرار می گیرد، باید از معقول ترین گزینه ی موجود برای کنترل استفاده نماید.
این بدان معنا نیست که ما فکر کنیم تاچ پد کنترلر PS4 بد است و یا غیر قابل استفاده می باشد؛ بلکه این قابلیت برای این عنوان واجب نیست. اما ما ایده های بسیار نابی برای استفاده از این قابلیت در پروژه های بعدیمان داریم!
Helldrivers در پایان سال ۲۰۱۴ عرضه خواهد شد. نظر شما درباره ی این بازی چیست؟
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات
:beatup: :yes:
فقط سونـــــــــــــــــــــــــــــی :inlove: :inlove:
🙂 :rotfl: 😮 :silly: :-)) 😀 :beauty: :sarcasm: :disdain: :lashes: :laugh: