اطلاعات جدید از دوربین Metal Gear Solid V و بیشتر+ تصاویر

۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۸

کارگردان بازی های Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes/The Phantom Pain یعنی Hideo Kojima بالاخره توضیح داده است که استفاده ی نمای دوربین تکی برای بازی های Open World مخفی کاری چیست.

کوجیما می گوید که برای اولین بار برای استفاده از این دوربین از فیلم Rope شاهکار Alfred Hitchcock الهام گرفته است. این کار باعث می شود که دنیا را کامل ببینیم و حسی از یک جهان سازگار با خودمان و بازی به ما دست دهد. به نظر کوجیما ثابت بودن و تغییر نکردن دوربین بازی در Cut Scene ها، دیالوگ ها و طول بازی می تواند به این سازگاری کمک شایانی کند.

کسانی که نسخه ی Phantom Pain را زود و از Konami Style store خریداری کرده اند مزایایی تعلق می گیرد. یکی از آن ها جای نگه داری Smart Phone می باشد که به صورت یک نوار کاستی در آمده است. همچنین یک DLC برای این خریداران در آینده به بازار خواهد آمد.

Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes هجدهم مارس برای Xbox One ،PS3 ،PS4 و Xbox 360 عرضه می شود.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید