زیباترین Screenshot های بازی ها در سال ۲۰۱۳ | قسمت پایانی | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال ۲۰۱۳ | قسمت پایانی | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال ۲۰۱۳ | قسمت پایانی | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال ۲۰۱۳ | قسمت پایانی | گیمفا

زیباترین Screenshot های بازی ها در سال ۲۰۱۳ | قسمت پایانی

کسری نراقی
۱۱:۵۰ ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال ۲۰۱۳ | قسمت پایانی | گیمفا

طبق روال دو هفته گدشته، با سومین و آخرین قسمت از گلچین بهترین Screenshotهای سال ۲۰۱۳ با شما خوانندگان گیمفا هستیم. این پست از دو پست قبلی بزرگ تر است. هم از لحاظ تعداد عکس ها هم از لحاظ کیفیت عکس ها و عکس های به مراتب زیباتری را مشاهده خواهید کرد. با ما همراه باشید.

این تصاویر هم از تصاویر In-game انتخاب شده اند و هم از تصاویر Concept یا به اصطلاح همان تصاویر مفهومی اما همه دارای زیبایی منحصر به فردی هستند و حال و هوای بازی را به خوبی به ما منتقل می کنند. پس با ما باشید با قسمت سوم و پایانی این عکس ها.

برای دیدن عکس ها در سایز اصلی، آنها را ذخیره کنید

__

۲۹.Destiny

سربازان آینده

Destiny به ما تجربه یک بازِی Open World همراه با نبرد های دیوانه وار را هدیه می کند. نکته جالب این عکس، مساک و طرز پوشش عجیب شخصیت های درون بازی است که کاملا آماده نبرد هستند و به نظر می رسد که قصد دارند از سفینه ای که در زمینه عکس است دفاع کنند. البته سال آینده و زمان عرضه این بازی خواهید فهمید که سازندگان این بازی چه خوابی برای ما دیده اند.

__

۲۸. Rayman Legends

 

بوم نقاشی….

این بازی یکی از خلاقانه ترین و خنده دار ترین بازی هایی بود که در سال گذشته عرضه شد. سازندگان این بازی یک موتور اختصاصی برای ساخت این بازی در دست داشتند به واقع از این موتور به عنوان یک بوم نقاشی استفاده کردند. این تصویر ترکیبی از خلاقیت و زیبایی و رنگ های شاد است که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. طراحی شخصیت ها به شدت جذاب است. از نوری که در سمت چپ تصویر قرار دارد نیز نباید غافل شد.

__

۲۷. Sniper Ghost Warrior 2

 

استتار در برف

این بازی ممکن است که از نظر منتقدان، یک بازی سطح عالی نباشد. اما به لطف موتور نسل بعدی Crytek یعنی CryEngine دارای گرافیک قابل قبولی است. به نظر شما این تک تیر انداز چه هدفی را مد نظر دارد؟ همانطور که گفتم این بازی به لطف CryEngine از گرافیک خوبی برخردار است، این را می توان ۷س زمینه عکس که برف را به خوبی تواسنته شبیه سازی کند فهمید. طراحی اسلحه هم به شدت جالب است و تک تک جزییات مدل واقعی در آن اعمال شده است. لباس شخصیت هم به خوبی با محیط برفی ترکیب شده تا یک “اختفا” جالب را رقم بزند.

__

۲۶. Dead Rising 3

 

ارتش زامبی ها

صدها زامبی در این عکس هستند که منتظر فقط یک گاز از گوشت قهرمان بازی ایستاده اند. قهرمان بازی هم به نظر می رسد که بیش از حد اعتماد به نفس داشته باشد و اصلا نگان زامبی ها نیست. Lens Flar که از خورشید بازی به دست آمده است به شدت زیبا و واقعی جلوه می کند.سلاح این شخصیت را در ذهن خود با یک میکروفون عوض کنید تا شاهد یک کنسرت راک باشید

__

۲۵. Batman Arkham Origins

 

کریستمس در Gotham

Batman همیشه دنبال دردسر است و به نظر می رسد که د این عکس به هدف خود رسیده باشد. در این عکس کلکسیونی از انواع دزد ها با هم جمع هستند، یکی در حال تیراندازی به شوالیه سیاه، دیگری از ترس نزدیک است که فرار کند اما نقطه اشتراک آنها این است که هیچکدامشان نمی خواهند با Batman روبرو شوند.

این تصویر به خوبی یک شهر آشوب زده را در شب Christmas نشادن می دهد. همه جا آذین بندی شده اما باز هم خلاف کاران این شب را تبدیل به جهنمی طاقت فرسا کرده اند.

__

۲۴. Need for Speed Rivals

 

همه چیز در این تصویر زیبا و بی نظیر است

تصاویری که از عناوین Racing انتخاب شده اند زیاد هستند و این نشان می دهد که این عناوین به خوبی توانسته اند که خود را با نسل جدید همگام سازند. جزییات در این تصویر دیوانه کننده هستند. حتی آسفالت بازی هم یکنواخت و بی روح نیست. درخت ها، تابلو ها، کوهستان و ماشین ها همه دست به دست هم داده اند تا یک تصویر PhotoRealistic را خلق کنند. این تصویر یکی از بهترین تصویر های این لیست است.

__

۲۳. Battlefield 4

 

به نسل بعد خوش آمدید

به نسل هشتم خوش آمدید. در بین شوترهای نسل جدید هیچکدام نتوانست از لحاظ گرافیکی با Battlefield 4 رقابت کند. این بازی که با موتور قدرتمند Frostbite 3 تهیه شده است هیچ چیزی را از جزییات کم نگذاشته است. ابر های سیاه سمت راست تصویر را نگاه کنید، پرنده های بسیار، Draw Distance فوق العاده. حتی زمین هم پر از ریزه سنگ هاییست که تصویر را زیباتر کرده اند.

__

۲۲. Watch Dogs

 

حریم خصوصی و دیگر هیچ…

بدون شک این بازی یکی از مورد انتظارترین بازی های ۲۰۱۴ است. هرچقدر که Ubisoft به این بازی تاخیر می زند عطش بازیبازان برای تجربه کردنش بیشتر می شود. از گیمپلی و ایده های خلاقانه این بازی که بگذریم، این بازی از لحاظ گرافیکی هم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. مطمئنا همه شما آماده بازدید از Chicago در این شهر هستید چون این بازی به خوبی توانسته فضای شهری Chicago را بازسازی کند.

__

۲۱. Call of Duty: Ghosts

 

شوتر فضایی… این تصویر واقعا زیباست

COD قید پیشرفت چه از لحاظ گرافیکی و چه از لحاظ گیمپلی و داستان را زده است و فقط به فروش سالانه فکر می کند. اما با این حال از عدالت به دور بود اگر این تصویر را در این لیست نمی آوردیم. این بازی به خوبی توانسته کلیشه هایی که در مورد ایستگاه های فضایی هستند را جمع آوری کرده و دست به خلق چنین فضایی بزند. این تصیور هم حس ترس را منتقل می کند و هم حس ماجراجویی. ترس از اینکه چه اتفاقاتی ممکن است که در این فضای بیکران برای متا پیش بیاید، اما بالاخره هیچکسی دوست ندارد که در چنین صحنه ای دست به اکتشاف نزدند. از زمینی که پشت سر این فضانورد است هم غافل نشوید.

__

۲۲. FIFA 14

 

فوتبال واقعی

این بازی پیشرفت گرافیکی فوق العاده ای داشته. بازیکنان، توپ، و حتی استادیوم و تماشاگران، به خوبی کار شده اند. کیفیت چمن نسل بعدی نیست اما نمی توان ایراد گرفت چون در اصل FIFA 14 هم یک فوتبال نسل بعدی نبود. زیبایی این تصیور به فوتبالی که ارائه می دهد هم بر می گردد. هوش مصنوعی بازیکنان افزایش یافته و شما مشاهده می کنید که دفاع های میلان، مهاجم حریف را به چه دردسری انداخته اند.

__

۱۹. Kilzone: Shadow Fall

 

با دیدن این تصویر مطمئن می شوید که نسل بعد شروع شده است

این تصویر در یک کلمه “فوق العاده است”. نورپردازی این بازی، یک نورپردازی نسل هشتمی است و مطمئنا شما با دیدن این عکس به یقین می رسید که به نسل هشتم قدم گذاشته اید. شهر به نظر آرام می رسد، اما این دیقا یک آرامش قبل از طوفان است. به شهر زیر پای بازیکن نگاه کنید، این شهر هیچ چیزی کم ندارد و کامل است و به خوبی تواسنته که یک شهر فضایی را ترسیم کند.

__

۱۸. Splinter CeII BlackIist

SAM

با دیدن این تصویر می فهمید که حتی Unreal 2.5 هم هنوز می تواند یک بازی که توانایی رقابت با دیگر بازی ها را داشته باشد تهیه کند و این است قدرت Unreal Engine. سازندگان به خوبی توانسته اند که یک محیط مخصوص مخفی کاری را طراحی کنند. به نحیط نگاه کنید، خودتان می فهمید. Draw Distance هم بد نسیت.

__

۱۷. Payday 2

 

فرار را بر قرار ترجیح بدهید!

این شخصیت با الهام گرفتن از Joker طراحی شده است. همه در این تصویر در حال فرار هستند، حتی پلیس که معمولا وظیفه در افتادن با دزدها را دارد. این تصویر ممکن است که از لحاظ جزییات و تکستچر و طراحی محیط به اندازه بازی های جدید نسل هشتمی نباشد اما به خوبی یک نبرد واقعی را، نه چیزی که در Call of Duty می بینید، بازتاب بدهد.

__

۱۶. The Last of Us

 

آخرالزمان اینجاست

فکر کنم عادت کرده باشید که TLoU را در هر لیست بهترین ببینید. خب چاره ای نسیت، این بازی مرزهای جدیدی را برای بازی های ویدئویی رسم کرد و از هر لحاظ یک بازی شاهکار به حساب می آید. البته نباید از تاثیر سینما بر این بازی غافل شد، I am Legend را کاملا می توان در این تصویر دید. ممکن است که علف های روی زمین سبز باشند، اما درخت ها خبر می دهند که پاییز در راه است. یک نکته جالب دیگر این است که ماشینی که در این تصویر می بینید نابود شده و انسان از وسایل نقلیه قدیمی مانند اسب استفاده می کند. در این تصویر امید و نا امیدی با هم حضور دارند. چه چیزی ممکن است که در ادامه در انتظار شخصیت های داستان باشد؟

__

۱۵. Remember Me

 

پیشرفت تکنولوژی مردم نسبت به مسائل را بی اعتنا کرده است

مهم نیست که این بازی نتوانست انتظارات منتقدان را برآورده کند و طرفدارانش که آن را با Deus Ex مقایسه می کردند نا امید شدند، این عکس بسیار زیباست. یک شهر آینده به خوبی در این تصویر بازتاب داده شده است. شهر پیشرفته است اما مردم بی اعتنا از وقایع هستند و شهر هم تاریک است. نورپردازی این تصویر و جزییات آن فوق العاده است

__

۱۴. Metro Last Light

 

آخرالزمان به سبک Metro

یک دینامیت روشن شده یعنی دو راه: یا در دستت منفجر می شود و می میری، یا آن چهار نفر که بی خبر از همه جا سرگرم گفت و گو هستند می میرند. این تصویر هم دنیای آخرالزمانی Metro را به تصویر می کشد و هم به خوبی پیشرفت های گرافیکی بازی را به رخ بیننده می کشد. تکستچر ها در این تصویر دیوانه کننده هستند و جزییات به خوبی نمایش داده شده است. نوری پردازی محیط بی نظیر است و این عکس در کل یکی از بهترین تصاویری است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است

__

۱۳. Killzone Shadow Fall

زیباست. فقط همین

این دومین تصویر KillZone Shadow Fall در این مجموعه است و در این تصویر می توانید ذره ای از شهری که در تصویر اول از بالا دیدید را از نمای نزدیک ببینید. این تصویر یکی از اولین های نسل بعدی بود و یکی از بهترین های آن نیز می باشد. بارها در این مجموعه به نورپردازی زیبای عکس ها اشاره کرده ام، اما این یکی مرز های واقعیت را رد کرده است و ترکیبی از خیال و واقعیت است. این تصویربه حدی خوب کار شده است که حتی کیلومترها دورتر را در شهر می توان دید، به ابر های سیاه پس زمینه تصویر نگاه کنید

__

۱۲. GTA V

 

دیوانگی و آزادی

این هم از دومین عکس از GTA V در این مجموعه. تنها این تصویر کافی است که برای خرید این بازی شک به دل خود راه ندهید. این تصویر هم مثل تصویر اول دیوانگی و آزادی را با هم به نمایش گذاشته است. این شخصیت پس از پرش از هواپیما در حال چتر بازی در این طبیعت زیبا است. رنگین کمانی که در این تصویر ایجاد شد بسیار زیباست. طبیعت بازی هم جای ستایش دارد.

__

۱۱. Saints Row IV

 

ترکیبی از فیلم هندی و طنز

 صحبت از دیوانگی شد، شما می توانید لحظات دیوانه واری را در این بازی داشته باشید. ممکن است که این بازی استانداردهای جدیدی را در گرافیک بازی ها تعریف نکرده باشد اما برای خودش گرافیک جالبی دارد. تصویری که می بینید ترکیبی از فیلم های هندی و فیلم های طنز است. نورپردازی تصویر چیزی است که در هیچ کاجای دنیا نمی توانید پیدا کنید، البته به جز Saints Row. هرچقدر هم سرباز ها شلیک کرده باشند این تصویر اصلا حالت جدی ندارد  طنز تصویر به جدی بودنش می چربد

__

۱۰. Starcraft 2 Heart of the Swarm

 

فانتزی و زیبا

 زاویه عکاسی این تصویر بسیار جالب است. شهری که زیر پای ماست ممکن است که به اندازه چیزی که در Killzone دیدید، واقعی نباشد اما به شدت فانتزی و زیباست. Particle ها هم در تصویر حضور فعالی دارند و به خوبی نشان می دهند که این نبرد در بالای ابرها اتفاق می افتد.

__

۹. Gears of War Judgment

شجاعت و دیوانگی

این تصویر شجاعت و دیوانگی را با هم به تصویر می کشد. شجاعت سربازی های انسانی و در عین حال دیوانگی آن موجودی ک به هوا پریده و یک نفر را روی دوش خود سوار دارد، به دسته هایی که بر پشت او سوار کرده اند توجه کنید. هرگاه به آن موجود معلق در هوا نگاه می کنم ناخودآگاه می خندم. البته شجاعت سربازها هم ستودنیست، با اینکه موجودات فضای در دو قدمی آنها هستند اما آنها اهل عقب نشینی نیستند

__

۸. Metal Gear Rising: Revengeance

آتش را نگاه کنید

اگر بخواهیم از لحاظ Particleها رتبه بندی کنیم، این تصویر یکی از برترین های این مجموعه است. همه چیز در این تصویر به خوبی در سر جی خود قرا گرفته است. آتشی که از ماشین به بیرون می آید، Raiden، و خود ماشین به خوبی در موقعیت هستند. به نظر می رسد که Raiden هیچ ترسی از روبرو شدن با این موجود عجیب و غریب ندارد.

__

۷. Crysis 3

 

رشد بی وقفه گیاهان زیباست

بدون شک Crysis 3 یکی از بهترین گرافیک های سال های اخیر بازی های ویدئویی را به خود اختصاص داده بود. یک منطقه آخرالزمانی که در آن بر اثر نبود انسان ها، گیاه ها و درختان رشد بسیاری داشته اند به خوبی در این تصویر هویداست. علف ها و گیاهان و درختان بسیار زیبا و باور کردنی هستند. دشمن عجیب و غریب و ترسناکی در تصویر است اما به نظر می رسد ک Psycho ترسی از او ندارد.

__

۶. The Order 1886

 

ترکیبی از Concept و Gameplay. لندن بارانی بسیار زیباست

این تصویر واقع گرایی را در بازی های ویدئویی به حد فراتری برده است. در واقع این تصویر ترکیبی از گیمپلی و Concept Art است. این بازی یکی از مورد انتظارترین بازی های نسل بعد The Order 1886 است. این شهر به خوبی لندن را در یک شب بارانی نشان می دهد. نورهایی که از ساختمان ها بیرون می آید به خوبی روی سنگ فرش های خیابان بازتاب داده شده است و نورپپردازی شب این تصویر بسیار زیباست.

__

۵. Ryse Son of Rome

 

شکوه، فساد و سقوط رم با هم در یک تصویر

Ryse ممکن است که بازی نسل بعدی عالی نباشد، اما تلاش سازندگان بازی برای خلق یک صحنه Realistic در این تصویر ستودنی است. با دیدن این تصویر می توان اطمینان یافت که نسل بعد شروع شده است. در این تصویر شکوه، فساد، و سقوط امپراطوری روم را می توان دید. در واقع این تصویر Gameplay از تصاویر Cinematic بعضی از بازی ها زیباتر است.

__

۴. Dead Space 3

طنز و ترس

 

شاید اولین باری که با دیدن یک دلقک لبخند نزنید و در عوض بترسید این تصویر باشد. تکستچر ها و نورپردازی و زاویه عکاسی در این تصویر بی نقص است و کاملا حس ترس را به انسان منتقل می کند. ترکیب دلدقک ها با ترس هم جالب از آب در آمده است و تضادی را در تصویر ایجاد کرده است.

__

۳. Tomb Raider 2013

 

بیان احساسات بسیار زیباست

به بالای لیست می رسیم و سه تای اول. ممکن است که این تصویر Tomb Raider مربوط به نسخه نسل هشتمی Definitive Version نباشد، اما باز هم زیباست. این تصویر فوق العاده سینمایی است و نورپزدازی آن به شدت زیباست. تکستچر ها واقعا با کیفیت هستند. زیباترین چیزی که در این عمس می توان مشاهده کرد، بازتاب احساسات در صورت Lara Croft است که کاملا واقعی و باور کردنی است

____

۲. The Witcher

 

رتبه دوم

اصلا به نظر نمی رسد که این تصویر یک تصویر مجازی باشد. این جنگل زمستانی با تمام جزییاتش به نحو احسنت بازسازی شده و جای هیچ حرفی باقی نمی گذارد. حتی ذرات ریز شن هم روی زمین زیبا هستند. نورپردازی ین تصویر یکی از بهترین ها در این مجموعه است. به آتش در دور دست نگاه کنید و هاله ای که بر اثر مه دورش ایجاد شده. گیاهان در این تصویر بسیار زنده و شاداب می زنند و هیچ کم و کاستی ندارد. RedEngine 3 این قدرت را به سازندگان داده که تصویری با این عظمت ایجاد کنند تا لیاقت جا گرفتن در رتبه دوم این لیست را داشته باشد.

__

۱ The Assassin’s Creed IV: Black Flag

 

زیبایی و دیگر هیچ

هیچ ایرادی نمی توان از این تصویر گرفت. Ubisoft با عرضه این نسخه از Assassin’s Creed ثابت کرد که این فرنچایز می تواند بار دیگر در صدر قرار بگیرد. یکی از بهترنی طراحی های محیط تاریخ بازی های ویدئویی را می توان در این بازی یافت. آب ها کاملا واقعی میزنند. درختان حضور زیادی دارند و کاملا زنده به نظر می رسند. حتی آن درخت های بالای کوه که انبوه تر از بقیه این محیط هستند شگفت انگیز هستند. هر چه به دور دست تر نگاه کنید مه پر رنگ تر می شود که نشان از خلاقیت سازندگان آن دارد. Draw Distance هم در این تصویر اعجاب برانگیز است و همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا این تصویر شماره یک این مجموعه باشد

___

 

 

اگر تصاویر مجموعه های قبل را ندیده اید می توانید در لینک های زیر به مشاهده آنها بپردازید

 قسمت اول عکس ها

قسمت دوم عکس ها

این آخرین پست از این مجموعه بود. اما اگر فکر می کنید که تصاویر زیباتری در اختیار دارید، آنها را برای من بفرستید تا با اسم خودتان در گیمفا پخش شوند.اگر فکر می کنید که این رتبه بندی عادلانه نیست، منتظر رتبه بندی شما در قسمت نظرات هستیم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

زیباترین Screenshot های بازی ها در سال ۲۰۱۳ | قسمت پایانی | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال ۲۰۱۳ | قسمت پایانی | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال ۲۰۱۳ | قسمت پایانی | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال ۲۰۱۳ | قسمت پایانی | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال ۲۰۱۳ | قسمت پایانی | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

زیباترین Screenshot های بازی ها در سال ۲۰۱۳ | قسمت پایانی | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال ۲۰۱۳ | قسمت پایانی | گیمفا