DICE:شوخ طبعی عنوان Battlefield: Bad Company را به یک عنوان دو طرفه تبدیل می کند/نسخه های بعدی این عنوان نیز ساخته خواهد شد
به تازگی آقای Patrick Bach تهیه کننده ی بازی های استودیوی DICE گفته اند که شوخ طبعی در عنوان Battlefield: Bad Company این بازی را به یک عنوان دو طرفه تبدیل می کند.
من فکر می کنم اگر شما بازی خود را به صورت دو طرفه برای علاقه مندان بسازید طرفدارهای بسیاری را خوشحال می کنید.اما مخاطب ها بسیار هوشمند هستند.برخی از آنها به این مسئله اهمیت نمی دهند وبرخی از آنها نیز عاشق آن می شوند.
زمانی که ما نسخه ی اول و ادامه ی این عنوان را ساختیم انتقادهای زیادی به ما شد.چرا من باید این بازی را انجام بدهم؟این یک شوتر جدی نمی باشد.من به این بازی اهمیت نمی دهم.من یک بازی شوتر با تم جدی می خواهم.ما فکر می کردیم که این کار بسیار جالب می باشد.ما عاشق آن بودیم و فکر می کردیم که یک بازی عالی می باشد.داستان و کاراکترها نیز در این بازی زیبا بودند.من عاشق فرنچایزهایی می باشم که خود را بسیار جدی نمی گیرند.
اما برای ساخت یک بازی که موفق باشد سازندگان باید شوخی های موجود در آن را طبیعی جلوه بدهند.آقای Patrick Bach در این باره می گویند:
اما به دلایلی این یک واقعیت می باشد که اگر شما می خواهید یک بازی را برای توده ی عظیمی از مخاطبان بسازید زمانی که به شوخی ها می رسد باید آنها را طبیعی جلوه بدهید و دلیل آن نیز این می باشد که شوخ طبعی یک چیز شخصی می باشد.برخی از مردم آن را دوست دارند و برخی نیز از آن متنفرند.
من فکر می کنم به صورت کلی یک بازی می تواند هرچیزی باشد.برخی اوقات شما فکر می کنید که جامعه و خبرگزاری ها تنها یک نوع بازی را میشناسند.
آقای Lars Gustavsson خالق عناوین استودیوی Dice در ماه اکتبر نیز گفته اند که عنوان Bad Company فراموش نشده است و تنها تیم سازنده ی آن به یک سفر طولانی رفته اند.
عنوان Battlefield: Bad Company 2 توانست در سال ۲۰۱۱ حدود ۱۱ میلیون نسخه به فروش برساند.
پر بحثترینها
- شرکت بانجی ۲۲۰ کارمند خود را اخراج کرد
- بازی The First Descendant در PS5 و حالت FSR 3 حدود ۵۰٪ بیشتر از Series X خروجی فریم دارد
- ویدیوی جدیدی از گیمپلی Astro Bot منتشر شد
- ویدیو: موسیقی GTA San Andreas به سبک ایرانی
- جهان باز یا خطی؟ نگاهی به روند بازی سازی در سالهای اخیر
- گزارش مالی مایکروسافت: رشد درآمد Xbox به لطف اکتیویژن بلیزارد و کاهش درآمد بخش سختافزار
- گزارش: عرضه بازی Avowed تا سال ۲۰۲۵ تاخیر خورده است
- گزارش: همکاری مایکروسافت و کپکام برای حل مشکل MT Framework روی Xbox
- توسعهدهنده سابق راکستار: GTA 4 کمی بیش از حد جدی و تاریک بود
- علیرغم جنجالهای زیاد، طرفداران همچنان برای Assassin’s Creed Shadows هیجانزده هستند
نظرات