Ray Almaden سرطراح اصلی مراحل Halo 4 به پروژه Uncharted کنسول PS4 اضافه شد

۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۹

Ray Almaden کسی است که سر طراحی تیم بخش طراحی مراحل را به عهده داشت است. به تازگی به استدیو Naughty *Dog برای طراحی و ساخت عنوان جدید Uncharted برای PS4 پیوست.

Ray Almaden دارای سابقه سر طراحی بازی‌های Splinter Cell: Double Agent, Far Cry Instincts:Predator, Far Cry Instincts در Ubisoft طراحی بازی کنسل شده Eight Days برای سونی اروپا طراح Killzone 2 در Guerrilla Games و طراحی ارشد در EA و سرطراحی مراحل در 343 Industries برای Halo 4 را ذکر کرد.

در چند وقت اخیر افراد زیادی از استدیو 343 Industries جدا شدند که شامل: سرطراح Halo 4 به مقصد Visceral Games . سر طراح ساخت بخش کمپین به مقصد Infinity Ward برای Call of Duty: Ghosts. سر طراح بخش مراحل کمپین به مقصد Naughty *Dog  سرطراح نقشه‌های بخش مولتی پلیر به مقصد Bluepoint Games دستیار کراگردان این استدیو به مقصد Black Tusk و در آخر امروز Corrinne Yu که وظیفه کارگردانی بخش تکنولوژی GearBox را در بازی‌های Brothers In Arms, Aliens: Colonial Marines, Borderlands و برنامه نویسی موتور گرافیکی Halo 4 و سیستم دایرتکس مایکروسافت را بر عهده داشت به استدیو Naughty *Dog در بخش برنامه نویسی موتور گرافیکی بازی پیوست.

 

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید