Digital Foundry :گرافیک،تکسچرها و نورپردازی عنوان Forza5 انحصاری Xbox One از آنچه که در E3 دیده ایم بسیار پایین تر می باشد!
Digital Foundry یکی از مرجع های معتبر برای مقایسه ی بازی ها و در آوردن ایرادات و مشکل های گرافیک بازی ها می باشد.حال این مرجع پس از تجربه کردن عنوان Forza Motorsport5 انحصاری Xbox One متوجه مسئله ی جالبی شده است و گفته که گرافیک این بازی از آنچه که در E3 دیده ایم بسیار پایین تر می باشد.
Digital Foundry گفته است که ساخت بازی به صورت عجله ای تمام شده است و یکی از قدم های شکسته شده برای نسل بعد می باشد.گفته شده است حتی زمانی که این عنوان را با کیفیت Full HD تجربه کرده اند بازی از کمبود آنتی آلایزینگ و نورپردازی واقعی رنج می برد.
گفته شده است که گرافیک این نسخه از نسخه ی قبلی بالاتر می باشد اما از آن چیزی که انتظار داشتیم پایین تر می باشد.حال به تصویر پایین دقت کنید.به نظر شما کدام یک از تصاویر نسخه ی نهایی Xbox One می باشد؟به نظر شما تصویر چپ یا راست برای نمایش E3 می باشد؟شما را یک راهنمایی می کنم.تصویری که از نورپردازی و کیفیت بالاتری برخوردار است برای نمایش E3 و تصویری که از نورپردازی و جزئیات پایین تری برخوردار می باشد نسخه ی نهایی Xbox One می باشد.
متاسفانه این مسئله شامل ماشین های موجود در بازی نیز می شود.یکی از ماشین های معروف این نسخه که مایکروسافت از آن در تبلیغات استفاده می کرد McLaren P1 بود.اما جزئیات و گرافیک همین ماشین نیز از آنچه که در E3 دیده ایم پایین تر می باشد.در تصویری که در قسمت پایین مشاهده می کنید کمبود پیکسل ها و بلور شدن ماشین نسبت به نمایش E3 مشاهده می شود .اما از طرفی دیگر نیز استودیوی سازنده برای واقعی نشان دادن تماشاگران به راحتی آنها را بلور کرده اند که اگر به آنها نزدیک بشوید متوجه این مسئله خواهید شد.حال به تصویر پایین دقت کنید.مشخصا با مقایسه ی بالا می توانید حدس بزنید که تصویر سمت راست برای نمایش E3 و تصویر سمت چپ نسخه ی نهایی Xbox One می باشد.حال به همین ماشین معروف که مایکروسافت برای تبلیغاتش از آن استفاده کرده دقت کنید.در تصویر سمت راست که دور آن با خط قرمز تاکید شده است جزئیات بیشتری مشاهده می شود اما تصویر سمت چپ تنها یک لبه ی خالی و عاری از آن جزئیات نمایش E3 می باشد.
Digital Foundry از نورپردازی بازی نیز خرده گرفته است و گفته که اینگونه جزئیات چیزهایی نیستند که در بازی بتوان از آن مخصوص در سر پیچ ها چشم پوشی کرد.همچنین یک مقایسه نیز از آنچه که در E3 دیده ایم و در آن آقای Jimmy Fallon مسیر پراگ را بازی کرد انجام شده است و گفته شده که نسخه ی Xbox one تفاوت فاحشی با آنچه که در نمایش E3 دیده ایم دارد .مطمئنا شما نیز می دانید که نمایش E3 بر روی Pc انجام شده است؟ولی آیا اختلاف این چنینی برای نسخه ی نهایی قابل توجیه می باشد؟
یکی از بزرگترین اختلاف ها از آنچه که در نمایش های E3 دیده ایم و کاربران بازی کننده نیز متوجه شده اند و در یوتوب ویدیوهایی از این بخش گذاشته اند،نورپردازی محیط و ساختمان ها می باشد که به نظر می رسد به طور کل از بازی حذف شده است. نسخه ی ۴ این عنوان نیز با رزولیشن ۱۰۸۰p اجرا می شد و دیجیتال فاندری هم گفته است که نورپردازی آن نسخه در برخی اوقات بهتر از نسخه ی پنجم می باشد! حال شما نگاه به تصویر پاین بیندازید.این تصویر یک هفته قبل از عرضه شدن بازی منتشر شد که ما نیز برای شما منتشر کردیم.حال کیفیت این تصویر را با آنچه که در عکس بالا که محبوب ترین ماشین این نسخه می باشد مقایسه و تفاوت آن را بگویید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات