فرزندی دیگر متولد می شود | پیش نمایش inFamous : Second Son - گیمفا
فرزندی دیگر متولد می شود | پیش نمایش inFamous : Second Son - گیمفا
فرزندی دیگر متولد می شود | پیش نمایش inFamous : Second Son - گیمفا
فرزندی دیگر متولد می شود | پیش نمایش inFamous : Second Son - گیمفا

فرزندی دیگر متولد می شود | پیش نمایش inFamous : Second Son

محمـد حسین صفری
۱۲:۱۰ ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
فرزندی دیگر متولد می شود | پیش نمایش inFamous : Second Son - گیمفا

بدنامی، واژه ای که در این روز ها کاربرد زیادی در میان افراد جامعه دارد و نسبت به کسی به کار برده می شود که کار خطا یا زشتی انجام داده است اما واقعا کسی را که بدنام می نامیم بدنام آفریده شده است یا خیر؟ آیا او می تواند با تلاش و اراده این بدنامی را از خود دور کند و همانند فرزندی باشد که دوباره متولد شده است؟ سری inFamous دقیقا به همین پرسش ها پاسخ خواهد داد و روایتگر این است که چگونه یک بدنام خود را از عامل ننگین پاک می کند.

inFamous : Second Son Cover

نام : inFamous : Second Son
سازنده : Sucker Punch
ناشر : Sony
سبک : Action Adventure – Open World
پلتفرم : PS4
تاریخ انتشار : ۲۱ مارس ۲۰۱۴

در سال ۲۰۰۹ میلادی یکی از استدیو های Sony با نام Sucker Punch بر روی یک عنوان جدید کار می کرد که InFamous نام داشت. عنوانی که تلاشی زیادی شده بود تا یک گیم پلی متفاوت نسبت به سایر عناوین هم سبک داشته باشد و به دلیل همین هدف توانست پس از عرضه با نقد های خوبی رو به رو شود و بتواند نظر طرفداران را نسبت به خود جلب کند. داستان بازی پیرامون شخصی به نام Cole MacGrath می باشد که پس از اینکه از یک حادثه انفجار جان سالم به در می برد به قدرت جدیدی که دارا می باشد، پی می برد. وی می تواند جریان برق یا الکتریسیته را کنترل کند و از آن به عنوان سلاح در مقابل دشمنان استفاده کند. دومین نسخه ی این سری در فاصله ی کمی نسبت به نسخه ی اول در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و با اینکه مکانیزم های جدیدی به گیم پلی آن افزوده شده بود نتوانست به خوبی نسخه ی اول عمل کند که همین امر سبب شد تا سونی از ساخت ادامه ی این سری منصرف شود و تمرکز خود را بر روی سایر عناوین انحصاری خویش بگذارد. با نزدیک شدن به نسل هشتم کنسول ها و آماده شدن سونی برای عرضه ی کنسول نسل هشتمی خود یعنیPS4  این شرکت تصمیم گرفت یکی از IP هایی که در چند سال گذشته خبری از آن نبوده است را دوباره زنده کند و با عرضه ی آن بر روی PS4 جان دوباره ای به آن ببخشد و این چنین بود که عنوان  inFamous : Second Son شکل گرفت. عنوانی که به طور کلی با نسخه های پیشین خود تفاوت دارد و قرار است روح تازه ای در کالبد مرده ی این سری بدمد و این نکته از تریلر های زیبای این بازی کاملا مشخص است.

قهرمان جدید

همانطور که در مقدمه ی بازی بیان شد این نسخه به طور کلی با نسخه های پیشین تفاوت دارد و به همین دلیل داستان این نسخه نیز دچار تغییر شده است. اولین نکته ای که درباره ی داستان بازی وجود دارد این است که شخصیت اصلی نسخه های اول و دوم یعنی Cole MacGrath در بازی حضور نخواهد داشت.  تیم سازنده ی بازی در این مورد اظهار داشته است :

میراث و یادبودهای شخصیت Cole MacGrath دیگر به پایان رسید. این شخصیت محبوب در دو نسخه ی سری بازی های inFamous حضور پررنگی داشته است و در این زمینه بسیار موفق آمیز در نقش خود ظاهر شده است اما در بازی جدید دیگر جایی برای این شخصیت نیست و اتفاقاتی که در قسمت دوم برایش افتاد سرنوشتش را کاملا مشخص کرد. دنیایinFamous  داستان های زایدی را در دل خود دارد و ما باید به پر و بال بخشیدن به آنها کوشا باشیم و نوآوری های لازم را لحاظ کنیم.

url

در Second Son شاهد یک شخصیت جدید می باشیم که Delsin Rowe نام دارد.

در این نسخه ۷ سال از حوادث نسخه ی دوم گذشته است و جامعه کاملا زیر سلطه ی نیرو های حکومتی است و کسی هم توان مقابله با این گروه را ندارد. در Second Son شاهد یک شخصیت جدید می باشیم که Delsin Rowe نام دارد. وی یک نقاش خیابانی است که در شهر سیاتل زندگی می کند. سیاتل داستان بازی، شهری است که توسط نیرو های ویژه حفاظتی که به اختصار DUP نامیده می شوند، کنترل می شود و به نوعی جو خفقان آمیز و ترسناکی بر آن حاکم است. DUP شاخه ای از نیرو های پلیس شهر است که هدف و انگیزه ی اصلی آن ها دستگیری بیو تروریست هاست. اما گروهی در این شهر وجود دارند که Conduit نامیده می شوند که نیرو های حکومتی به آن ها بیو تروریست می گویند. این افراد دارای قدرت های فوق بشری هستند و هدف اصلی DUP نیز دستگیری این افراد است زیرا تنها آن ها هستند که می توانند در مقابل این سیستم حکومتی مقابله کنند. Delsin در یکی از درگیری های شهری که بین مردم و نیرو های DUP می باشد چند تن از افراد زخمی را نجات می دهد و اینجا است که در می یابد او نیز یک بیو تروریست می باشد و دارای قدرت های فرا بشری است. وی که از نظام حکومتی نیز ناراضی است تصمیم می گیرد تا با استفاده از قدرت های خود با DUP مبارزه کند و آن ها را به زانو دربیاورد. وی بر خلاف Cole که توانایی کنترل الکتریسیته را داشت، می تواند از دود و آتش استفاده کند در واقع هر جایی که آتش و دود باشد Delsin نیز حضور خواهد داشت، اما تنها این توانایی نیست که او را برای مقابله با افراد DUP متمایز ساخته است، مهم ترین توانایی وی تقلید از دیگران است یعنی او می تواند از توانایی سایر بیو تروریست ها تقلید کند و آن توانایی ها را نیز کسب کند. به همین ترتیب Delsin در طول بازی قدرت های مختلفی را یکی پس از دیگری به دست می آورد و به قدرتمند ترین دشمن حکومت تبدیل می گردد.

یکی از شخصیت های منفی که در بازی وجود دارد و او نیز جزو Conduit ها است، Abigail Walker نام دارد که در بازی او را با لقب Fetch می شناسند و قدرت اصلی او توانایی کنترل گاز نئون است.

شاید با این توضیحات فکر کنید که همه ی Conduit افراد خوبی هستند و همانند Delsin از قدرت های خود در جهت نجات مردم استفاده می کنند اما عده ای از همین افراد وجود دارند که مردم برایشان اهمیت ندارد و به دلیل وجود همین افراد است که DUP به آن ها لقب بیو تروریست را داده است. یکی از شخصیت های منفی که در بازی وجود دارد و او نیز جزو Conduit ها است، Abigail Walker نام دارد که در بازی او را  با لقب Fetch می شناسند و قدرت اصلی او توانایی کنترل گاز نئون است. در تریلر معرفی این شخصیت وی اظهار می کند که تا کنون هیچ انسان معصومی را ندیده است و همین تفکر سبب شده دید او به جامعه و مردم تغییر کند و به یک شخصیت منفی در داستان بدل گردد. آقای Nate Fox طی مصاحبه ای درباره ی شخصیت Abigail و تضاد های وی با شخصیت Delsin که سبب دشمنی آن ها شده است، می گوید :

یکی از لذت بخش ترین کارها در این بازی این می باشد که او را بیشتر بشناسید، بنابراین من نمی خواهم که اطلاعات بیشتری را در رابطه با او در اختیارتان بگذارم اما این را بدانید که او یک “Conduit” می باشد و دارای قدرت های فرا بشری می باشد. او در دنیایی قرار دارد که کسانی که دارای قدرت های فرا بشری می باشند یک خطر برای مردم به حساب می آیند و Abigail و Delsin در این دنیا زندگی می کنند بنابراین Delsin به دلیل کمک به افرادی که به آنها اهمیت می دهد باید اینگونه انسان هایی که دارای قدرت های فرا بشری می باشند را نابود کند به همین دلیلDelsin  برای از بین بردن او باید با او بیشتر آشنا بشود بنابراین زمانی که Delsin با او رو به رو می شود او دچار و در گیر مسائل مختلفی می شود. این را بدانید شما باید تصمیم بگیرید که داستان او(Abigel)  به چه صورتی پیش برود و سرنوشت او چگونه بشود. بازیکنان باید تصمیمات بسیار زیادی  در بازی بگیرند و و با عواقب آن نیز زندگی کنند. این را می توانم بگویم شما در گیر عکس العملAbigel  و رفتار او با مردم دنیا می شوید اما بالای تمام این مسائل این است که Delsin می تواند قدرت های انسان های فرابشری را جذب کند و بنابراین زمانی که او با Fetch ملاقات می کند قدرت او که “Neon” می باشد را جذب خود می کند. این قدرت Neon به مانند یک گاز می باشد. تعداد بسیار زیادی قدرت فرا بشری در بازی وجود دارد که ما هنوز آنها را به شما نشان نداده ایم. چیزی که ما همیشه در حال تلاش بوده ایم تا به دست بیاوریم این بوده است که منبع قدرت ها در بازی را با فضای شهرگونه ی بازی تطبیق بدهیم، دلیل آن هم این است که شما زمانی که این بازی را انجام می دهید احساس نکنید در حال بازی کردنDungeons and Dragons  هستید. قدرت هایی به مانند دود،الکتریسیته و Neon گویای این قضیه می باشند. ما در حال تلاش هستیم که یک محیط کاملا شهری را در بازی درست کنیم. ما در حال تلاش هستیم تا شما حس کنید منبع های قدرت ها را هر روزه در جهان می بینید. همچنین صادقانه بگویم که ما در حال ساختن قدرت هایی هستیم که شما تا به حال در هیچ گونه بازیی ندیده اید و با آنها آشناییت ندارید. من تا به حال در هیچ بازی ای ندیده ایم که یکی از شخصیت های آن قدرت Neon را داشته باشد بنابراین مطمئنا شما در حال حاضر این سوال را در ذهن خود می پرورانید که این قدرت چه کارهایی را انجام می دهد و من این را به شما بگویم که بیشتر از این نمی توانم صبر کنم تا آن را به شما نشان بدهم، اما بدون شک آن را درSecond Son  خواهید دید. من بسیار برای شما طرفداران هیجان زده می باشم که این بازی را انجام بدهید و این شانس را پیدا کنید که در قدرت های فرابشری فرو بروید بنابراین زمانی که این قدرت ها در بازی آزاد شد هر دیوانه بازیی که می خواهید با آن ها در بیاورید. این یک بازی جهان آزاد می باشد که شما می توانید در آن انتخاب های بسیاری را انجام دهید و عواقب آنها را هم بپذیرید. این تصمیمات شما را در عمق بازی فرو می برد، شما در طول بازی متوجه خواهید شد که چه کارهایی انجام بدهید. قدرت هایی که شما در بازی در اختیار دارید نقش یک “نیمه خدا” را به شما می دهد و شما در طول بازی متوجه خواهید شد که این قدرت “همیشگی” نیست. بعضی اوقات کارهای شما در بازی موجب از دست رفتن این قدرت ها می شود.

جوکر در فیلم شوالیه تاریکی : مثل اونا حرف نزن. تو مثل اونا نیستی. حتی اگه خودت هم بخوای. تو واسه اونا فقط یه دیوونه هستی. مثل من. الان بهت احتیاج دارن. وقتی کارشون تموم شد میذارنت کنار. مثل یه آشغال، بهت ثابت می‌کنم وقتی این مردم متمدن توی یه موقعیت بحرانی قرار بگیرن حاضرن حتی همدیگرو بخورن.

توضیحات کامل کارگردان بازی این نکته ی مهم را نشان می دهد که همچنان در بازی تصمیمات شما نقش اصلی را ایفا می کند و این شما هستید که می توانید انتخاب کنید که یک بدنام باشید و شما را به چشم یک بیو تروریست ببینند یا اینکه این بدنامی را از بین ببرید و خود را به یک قهرمان تبدیل کنید پس این شما هستید که می توانید یک قهرمان شوید یا از یک انسان نیز پست تر باشید، همه چیز به شما و انتخاب هایتان بستگی دارد پس در انتخاب هایتان دقت کنید.

با دود و آتش عجین شوید

همان طور که در ابتدا گفته شد قدرت اصلی و ابتدایی Delsin کنترل دود و آتش بوده و به همین دلیل مانور اصلی سازندگان نیز بر روی همین توانایی است. Delsin می تواند با استفاده از این قدرت دود های آتشین و توپی تولید کند یا به وسیله ی همین توانایی پرواز کند و از بالا با مانور هوایی دشمنان خود را از پای در آورد. همچنین وی زنجیری به دور دست خود دارد که از آن برای شکل دهی انواع دود ها استفاده می کند. از آنجایی که این عنوان به صورت انحصاری بر روی PS4 عرضه می شود شما می توانید با استفاده از کنترل DualShock 4 کنترل دود ها را به دست بگیرید و همچنین در ها را باز کنید و یا اثر انگشت ها را اسکن کنید. قدرت دود بیشتر برای درگیری های نزدیک کاربرد دارد و قدرت نئون که بعدا کسب می شود، برای فواصل دور مناسب می باشد.

قدرت های ویژه ای که Delsin در طول بازی به دست می آورد پس از مدتی به پایان می رسند و توانایی استفاده مجدد از آن ها در طول گیم پلی با به دست آوردن منابع انرژی آن ها امکان پذیر است که این مکان این منابع بر روی نقشه ی بازی وجود دارد. نکته ی دیگری که درباره ی Delsin و قدرت هایش وجود دارد این است که از آنجایی که قدرت اصلی او دود و آتش است او می تواند به شکل دود در آمده و از راه دودکش ها و هواکش های متعددی که در شهر سیاتل وجود دارد جا به جا شود که سرعت این جا به جایی ها نیز بسیار بالا خواهد بود. Delsin علاوه بر افراد بیو تروریست منفی و نیرو های DUP باید با گروهی دیگر نیز مقابله کند و آن ها درختان هستند. از آنجایی که مولکول های کربن دی اکسید از ذرات تشکیل دهنده ی دود و آتش هستند درختان با گرفتن این مولکول ها باعث تجزیه او می شوند ولی وی می تواند با تخریب دودکش ها بار دیگر خود را بازسازی کند بنابراین در طول بازی از توقف بیش از حد در کنار درختان جدا خودداری کنید زیرا در غیر این صورت تجزیه می شوید.  از طرف دیگر وجود انتخاب های متعدد در بازی شما را وادار می کند که چند بار این عنوان تجربه کنید همانطور که کارگردان بازی آقای Nate Fox در این رابطه اعلام کرده است :

کار‌هایی که می‌کنید و تصمیماتی که در طول داستان می‌گیرید، نه تنها بر روی داستان Delsin تاثیر می‌گذارد بلکه طریقه‌ی شکوفایی و رشد قدرت‌های او را نیز مشخص خواهد کرد. همچنین طریقه‌ی رفتار دیگر کاراکتر‌های بازی با تصمیمات شما تغییر خواهد نمود. ما تمام تلاشمان را کردیم تا هر دو روی این بازی هیجان‌انگیز باشد، اما به نظر من شما باید بازی را دو مرتبه بازی کنید تاinFamous: Second Son  را با معنای واقعی‌اش به طور تمام و کمال تجربه کنید. این ایده از جایی به ذهنم رسید که تستر‌های این عنوان را دیدم، بیشتر بازیبازان دفعه‌ی اول را به عنوان شخصیت مثبت به اتمام می‌رساندند؛ زیرا جامعه به ما یاد داده تا همواره انسان خوبی باشیم و به پیرزن‌ها کمک کنیم تا از خیابان عبور کنند! سپس آنها بازی را برای بار دوم آغاز می‌کنند، ولی این‌بار آنها هر کار شیطانی و خرابکاری که بلدند را در بازی انجام می‌‌دهند. آنها از شیطانی بودن لذت می‌برند ولی قبل از اینکه شیطانی شوند باید آن کاراکتر پاک را تجربه کنند! ما سعی کردیم تا همه عناصر موجود در بازی به شما بفهمانند که کاری که انجام دادید، شیطانی بوده است. بیشتر به خاطر اینکه مبهم بودن نیت شما بسیار افتضاح است. این حس خوبی نیست که شما با خود فکر کنید “بسیار خب، فکر می‌کنیم کار درستی را در این بازی انجام داده‌ام”؛ زیرا چیز‌های زیادی است که باید درباره‌ی قوانین جهان بازی، توانایی‌های خود و اینکه ماموریت از شما چه می‌خواهد، بدانید. ما سعی کردیم تا آنجا که ممکن است ابهامات را از سر راه برداریم. اما در عین حال سعی کردین تا بازیبازان را در شرایط و موقعیت‌های مختلف قرار دهیم؛ زیرا بازی‌های رایانه‌ای برای همین ساخته شده‌اند تا شما را به مکان‌هایی ببرند که قبلا ندیده‌اید و کار‌هایی را انجام دهید که قبلا هیچگاه انجام نداده‌اید.

مهم ترین توانایی وی تقلید از دیگران است یعنی او می تواند از توانایی سایر بیو تروریست ها تقلید کند و آن توانایی ها را نیز کسب کند.

با این تفاصیل شاهد یک بخش تک نفره ی عالی خواهیم بود که می تواند به خوبی حس یک قهرمان با قدرت های فوق بشری را به شما القا کند اما آیا در کنار این بخش تک نفره ی عالی شاهد یک بخش چند نفره ی جذاب نیز خواهیم بود که در پاسخ باید بگویم متاسفانه خیر. Ken Schramm  کارگردان قسمت توسعه ی بازی از این راز پرده بر می دارد و در مصاحبه ای رسمی با سایت UDN اعلام می کند که inFamous قسمت آنلاین ندارد. او گفته است که Delsin Rowe در بازی به یک سری رفیق و همراه برخورد می کند ولی این بازی از لحاظ ساختاری یک بازی تک نفره می باشد،  همچنین او اضافه کرد:

بازی یک طراحی آزاد دارد تا بازیکنان هر کاری را می خواهند انجام بدهند، انجام بدهند. شما می توانید مأموریت های فرعی در حواشی داستان و حتی خارج از آن را انجام دهید بدون هیچ محدودیت زمانی. البته شما باید مواظب باشید چون بعضی از این تصمیم گیری ها در جنبه های خوب و شیطانی شما  اثر مستقیم می گذارند و شما نمی توانید دوباره آن ها را بازی کنید.

به این ترتیب وجود بخش چند نفره در این عنوان منتفی است و شما تنها می توانید با شخصیت Delsin در بخش تک نفره به ماجراجویی بپردازید ولی همین بخش تک نفره به دلیل داشتن گیم پلی جذاب که بخش عمده ی آن را قدرت های مختلفی نظیر دود و نئون تشکیل می دهند می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

گرما را از نزدیک احساس کنید

بازی از موتور قدرتمند Unreal Engine 4 بهره می گیرد و همین سبب شده است که شاهد یک گرافیک خیره کننده از این عنوان انحصاری باشیم. در همه ی تریلر های بازی افکت های دود و آتش به زیبایی هر چه تمام تر کار شده اند و از طرف دیگر طراحی ظریف و هنرمندانه چهره ی کاراکتر ها و لباس آن ها قدرت بالای تیم سازنده را نشان می دهد. همچنین ساخت فضا های سیاتل نیز از روی شهر و به صورت واقعی بوده است و تقریبا تمام چیز های مشهوری که در سیاتل واقعی وجود دارند درSecond Son  نیز وجود خواهند داشت.

بازی از موتور قدرتمند Unreal Engine 4 بهره می گیرد و همین سبب شده است که شاهد یک گرافیک خیره کننده از این عنوان انحصاری باشیم.

اما نکته ی جالب و حیرت انگیز درباره ی گرافیک این عنوان، طراحی چهره ی مردم عادی یا NPC ها است. بر طبق اخبار سایت  GameInformer، تقریبا همه شهروندان در سیاتل مجازی از افراد زنده الهام گرفته شده اند. استودیوی Sucker Punch  طی ابتکاری جالب توانست این کار را انجام دهد. این استودیو از قابلیت اسکن سه بعدی در سیاتل به مدت ۳ روز استفاده کرده و ۷۵ انسان واقعی توسط این قابلیت اسکن شدند. در این اسکن  چهره و حجم اندام های فرد ثبت شده و دوربین ۳۶۰ درجه برای هر چه دقیقتر ساختن این آمار استفاده شد. بر این اساس، ۱٫۴ میلیون پلیگون برای شبیه سازی چهره افراد در بازیinFamous : Second Son استفاده شده است. از طرف دیگر ساخت بازی بر روی کنسول قدرتمند و نسل هشتمی سونی یعنیPS4  برای سازندگان تجربه ی بسیار خوبی را رقم زده است به طوری که آن ها در این رابطه اظهار داشته اند :

این بسیار عالی می باشد که ما بر روی سخت افزاری کار می کنیم که آن قدر قدرتمند می باشد که ما می توانیم هرکاری که می خواهیم را در بازی انجام بدهیم.در این نسخه ما بسیار وارد Super Power ها شدیم.به دلیل قدرت سخت افزاری PS4 ، ما می توانیم مقدار بسیار زیادی افکت نور را در بازی وارد کنیم تا تمام حرکاتی که شما در بازی انجام می دهید حالت واقعی برای شما داشته باشد. ما در گذشته قادر به انجام این گونه کارها نبودیم. قدرت این کنسول شامل شهر بازی نیز می شود. ما می توانیم جزئیات بیشتری را در شهر وارد کنیم تا این احساس به شما دست بدهد که در یک شهر واقعی هستید. زمانی که شما Super Powerهای خود را در بازی اجرا می کنید،این احساس واقعی بودن بیشتر به شما دست پیدا خواهد کرد. ما می خواستیم که شهری که بازی در آن اتفاق می افتد را بسیار واقعی جلوه بدهیم و برای انجام این کار نیز باید به جزئیات بسیار دقت می کردیم. اینگونه چیزها می باشد که شما را در عمق بازی فرو می برد،به طوری که شما حس می کنید در خود بازی هستید.

زمانی که شما Super Powerهای خود را در بازی اجرا می کنید،این احساس واقعی بودن بیشتر به شما دست پیدا خواهد کرد.

فریاد آتش

در زمینه ی صدا گذاری و موسیقی این عنوان اطلاعات چندانی منتشر نشده است اما نکته ی اصلی بخش صداگذاری این بازی، این می باشد که آقای Troy Baker نقش کاراکتر Delsin را در بازی ایفا می کنند. ایشان علاوه بر بازی در صحنه های موشن کپچر این شخصیت، صداگذاری آن را نیز بر عهده دارند. از سوی دیگر صداگذاری محیط به شدت زیبا است، زمانی که Delsin از قابلیت دود یا آتش خود استفاده می کند صدای حاصل از این سوختن آتش یا پخش شدن دود بدون هیچ تردیدی هیچ تفاوتی با نمونه ی واقعی آن ندارد و این از نبوغ بالای تیم سازنده است.

فرزندی دیگر متولد می شود

فرزندی دیگر متولد می شود

بدون شک inFamous : Second Son یکی از برترین عناوین سال ۲۰۱۴ میلادی و از انحصاری های بسیار خوب PS4 خواهد بود. تغییر ساختاری اصلی این نسخه نسبت به نسخه های پیشین سبب شده است تا این عنوان به نوعی از نسخه های قبلی متمایز شود و همین سبب شده است تا عطش طرفداران برای تجربه ی آن دوچندان شود. با این اوصاف مدت زمان زیادی باقی نمانده است و شما تا حدود دو ماه دیگر می توانید اینبار با Delsin تجربه کنید که بدنام بودن چگونه خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فرزندی دیگر متولد می شود | پیش نمایش inFamous : Second Son - گیمفا
فرزندی دیگر متولد می شود | پیش نمایش inFamous : Second Son - گیمفا
فرزندی دیگر متولد می شود | پیش نمایش inFamous : Second Son - گیمفا
فرزندی دیگر متولد می شود | پیش نمایش inFamous : Second Son - گیمفا
فرزندی دیگر متولد می شود | پیش نمایش inFamous : Second Son - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

فرزندی دیگر متولد می شود | پیش نمایش inFamous : Second Son - گیمفا