رئیس Epic: با Unreal Engine 4، اکثریت در حال توسعه ی IPهای جدید هستند!

۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸

Mike Gamble از Epic اعلام نمود که دارندگان مجوز، به جای ادامه دادن دنباله ها بیشتر بر روی IP های جدید در حال فعالیت هستند.

مدیر منطقه ی اروپا در گفتگو با Edge  بیان نمود که عناوین معرفی نشده زیادی وجود دارند که با استفاده از Unreal Engine 4 در حال توسعه می باشند؛ و نسبت توسعه ی IP های جدید به ادامه ی دنباله ها نیز حداقل 50/50 می باشد.

وی اضافه نمود:

در غیر اینصورت 70/30 به نفع مسائل جدید تغییر خواهد کرد!

در ادامه آقای Gamble بیان نمود که بسیاری از دارندگان مجوز Epic با استفاده از دنباله ها به ویژگی های جدید کمک می کنند.

“bufferingهای زیادی وجود دارد؛ بسیاری از استدیوها در حال توسعه ی یک دنباله ی فرانچایز و یک IP جدید هستند”

درست مانند زمانی  که شاید در مورد این بازی ها چیزی بشنویم؛ Gamble افزود که پروژه ها به هم گره خورده اند، بطوری که هنگامی که تبلیغات شروع شود با شنیدن چیزی درباره ی Unreal Engine 4 مریض می شویم! (همون کف می کنیمو این حرفاس…)

به گفته ی وی :

” این اتفاق امسال رخ خواهد داد؛ با شناخت بازی های در حال توسعه و آگاهی از وجود crackerها ، سه ماهه ی اول سال 2015 زمانی است که بسیاری از آنها به نظر می رسد تحقق می یابند.”

” به نظر می رسد که امسال cross-gen های بسیاری وجود داشته باشند، اما آیا ناشران و توسعه دهندگان آنها ایمن باقی می مانند؟ این قضیه همچنان یک جریان درآمد خوب است.”

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید