زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت دوم | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت دوم | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت دوم | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت دوم | گیمفا

زیباترین Screenshot های بازی ها در سال ۲۰۱۳ | قسمت دوم

کسری نراقی
۱۶:۴۰ ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت دوم | گیمفا

در روز های گذشته پستی بر روی سایت قرار دادیم که به معرفی زیباترین Screenshot های بازی ها که در سال ۲۰۱۳ پخش می شد می پرداخت. البته تعداد زیادی از این بازی ها در سال ۲۰۱۴ عرضه خواهند شد ولی تمام این عکس ها از دمو هایی است که پارسال پخش شد. با ما با قسمت دوم این عکس ها همراه باشید

 بعضی ازاین عکس ها Concept Art (تصاویر مفهومی)، و بعضی دیگر تصاویر In-game هستند و از گیمپلی بازی گرفته شده اند، اما نقطه مشترک همه آنها در زیبایی و اطلاعات جالبی که از بازی ها به ما می دهند خلاصه می شود. این شما و این هم قسمت دوم این عکس ها.

۵۰. Dark Souls 2

خود را در مقابل یکی از این هیولا ها تصور کنید

خود را در مقابل یکی از این هیولا ها تصور کنید

از هر طرف که به این بازی نگاه کنیم با یک بازی بهتر از نسخه اول رو برو هستیم؛ بافت های بهتر، سختی بیشتر و آزادی عمل بیشتر چیزی است که در این نسخه تجربه خواهید کرد. صحبت از سختی شد، فقط به عکس نگاه کنید و به من بگویید که اگر با یک هیولای اینچنینی مواجه شوید چه کار خواهید کرد؟ بکش یا بمیر. البته چیزی که در این تصویر می بینید مطمدنا خست ترین نبرد در Dark Souls II نیست. فقط برای یک دقیقه به تصویر خیره شوید و به اتفاقاتی که در Dark Souls II در انتظار شماست فکر کنید.

__

۴۹. inFamous Second Son

 

particleها در این تصویر فوق العاده است

Particleها در این تصویر فوق العاده اند

تریلر ها و دمو هایی که از این بازی پخش شده اند همگی نوید یک بازی فوق العاده از لحاظ بصری را می دهند.  البته با توجه به تصویر ما با یک انسان معمولی طرف نیستیم، بلکه با یک انسان که قابلیت های فراطبیعی دارد روبرو هستیم. سیستم Particle در این عکس فوق العاده است.

__

 

۴۸. Antichamber

تصویر ساده اما زیبا

تصویر ساده اما زیبا

 

این بازی در سبک Puzzle است و فکر شما را به چالش می کشد. تصویر فوق العاده ساده و زیبا است و اگر در آن دقت کنید می فهمید که این بازی کاملا یک بازی پیچیده است. پیشنهاد من به شما این است که خودتان این بازی را تجربه کنید تا به زیبایی آن پی ببرید.

__

۴۷. Wolfenstein the New Order

 

نازی های آینده

نازی های آینده

در این بازی، نازی ها پیروز جنگ جهانی دوم هستند و تاریخ بعد از پیروزی نازی ها نشان داده میشود. نازی ها تمام دنیا را تسخیر کرده اند و تکنولوژی را به دست گرفته اند. در این تصویر می بینید که نازی ها تا په حد پیشرفت کرده اند و مطمئنا در افتادن با چنین سازمانی کار اصلا آسانی نیست. باید دید که در چه چیز هایی در بازی منتظر ما هستند. تا عرضه بازی صبر کنید.

__

۴۶. The Evil Within

شیطان در این تصویر پرسه می زند

شیطان در این تصویر پرسه می زند

یک چیز را در باره این بازی تضمین می کنم و آن چیزی نیست جز خون. خون در تمام بازی خواهد بود. در این تصویر قهرمان بازی را مشاهده می کنید که اصلا در وضعیت خوبی نیست و گرفتار ترس شده است. ترس و مرگ در این بازی در انتظار شماست. شلوار های اضافه را کنار دست خود داشته باشید.

__

۴۵. The Walking Dead Season 2

معلوم است که در این سری چه چیزی در انتظار clem است

معلوم است که در این سری چه چیزی در انتظار Clem است

ممکن است که شخصیت اصلی بازی تغییر کرده باشد و الآن شما کنترل یک دختربچه!! را در دست داشته باشید اما این چیزی را عوض نمی کند. زامبی ها کودک و بالغ را از هم تشخیص نمی دهند و به دنبال گوشت تازه هستند، چهره Clementine سرشار از ناامیدی و تلاش برای بقا است. باید دید که در فصل جدید چه چیزی انتظار بازیبازان را می کشد.

__

۴۴. Final Fantasy 15

در یک کلمه زیباست

در یک کلمه زیباست

این بازی از لحاظ بصری فوق العده است. Draw Distance در این تصویر اعجاب انگیز است، فقط به دور دست ها نگاه کنید تا بفهمید در باره چه چیزی حرف می زنم. طریقه ایستادن این شخصیت به ما خبر از مبارزه ای در نزدیکی می دهد. جزییات بنای روبرو هم فوق العاده است.

__

۴۳. No Man’s Sky

fantastic

!!!Fantastic

این تصویری از یک بازی MMO است که درون مایه تخیلی دارد. در این بازی با یک دنیای فوق العاده بزرگ طرف هستیم. در این تصویر آرامش موج می زند، به آن هواپیما های بالای تصویر نگاه کنید. می توانید در بازی یک از آن ها را سوار شوید و سراسر نقشه را بگردید تا جاهای زیبا مثل این تصویر را پیدا کنید.

__

۴۲. The Witcher 3

دود و آتش این تصویر را زیبا کرده است

دود و آتش این تصویر را زیبا کرده است

در این بازی به پایان داستان Geralt می رسیم. به نظر می رسد که خطری در نزدیکی است، کسی در اطراف Geralt نیست اما او همچنان شمشیر های خود را در دست دارد،  خطر در هر گوشه در انتظار شماست. Particle دود و آتش در این تصویر فوق العاده است. Geralt همچنان دو شمشیر خود را به همراه دارد، یک شمشیر معمولی برای افراد معمولی و یک شمیر نقره ای برای سلاخی شیاطین.

__

 ۴۱. Total War Rome 2

نبرد حماسی

نبرد حماسی

این تصویر از هر نظر فوق العاده است. به نظر شما چند سرباز در این تصویر است؟ درگیری شدیدی در جریان است و هرج و مرج بیداد می کند. این یک بازی استراتژی واقعی است و باید سرمشق بقیه استراتژی ها باشد. علاوه بر سرباز ها جزییات محیط هم به شدت بالاست، این را می شود از محیط نزدیک و دور دست فهمید

__

۴۰. Infinity Blade 3

بی شباهت به dark souls ii نیست

بی شباهت به Dark Souls II نیست

بدون شک IB III یکی ا بهترین بازی های موبایل است که تا به حال عرضه شده. به لطف موتور Unreal Engine 3 این بازی از گرافیک بی نظیری بهره می برد و سازدنگدان از تمام قدرت دستگاه جدید Apple استفاده کرده اند تا چنین جزییاتی را به وجود بیاورند. این تصویر شباهت هایی به تصویر بازی Dark Souls II که بالاتر قرار دادیم دارد. یک دشمن که شکست دادنش غیر ممکن به نظر می رسد اما نحوه گارد گرفتن شخصیت اصلی بازی به ما می گووید که او برای شکست دادن دشمنانش مصمم است و حتی این اژدها نمی تواند از او جلوگیری کند.

__

۳۹. Beyond: Two Souls

 

ناامیدی در تصویر موج می زند

ناامیدی در تصویر موج می زند

زمستان خود نا امیدی به همراه دارد و این صحنه نیز با برف زمستانی جمع شده تا حس نا امیدی را بیش از پیش به ما منتقل کند. این بازی بر اساس Motion Capture ساخته شده تا احساسات بیشتری را به بیننده منتقل کند. این شخصیت توانایی بساری دارد و در مواجهه با این توانایی ها دو راه دارد: راهش را ادامه دهد، با نا امیدی به آن پایان دهد. تصمیم با شماست.

__

۳۸. Thief

رگه هایی از dishonored در بازی پیدا می شود

رگه هایی از Dishonored در بازی پیدا می شود

پس زمینه عکس فوق العاده زیبا است و رنگ و نورپردازی تصویر زیباست. این یکی از تصاویر In-game بازی Thief است که بر خلاف رویه اصلی بازی یعنی مخفی کاری، در نبرد است. تکستچر ها به خوبی رندر شده اند و اگر دقت کنید می فهمید که دوربین در موقعیت دیگری غیر از موقعیت اصلی خودش است، یعنی در این بازی دوربین ثابت نیست بلکه با حرکات شما زاویه دوربین نیز عوض می شود.

__

۳۷. Outlast

 

ترس

ترس!

این بازی به ما نشان داد که چقدر یک بازی مستقل می تواند فراتر از حد خود ظاهر شده و حتی فراتر از عناوین هم سبک AAA برود. این تصویر فوق العاده ترسناک است، خود را لحظه ای در آنجا تصور کنید. نورپردازی و طراحی محیط دست به دست هم می دهند تا شما را بترسانند. این تصویر به ما می گوید که هیچ وقت زمانی برای استراحت یا راحت بودن نیست و هر لحظه باید منتظر مشکلی جدید بود.

__

۳۶. Killer Instinct

ترکیب زیبایی از نورها

ترکیب زیبایی از نورها

طراحی محیط در این تصویر فوق العاده است. رنگ پردازی هم زیباست درواقع ترکیب تاریکی محیط با نور های بازتابی بدن مبارزان فوق العاده شده است. اگرچه بازی نتوانست نظرات را به خود جلب کند اما این تصویر به شدت زیباست

__

۳۵. Knack

شباهت جالبی با انیمیشن ها دارد

شباهت جالبی با انیمیشن ها دارد

یک بازی خاص که برای تمام قشرهای بازیبازان خوب نیست. سبک طراحی در این بازی به شدت جالب است و یادآور انیمیشن های با کیفیت CG است. بیان احساسات چهره هم در این تصویر خیلی جالب است و رگه هایی از واقعیت دارد. با این حال باز هم بهترین نکته در مورد این عکس،سبک طراحی آن است.

__

۳۴. Forza 5

realism

Realism

هیچ نقصی در این تصویر نیست، هر عضوی به درستی و سرجای خود به هرچه زیباتر شدن تصویر کمک کرده است. اصلا وارد نقد و بررسی های این بازی نمی شوم اما این بازی از لحاظ ویژگی های بصری (در بین بازی های Racing) کم نظیر است. بدنه ماشین به خوبی به نور واکنش نشان داده و Lens Flare ها هم فوق العاده هستند. این تصویر را به کسی که با Video Gaming آشنا نیست نشان بدهید و مطمئنا اون به شما خواهد گفت که این تصویر واقعی است. حتی آسفالت هم در تصویر خیلی خوب کار شده، دقیقا حس سرعت را به انسان منتقل می کند.

__

۳۳.Gran Turismo 6

به جز مشکلات جزیی در تکستچر ها بقیه موارد عالیست

به جز مشکلات جزیی در تکستچر ها، بقیه موارد عالیست

باز هم یک تصویر Racing دیگر. این بازی هم از لحاظ شبیه سازی Racing و هم از لحاظ گرافیکی خیلی خوب از آب در آمده است. جزییات در این تصویر به طرز دیوانه کننده ای زیبا است. سیستم سایه زنی این بازی هم جالب است، مشکلاتی در بعضی از تکستچر های محیط پیدا می شود اما در کل تصویر فوق العاده است.

__

۳۲. Metal Gear Solid 5

ارتش بچه ها

ارتش بچه ها

به نظر می رسد که با یک بازی به یاد ماندنی طرف هستیم، نورپردازی این تصویر با واقعیت هیچ تفاوتی ندارد و چهره شخصیت ها به خوبی کار شده است. یک نکته که در اکثر بازی ها مشکل ساز می شود، مو های شخصیت ها است که آن هم به خوبی در این تصویر کار شده است. به نظر می رسد که این گروه از بچه ها تحت تعلیم همان سیستمی باشند که Raiden را تبدیل به یک ماشین آدم کشی کرد.

__

۳۱. Dragon Age Inquisition

particle های معلق در هوا را نگاه کنید

Particle های معلق در هوا را نگاه کنید

اگر به دنبال یک نقش آفرینی نسل بعدی هستید من این بازی را به شما پیشنهاد می کنم. ذرات معلق در هوا فوق العاده است و Polygon هایی که در تصویر استفاده شده اند به شدت بالاست. طراحی لباس ها و تکستچر ها هم کم نظیر است.

__

۳۰. Titanfall

فضای جنگ های آینده به خوبی در این تصویر بازتاب داده شده است

فضای جنگ های آینده به خوبی در این تصویر بازتاب داده شده است

این تصویر ترکیبی از آشون و زیباییست. معلوم نیست دقایقی بعد چه بر سر این سرباز می آید ولی او مشتاقانه به سمت سرنوشتش می رود. Particle های خاک با اینکه حضور قدرتمندی در این تصویر ندارند، اما تاثیر خود را روی تصویر گذاشته اند.

__

به پایان قسمت دوم این پست می رسیم. یک شنبه آینده منتظر بخش سوم و پایانی این عکس ها باشد.

اگر قسمت اول این پست را از دست داده اید می توانید آن را در این لینک بخوانید.

اگر حس می کنید که تصاویر زیباتری وجود دارد که در این لیست پیدا نکردید، آن تصاویر به صورت پیغام خصوصی در انجمن بفرستید تا به اسم خودتان در سایت پخش شوند.

آدرس من در انجمن

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت دوم | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت دوم | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت دوم | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت دوم | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت دوم | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت دوم | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت دوم | گیمفا