سازنده Strider: کنسول های نسل بعد بسیار قوی هستند
![strider 2013 8 سازنده Strider: کنسول های نسل بعد بسیار قوی هستند - گیمفا](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/01/Strider-2013-8.jpg)
Capcom ژاپن و Double Helix Studios در حال کار بر روی عنوان Strider می باشند که برای کنسول های این نسل و نسل بعد منتشر خواهد شد.در مصاحبه ای که سایت Gamingbolt با سازنده این عنوان ، James Vance ، داشته است؛سوال هایی درباره کار با دو کنسول PS4 وXbox One پرسیده شد.همچنین درباره تفاوت این دو کنسول صحبت شد در حالی که یکی از این دو کنسول از حافظه متحد (unified memory) و دیگری از حافظه جاساز شده (embedded memory) استفاده می کند.او گفت:
بسیار خرسندیم که توانستیم در آغاز نسل بعد بازی ها بازی خود یعنی Strider را به PS4 و Xbox One ببریم.هر دو کنسول بسیار پر قدرت می باشند، آن ها این اجازه را به ما دادند تا بتوانیم بازی خود را در رزولوشن ۱۰۸۰p و با ۶۰fps اجرا کنیم و به هدف خود که زیبایی گیم پلی است ، به راحتی دست پیدا کنیم.به نظر من هر چه در این نسل پیش می رویم، بازی های بهتری در پیش خواهیم داشت و بهتر می توانیم از قابلیت های این دو کنسول استفاده کنیم.
همچنین او در رابطه با رزولوشن ۱۰۸۰p و رسیدن به آن گفت:
هر دو کنسول PS4 و Xbox One قبل از انتشار بهینه سازی شدند و کار های بسیاری به رویشان انجام شد. و به دلیل این که نسخه PC بازی Strider با DirectX 11 اجرا می شد، انتقال این بازی به کنسول های نسل بعد تصمیم سختی نبود.بنابر این بلا فاصله پس از اینکه کیت ها برای ساخت بازی آماده شدند ما شروع به کار بر روی کنسول های نسل بعد کردیم.در نسل بعد این بسیار مهم است که بازی بر روی ۱۰۸۰p و ۶۰fps اجرا شود چرا که خصوصیت نسل بعد همین است.با این کنسول ها می توانیم سایه ها و مدل های خود را به بهترین شکل ممکن بسیازیم.
Strider امسال بر روی Xbox One ، PS4 ، PS3 ، Xbox 360 و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- شرکت بانجی ۲۲۰ کارمند خود را اخراج کرد
- تصاحب Bungie ممکن بود به ضرر ایکس باکس تمام شود
- گزارش: توسعهدهنده Phantom Blade Zero در مورد عدم عرضه نسخه Xbox: «کسی به این پلتفرم نیاز ندارد» [بهروزرسانی شد]
- مدیر بازاریابی ایکس باکس: امیدواریم با گیم پس دوره Xbox 360 را بازسازی کنیم
- ویدیو: موسیقی GTA San Andreas به سبک ایرانی
- گزارش مالی مایکروسافت: رشد درآمد Xbox به لطف اکتیویژن بلیزارد و کاهش درآمد بخش سختافزار
- بررسی نسل نهم بازی های ویدیویی تا به امروز
- گزارش: عرضه بازی Avowed تا سال ۲۰۲۵ تاخیر خورده است
- توسعهدهنده سابق راکستار: GTA 4 کمی بیش از حد جدی و تاریک بود
- چرا Red Dead Redemption 2 برای دیگر بازیها تاثیرگذار و تحولبخش نیست؟
نظرات
:yes:
بیا.ایشون هم تا کید کرد که خصوصیت نسل بعد ۱۰۸۰pو۶۰ فریم هست.حالا بازم بگید xbox 720p بهتره :rotfl: :rotfl: :rotfl:
مرسی بابت خبر :yes: