سروصدای Angry Birds با بیش از دو میلیارد بار دانلود!
Rovio اعلام کرد از زمانی که Angry Birds وارد بازار بازیهای casual شده، به عبارتی از ۴ سال پیش تا به حال، ۲ میلیارد بار دانلود شده است. این رقم به طور مستقیم از طرف Peter Vesterbacka مدیر ارشد بازاریابی Rovio در صحبتهایش در Pocket Gamer Connects لندن گزارش شده است.
اگر به Rovio و کاری که ما در ۴ سال گذشته انجام دادیم بنگرید، شاهد ۲ میلیارد کپی از Angry Birds در خارج از اینجا خواهید بود.
ارقام دانلودی، به شما، چیزی راجع به تعاملات ما بیان نمی کند اما ما هنوز ۲۰۰ میلیون بازی کننده Angry Birds در ماه داریم؛ یعنی به اندازه تمام مخاطبان Twitter!
وی به شوخی اذعان کرد:
نیم میلیارد نصب برای Candy Crush شروع خوبی است
و در ادامه گفت که موفقیتهای Angry Birds فراتر از پیش بینی های بلند پروازانه اش پیش رفته است.
من فکر می کنم اظهارات من در رسیدن به فروش ۱۰۰ میلیون دلاری، در سال ۲۰۱۰ خیلی جاه طلبانه بود اما مهم این است که مردم فکر می کردند من، برای بیان فروش ۱۰۰ میلیونی در آن زمان، دیوانه شده ام
مدیر اجرائی توضیح داد که تمرکز Rovio در تبدیل Angry Birds به یک نام تجاری، بخشی از داستان موفقیت اش است.
با Angry Birds، سریعترین نام تجاریه در حال رشد را ساختیم. ۹ نفر از هر ۱۰ نفر در آمریکا و ۹۳% جمعیت چین با این نام آشنا هستند. ما Angry Birds را نه برای ۱۰۰ روز، بلکه برای ۱۰۰سال ساخته ایم. در سال ۲۰۰۹ یک ورژن برای iPhone ارائه نمودیم و در حال حاضر حدود ۴۵% از کسب و کار ما از طریق فروش محصولات فیزیکی، همچون نوشیدنی هایی مانند کوکاکولاست
با اشاره به Mario و Mickey Mouse بعنوان نمونه هایی از برندهای تجاری موفق ما قبل Angry Birds، به نظر می رسد Peter Vesterbacka نشان می داد که هدف Rovio ، رسیدن به پای همچون غول هایی است.
چگونگی آغاز تبدیل یک بازی کوچک به یک فرانچایز و عنوان تجاری بزرگ؛ دوستان ما در Disney که هنوز از ما کمی جلوتر هستند معتقدند که خط سیر ما خوب به نظر می رسد و ما تازه اول راه هستیم
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات
بازیش معتاد کنندست ولی من ازش خوشم نمیاد!
:no: :no: :no: دیگه خز شد رفت
جذاب و دوست داشتنی
اسپم روز :evilgrin:
رتبه الکسای گیمفا در ایران ۳۵۵ و جهانیش ۲۰۴۰۶
:yes:
خیلی بازی مضخرفیه عه عه عه ولی من همشو بازی کردم 😀 😀 😀
آدم وقتی سمت چیزی میره که یا ازون خوشش بیاد یا بدش بیاد 😉
من تا الان همشونو تموم کردم بازم بیاد بازم تموم میکنم 😀
ممنون بابت خبر :yes: :yes:
ایده ی معرکه ای داشت این بازی…منتظر بازیه جدید این استدیوهم هستیم .
فعلا که دارن پول پارو میکنن؛ بیشتر بفکر گسترش برندشونن تا تولید آی پی جدید.
آی پی های آیندشونم به احتمال زیاد در راستای بازاریابی های امروزشونه
دوران خوبی را باهاش سپری کردیم 🙂
زیاد بازیش کردم ولی نه تو گوشیه خودم و سیستم خودم! دوسش دارم! ولی نه در اون حدی که بخوام روی سیستمم نصبش کنم!
کلا بازیه سرگرم کننده ایه … :yes:
منم انقد که ازش بدم میومد بازیش کردم :sarcasm: اما اونم نه رو سیستم خودم 😉
از اولین نسخه اش تا اخرین نسخه اش حالم بهم خورد ازش
وقعی جذاب بود که ما سیمبین داشتیم بهترین بازیی بود که براش اومد…الان که اندروید هست دیگ جذابیتی نداره
این بازی عجیب معروفه هرجا که تو نت میرفتم اسمش بود تا اینکه یه دفعه با موبایل دوستم که اندرویدی بود بازیش کردم بد نبود ولی درحد شهرتی که داشت هم نبود. از رفیقم پرسیدم مطمئنی انگری بیردز همینه من که باور نمیشه.
خیلی ساده بود هم ایده،هم گیم پلی و همچنین گرافیکش و با کمی تلاش یه بازیساز تازه کار هم میتونه همچین چیزی بسازه.