نسخهی نسل هشتمی Tomb Raider و پانزده برابر ذرات بیشتر !
Tomb Raider: Definitive Edition هفتهی بعد برای Playstation 4 و Xbox One وارد بازارهای جهانی خواهد شد. این عنوان که نزدیک به یک سال بعد از انتشار نسخهی اصلی برای PS3 و Xbo360 و PC؛ عرضه خواهد شد؛ به نظر حرفهای زیادی برای گفتن دارد. به تازگی اطلاعاتی دربارهی سیستم ذرات تعبیه شده از در بازی منتشر شده است. با ما در ادامهی مطلب همراه باشید.
انتقال ریبوت لارا کرافت به نسل هشتم، نه تنها به عنوان یک موقعیت خوب برای Crystal Dynamics شناخته میشود تا باری دیگر تواناییهای خود را نشان دهد، بلکه گرافیک پیشرفته در شیوهی داستانسرایی بصری بازی نیز تاثیر شگرفی خواهد گذاشت.
Scott Amos تهیهکنندهی اجرایی استودیو Crystal Dynamics، در مصاحبهای امروز اذعان داشته است که:
یکی از تمرکزات ما در نسخهی Definitive بر روی داستانسرایی بصری بود. ما میخواستیم جهان بازی زنده به نظر برسد، میخواستیم همیشه در حرکت و تکاپو باشد و شما را وادار کند تا لحظهای بایستید و به اطرافتان نگاه کنید.
ما شبیهسازیهای پیچیدهای در رابطه با فیزیک حرکت درختان انجام دادیم، همچنین سیستمهایی برای آب، لباسها و پارچهها، نورپردازی، سبزهها و افکتهای ویژه طراحی و اعمال کردیم. تمام تکسچرها ۴ برابر بزرگنمایی و یا بازسازی شدند. ما همچنین در برخی از بخشهای بازی تا ۱۵ برابر از ذرات استفاده کردیم. همچنین زمانی که لارا پا بر روی سبزهها و گیاهان کوچک میگذارد، آنها با استفاده از سیستم جدید بسیار طبیعی خم شده و دوباره به حالت اولیه باز میگردند. و در پایان باید اشاره کنم که گیمپلی این نسخه با کیفیت ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد، که کیفیتی وصف ناپذیر را برای بازیبازان پدید خواهد آورد.
این داستانسرایی بصری، لارا را مستقیما به محیط ارتباط میدهد و دنیایی بس واقعیتر میسازد!
Tomb Raider: Definitive Edition در تاریخ ۲۸ ژانویه برای PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات
این شماره واقعا عالی بود تشکر بابت خبر
کاشکی برای pc هم این نسخه میومد.مرسی بابت خبر :yes: