نسخه ی بعدی Deadly Premonition در حال ساخت است
هواداران سبک horror حتما Hidetaka Suehiro می شناسند و بازی های ترسناک او از جمله Deadly Premonition را به خاطر دارند. بازی که در سال ۲۰۱۰ برای کنسول ها منتشر شد و با استقبال نسبتا مثبتی هم از سوی منتقدان روبرو شد.
حال خبر خوش برای هواداران این بازی این است که رسما تایید شد که نسخه ی بعدی Deadly Premonition هم ساخته خواهد شد. این تایید از سوی آقای Suehiro بیان شده. همان طور که می دانید ایشان فعلا در حال کار بر روی بازی D4، عنوان ترسناک و انحصاری Xbox One هستند که مقرر است به صورت اپیزودیک و دیجیتالی عرضه شود. در راستای فعالیت های حال حاضر این مرد ژاپنی، Suehiro مصاحبه با Gaming Bolt انجام داده و در خطاب به این وب سایت در مورد پروژه هایش چنین تصریح کرده:
پس از تولید و عرضه ی Deadly Premonition من ساخت بازی Lord of Arcana را شروع کردم و دقیقا در همین زمان بود که به پروژه ی D4 هم فکر می کردم و برای آن هم برنامه ریزی می کردم و کار های پیش از تولید D4 را رسیدگی می کردم. بنابراین شما می توانید همه جا بگویید که ما دو سه سالی هست که بر روی پروژه ی D4 کار می کنیم.
علاوه بر این ها من همواره به برنامه های اصلی مان هم توجه می کنم برخی از آن ها متحول تغییرات چشمگیری شده اند و برخی ها هم کوچکترین تغییری نکردند؛ مانند کار بر روی ادامه ی بازی Deadly Premonition و نسخه ی Director’s Cut این بازی.
چندی پیش و در سال ۲۰۱۱ هم Suehiro اشاره کرده بود که چندین پروژه در رابطه با آی پی Deadly Premonition در نظر دارد و در این رابطه این گونه توضیح داده بود:
من بر روی پروژه های مختلفی در رابطه با Deadly Premonition فکر می کنم. سعی خود را می کنم تا بتوانم راهی پیدا کنم که بتوانیم ادامه ای برای این بازی در نظر بگیریم. شاید هم به سراغ پیش درآمد (Prequel) برای این بازی برویم. و یا هر پروژه ی دیگری که باعث شود مردم باز هم Deadly Premonition بازی کنند.
این طور که به نظر می رسد آقای Suehiro در خفا و سکوت، روز های پرمشغله ای را می گذراند. نظر شما در مورد Deadly Premonition بعدی چیست؟ آیا این بازی پتانسیل ساخت ادامه یا پیش درآمد را دارد؟
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات