CD Projekt توضیح میدهد که چرا نسخهی PS3 عنوان The Witcher 2 هیچگاه عرضه نشد
![the witcher 2 screenshot CD Projekt توضیح میدهد که چرا نسخهی PS3 عنوان The Witcher 2 هیچگاه عرضه نشد - گیمفا](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/01/the-witcher-2-screenshot.jpg)
Marcin Iwinski، یکی از بنیانگذاران CD Projekt Red، به تازگی و طی مصاحبهای با MCV India توضیح داده که چرا نسخهی PS3 عنوان The Witcher 2 هیچگاه عرضه نشد. در ادامهی مطلب با ما همراه باشید.
این عنوان پرطرفدار برای PC و Xbox 360 عرضه شد و توانست نظر منتقدین زیادی را جلب کند و لقب بهترین RPG که تاکنون قدم در دنیای بازیهای رایانهای گذاشته را، از آن خود کند.
نه مطمئنا ما خیلی دوست داشتیم که نسخهای برای PS3 منتشر سازیم، اما نسخهی PC این عنوان بسیار عظیم بود و همین مسئله یک سال زمان تیم ما را گرفت تا بالاخره توانستیم بازی را بر روی Xbox 360 اجرا کنیم. Xbox 360 نسبت به PS3 در زمینهی راحتی برنامهسازی و کدنویسی، قدرتمندتر بوده و از پیچیدگی کمتری برخوردار است. بنابراین با یک حساب سرانگشتی، یک سال و یا یک سال و نیم دیگر نیاز بود تا بازی را بر روی کنسول PS3 اجرا سازیم. و آیا این مدت زمان طولانی برای طرفداران منتظر، خوشایند بود؟ و همچنین، این مسئله باعث میشد The Witcher 3 با تاخیر مواجه شود زیرا باید بیشتر اعضای تیم را به این کار اختصاص میدادیم و ما ضربههای بسیاری از نظر گرافیک نسخهی Xbox خورده بودیم.
اگر شما به نسخهی Xbox 360 نگاهی بیاندازید و آن را با نسخهی PC مقایسه نمایید، تفاوت بسیار بزرگی را مشاهده خواهید کرد. و اگر قرار بود یک سال و نیم دیگر نیز از زمان انتشار بگذرد و شما نسخهی PS3 را با PC مقایسه میکردید، تفاوت حتی عظیمتر از قبل میشد. و این کار یک “ماموریت غیرممکن” بود!
برخی از طرفداران ممکن است با این نظرات و مخصوصا ضعیفتر خواندن کنسول PS3 مخالف باشند، اما این قضیه که کدنویسی در کنسول Xbox 360 راحتتر از PS3 بود برای همگان آشکار است. اما به هر حال طرفداران Playstation نسخهی سوم این بازی را از دست نخواهند داد و سازندگان قول دادهاند که The Witcher 3 بر روی PS4 دیدنی و جذاب خواهد بود.
نظر شما دربارهی این سخنان چیست؟ واقعیت و یا سرپوشی برای کمکاری؟
پر بحثترینها
- شرکت بانجی ۲۲۰ کارمند خود را اخراج کرد
- تصاحب Bungie ممکن بود به ضرر ایکس باکس تمام شود
- گزارش: توسعهدهنده Phantom Blade Zero در مورد عدم عرضه نسخه Xbox: «کسی به این پلتفرم نیاز ندارد»
- مدیر بازاریابی ایکس باکس: امیدواریم با گیم پس دوره Xbox 360 را بازسازی کنیم
- ویدیو: موسیقی GTA San Andreas به سبک ایرانی
- گزارش مالی مایکروسافت: رشد درآمد Xbox به لطف اکتیویژن بلیزارد و کاهش درآمد بخش سختافزار
- گزارش: عرضه بازی Avowed تا سال ۲۰۲۵ تاخیر خورده است
- توسعهدهنده سابق راکستار: GTA 4 کمی بیش از حد جدی و تاریک بود
- چگونه Assassin’s Creed Origins به یک بازی فوقالعاده تبدیل شد؟
- شخصی از FromSoftware به دلیل سختی Elden Ring شکایت کرده است
نظرات
واقعیت همینه :yes: :yes: :yes: :yes:
البته بنده PS بازم + PC :yes: :yes: :yes: :yes:
خب حق داره واقعا کد نویسی از نگاه بازی سازان روی ps3 سخت بود مرسی از خبر پوریا جان
خواهش می کنم عزیز 😉
پس دلیلش این بوده !! :yes:
ممنون :yes:
بازی فوق العاده ای بود
به شدت منتظر نسخه ی ۳ هستم
یه سوال از کسایی که با DS4 کار کردن (توی PC) ارزش داره ۲۰۰ تومن بدم بخرمش 😕
حیف که برا PS3 درسش نکردن :shame: :yes:
only. pc
ما نسخه ی ۲ رو رو پی سی اجرا کردیم یه ۱ سالی هست هر روز ۲ ساعت میریم ولی تموم نمیشه لامصب …..نمیدونم این ۳ ش دیگه چی بشه :laugh:
ممنون بابت خبر :yes:
just ps3 دیگه وقتی لست اف داری بازی میکنی به این چرتو پرتا فکر نمیکنی :yes:
اخه ویچر ۲ همچین اش دهن سوزی هم نیست