نینجایی برای انتقام | پرونده ویژه Metal Gear Rising : Revengeance - گیمفا
نینجایی برای انتقام | پرونده ویژه Metal Gear Rising : Revengeance - گیمفا
نینجایی برای انتقام | پرونده ویژه Metal Gear Rising : Revengeance - گیمفا
نینجایی برای انتقام | پرونده ویژه Metal Gear Rising : Revengeance - گیمفا

نینجایی برای انتقام | پرونده ویژه Metal Gear Rising : Revengeance

مسعود حیدری
۱۲:۳۲ ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
نینجایی برای انتقام | پرونده ویژه Metal Gear Rising : Revengeance - گیمفا

در این دو – سه سال اخیر دیگر متال گیر هایی نبود که معرفی نشود ،البته متال گیر رایزینگ برای خودش ماجرایی دارد،در E3  ۲۰۰۹ بود که  استاد کوجیما  که اغلب برای معرفی عناوین خود ملت زیادی را سر کار می گذارد، از عنوان جدید رایزینگ برای دو کنسول Xbox360 و PS3 رونمایی کرد؛ چندی پیش نیز، نسخه ی PC بازی نام برده شده روانه ی بازار شد. اما متال گیر رایزینگ با بازخوردهای متفاوتی روبرو شد. از سویی طرفداران قدیمی نا امید و از سوی دیگر طرفدار های سینه چاکی را برای خود دست و پا کرد.در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

به عضویت گروه "PMcs " در می آید  Metal Gear Rising: Revengeance  متال گیر طلوع : انتقامی دوباره  メタルギア ライジング リベンジェンス  توسعه دهنده : Platinum Games ناشر :Konami سبک :Action, Hack and Slash پلتفرم:PlayStation 3،Xbox 360،Microsoft Windows

 عنوان : Metal Gear Rising: Revengeance
メタルギア ライジング リベンジェンス
توسعه دهنده : Platinum Games
ناشر : Konami
سبک : Action, Hack and Slash
پلتفرم : PlayStation 3،Xbox 360،Microsoft Windows

 

رایدن شکست خورده به سوی انتقام !

رایدن شخصیتی که در عنوان Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty نیز قابل بازی بود،در عنوان رایزینگ نیز نقش اصلی بازی را برعهده دارد،۴ سال از ماجرای  Metal Gear Solid 4 : Guns of The Patriots می گذرد، گروه میهن پرستان تقریبا متلاشی شده ،جنگ و درگیری همه جا را فرا گرفته و دیگر جایی برای امنیت وجود ندارد. رایدن برای بخش “Vip”  شرکت Maverick Security Consulting قرادادی امضا کرده و مشغول به فعالیت است.این شرکت امریکایی در کلردو مستقر است؛کشوری در حال توسعه زمانی که فناوری سایبرگ در حال گسترش است ، خواهان این هستند که خود را از اتفاقات جنگ خونینی که انتظارشان را می کشد ، نجات دهند. رایدن تا حد زیادی این کار را برای حمایت از خانواده خودش انجام داده است،او که محافظ بخش ” Vip” است،توسط یک سازمان سایبرگی به رهبری نینجا سایبرگی اهل برزیل به نام ساموئل (سام) رهبری می شود،مورد حمله قرار می گیرد.

رایدن شکست خورد

رایدن شکست خورد !

بعد از کشته شدن افراد VIP ، رایدن تصمیم می گیرد به دنبال آنها برود و انتقام خونینی را از آنها بگیرد اما بعد از شکستی که از ساندآونر و ساموئل می خورد،جراحات شدیدی به او وارد شده و یک چشم او زخمی می شود. رایدن توسط بروس نجات پیدا می کند و در کمپانی که در آن کار می کند باز سازی شده و از تکنولوژی های بیشتری برخوردار می شود در موقعیتی که ایجاد برای ایجاد شده، رایدن در جستجوی سام و کمپانی که برایش کار می کند، رفته و  برای انتقامی دوباره شمشیر خود را تیز می کند.

با شخصیت های رایزینگ بیشتر آشنا شوید !

ساموئل جون فازت چیه

ساموئل جون فازت چیه؟

Samuel Rodrigues : ساموئل رودریگز که ” سام ” هم شناخته می شود یک نینجای سایبرگی اهل برزیل است و استاد شمشیر زنی هست،اسم ساموئل را به صورت رمزی ” Minuano”صدا می زنند او رهبری سازمان سایبرگی را بر عهده دارد،او با گروه ” PMC  ” در گیر شده و با رایدن مبارزه می کند و در آخر رایدن از ساموئل شکست می خورد و یک چشم او را زخمی میکند و تا پای مرگ هم می رود اما ” بوریس” که یکی از همکاران رایدن است او را نجات می دهد و توسط ” دکتر ” بازسازی می شود.


سخنی از این بزرگوار like i said kids are cruel jack and i'm very in touch with my inner child."

سخنی از این بزرگوار :
“Like I said, kids are cruel, Jack. And I’m very in touch with my inner child.”

Sundowner : مزدور سایبورگ ملیتی امریکایی دارد  که به عنوان رهبر غیر رسمی “PMCs”  خدمت کرده بود،همچنین او عضو تیم the Winds of Destruction است.او به بدن تخصصی سایبرگی مجهز شده است و یک شمشیر دوقلو دارد، ساند آونر در ابتدای بازی همرا با ساموئل بود که  N’mani (نخست وزیر کشوری ناشناخته در افریقا که معمولا دو محافظ سایبرگی همراه او هستند ) را می کشد و فرار میکند.

بدون شرح

بدون شرح !

Mistral : میسترال یک سایبورگ نینجای زن است ( یکی از غول آخر های بازی )،او عضو گروه The Winds of Destruction است، او نیز یک سایبرگ است و بدن او به بازوهای مکانیکی مجهز شده است و همیشه هم دشمنان کوچکی که ۳ بازو دارند همراه او هستند،سلاح اصلی میسترال یک شلاق ( تمام بازو ها رو به هم وصل میکند و تبدیل به یک شلاق می شود ! ) است.

سخنی از ایشون you can't fight nature, Jack... Wind blows, rain falls, and the strong prey upon the weak."

سخنی از ایشون “You can’t fight nature, Jack… Wind blows, rain falls, and the strong prey upon the weak.”

Monsoon : یک سایبرگ نینجا است و یکی از اعضای گروه ”  the Winds of Destruction ” است.کل بدن او حالت مغناطیسی دارد و می تواند تمام اجزای بدنش را از هم جدا کند و دوباره به هم دیگر متصل کند. سلاح او “Dystopia” نام دارد ، دو خنجر الکترونیکی دارد که بعد از کشتن او می توان آن را تصاحب کرد.

blade wolf

Blade Wolf

LQ-84i : او یک ربات باهوش و قدرتمند و یک سلاح نسل بعدی است. او Blade Wolf نیز نامیده می شود و دارای تصمیم گیری هوشمند است چرا که او به یک سیستم رابط کاربری مجهز شده و سلاح اصلی یک اره برقی بزرگ در پشتش است  و اغلب پرش های بلند دارد و حرکاتش با سرعت زیادی می باشد که همین قدرت او باعث می شود که رایدن به چالش کشیده شود .

 

بوریس جان به موقع رسیدی

بوریس جان به موقع رسیدی !

Boris Vyacheslavovich Popov : بوریس اهل روسیه بوده و سرباز سابق شوروی  بوده است و بعد از آن به گروه “PMCs” پیوست ، تقریبا در ابتدای بازی زمانی که رایدن تا پای مرگ جلو میرود ، بوریس و گروهش او را نجات می دهند و توسط “دکتر ” باز سازی میشود.

 

رایدن گفت بهتون بگم دکتر از کمکتون ممنون

چیزی ندارم در وصف شما بگویم !

Doktor : نام اصلی دکتر Wilhelm Voigt است و اهل آلمان است،نام مستعار او “دکتر” است اما در واقع او یک دانشمند و متخصص در امر پژوهشی است و در قسمت تکنولوژی نیز مشغول به کار است،دکتر در بدن رایدن امکانات جدیدتری قرار داد از جمله دست جدید تر و نقابی که روی صورت او قرار میگیرد و قدرت قوی تر حالت Blade Mode

 

خیلی بامزه ای بچه کجایی d

خیلی بامزه ای بچه کجایی ؟ 😀

 Kevin Washington : کواین وقتی با بوریس دیدار کرد به عضویت تیم ” PMC s  ” در آمد ، هدف کواین پشتیبانی از رایدن است ،کواین دائم پشت کامپیوتر است و اطلاعاتی را به رایدن می دهد ،او بر خلاف رایدن شخصیتی شوخ طبع دارد.

خانوم مهندس

خانوم مهندس !

Courtney Collins : کورتنی زمان که با کواین آشنا می شود ،عضو گروه “PMcs ” می شود،او در تیم پشتیبانی رادیویی و همچنین همکار کواین است ، او یک تحلیلگر داده اطلاعات بوده است.

شمشیری بُرنده !

رایزینگ نهمین قسمت از سری متال گیر است که در سبک اکشن سوم شخص به سبک مخفی کاری است اما آن طور هم که پیداست مخفی کاری تمام عیاری نیست،چرا که اگر شما بخواهید جایی مخفی کاری انجام دهید در قسمت هایی از گیم پلی دشمنان به سمت رایدن حمله میکند یعنی اینکه این بازی مشخص میکند کجا مخفی کاری کنید کجا حمام خون راه بیندازید، پس اگر هم بخواهید مخفی کاری کنید ،توانایی آن را در بعضی قسمت ها ندارید اما بر خلاف اکشن بودن بیشتر قسمت های گیم پلی ،بازی بخش هایی دارد که بطور کلی میشود آن قسمت را به صورت مخفی کاری جلو برد،در قسمتی از گیم پلی مشاهده میشود که دشمنان در فواصل خاصی از یک دیگر قرار دارند و دوربین ها هم در حال بررسی محیط هستند،می توان بدون اینکه کوچکترین درگیری داشته باشید از آنجا بگریزید یا اینکه دشمنان را بصورت مخفی از بین ببرید و اکس پی (امتیازی که به بازیکن داده می شود برای خرید و شخصی سازی کردن بازیکن ) دریافت کنید،یا میتوانید کوچکترین اشتباهی کنید تا آژیر خطر به صدا در بیاید تا از هر طرف سیل عظیمی از دشمنان ها ی کوچیک و بزرگ بر سرتان نازل شود،صحبت از مخفی کاری رایدن شد بهتر است وسایلی که رایدن میتواند با آن مخفی شود و از شر چندین ربات غول پیکر که صدای گاو در می آورند در امان بود را معرفی کنم، بشکه و جعبه  که اسنیک هم از آن استفاده می کرد و خیلی هم با این جعبه خالی دشمن بیچاره را گول می زند ،رایدن هم میتواند آن را از محیط بردارد و به صورت مخفی دشمن را نابود کند.

الان مثلا خواستی مخفی بمونی کسی نیاد دنبالت اشتباه فکر کردی رایدن

الان مثلا خواستی مخفی بمونی کسی نیاد دنبالت؟ اشتباه فکر کردی رایدن !

شمشیر برنده اسلحه اصلی رایدن است،با این شمشیر می توان به صورت افقی و عمودی به دشمن ضربه وارد کرد البته برای اینکه بخواهید دشمنان را قطعه قطعه کنید باید حالت  “Blade Mode” را فعال کنید،در این حالت بازی آهسته میشود و میتوانید با حرکت شمشیر ،دشمن را به چندین قسمت تقسیم کنید و از قسمت هایی مشخص شده دشمنان که بصورت آبی رنگ است را برای  پر کردن نوار خون و “Blade Mode”  استفاده کند ، اگر شما از آن دست گیمر هایی هستید که توی محیط به گشت گذار می پردازید (هر چند محیط های متال گیر رایزنیگ بسته است ) می توانید بعضی اجسام درون محیط را نابود کنید گاهی از نتیجه این کار جایزه ای میگیرید یا غافل گیر می شوید یا دست خالی به ادامه بازی می پردازید،قدرت دیگر رایدن سیستمی شبیه  “Eagle vision  ” در سری بازیهای Assassin’s Creed است،با استفاده از این قدرت رایدن میتواند دشمنان را  از دوردست ها ببیند و حرکات آنها را شناسایی کند و جاهایی که  آیتم های مخفی وجود دارد را پیدا کند و بتوان  بدون اینکه کسی بفهمد به راحتی از کنار این دشمنان عبور کرد .در ابتدا رایدن قدرت های کمی دارد ولی کم کم به امکاناتش اضافه می شود، سلاح های مختلفی نظیر : راکت ،موشک انداز، نارنجک ، دود زا  که کمک زیادی برای از بین بردن دشمنان میکند،البته در قسمتی هم میشود از سلاح های سنگینی استفاده کرد  اما در پی هر جایزه ای ،غافل گیر کردنی هم تو راه است !

قدرت جدیدی که دکتر برای رایدن قرار داده است توانایی دیدن دشمنان را به او میدهد

قدرت جدیدی که دکتر برای رایدن قرار داده است، توانایی دیدن دشمنان را به او می دهد !

مبارزه با غول آخر ها یکی از بهترین و لذت بخش ترین قسمت های گیم پلی به شمار می رود،در همان ابتدا رایدن با دو دشمن غول پیکر که دست کمی هم با غول آخر بازی ندارد مواجه میشود و بعد از شکست دادن این دشمنان ،می توان با استفاده از حالت “Blade Mode” ضربه نهایی را با قطعه قطعه کردن آن دشمن به پایان رسانید، غول آخر ها (باس فایت ها ) تنوع خوبی دارند  هر چه که به مراحل بالا تری میرویم غول آخر ها ی جدید تر و قوی تری وارد میدان نبرد با رایدن می شوند اما در اواسط بازی متاسفانه برای طولانی شدن بازی از همین غول های اصلی که آنها را در قبل شکست دادیم،استفاده شده است که کمی تو ذوق میزند،در اندک بخش های گیم پلی بازی با بخشی به نام سکو بازی مواجه هستیم حتما بازیهایی انجام دادید که باید از سکو ها به بالا پرید و با دویدن سریع به نقطه خواسته شده برسید تا از دست دشمنان در امان باشید ،صد البته که در متال گیر رایزینگ این بخش جذاب و هیجان انگیز هم در گیم پلی قرار داده شده است،در بیشتر اوقات کلیک زنی با بخش های سکو بازی همراه است ، در واقع این دو مکمل یک دیگر هستند،قسمت متفاوتی که در بازی قرار داده شده است استفاده از دشمن بر علیه خودش است برای مثال در قسمتی رایدن دشمنی که سه بازو مکانیکی دارد را به سمت دشمنان میفرستد تا اطلاعاتی را دریافت کند .بخشی که قبلا هم کمی در باره آن توضیح دادم با وارد شدن به صفحه مخصوص خود با سه قسمت مواجه میشویم که شامل ” Recovery-Sub-Main” می باشد، قسمت” Recovery ” که در آن میتوان فقط تعداد جان یا نوار قدرت را انتخاب کرد و بعد از پایان هر کدام دیگری را استفاده نمود ،بخش  ”  Sub ” در این قسمت می شود سلاح های گرم را انتخاب کرد و در بخش آخر  “Main ”  که میتوان شمشیر رایدن یا اسلحه های غول آخر هایی که از بین بردیم را انتخاب کنیم .خوشبختانه روند گیم پلی طوری است که با پیشروی در بازی دشمنان جدیدتری وارد محیط می شوند که باعث تنوع  در گیم پلی است و بازیکن از بازی خسته نمیشود،متال گیر رایزینگ یا همان “متال گیر طلوع : انتقامی دوباره ” دارای ۷ مرحله و ۲۰ ماموریت مخفی میباشد که این ۲۰ ماموریت را باید با جستجو در محیط قفل آنها را توسط دستگاهی باز کنید .

یکی از بهترین قسمت های گیم پلی هم اکشن هم مخفی کاری در این بخش وجود دارد

یکی از بهترین قسمت های گیم پلی ! هم اکشن هم مخفی کاری در این بخش وجود دارد .

استادی به نام هیدئو کوجیما

” کوجیما ” اکنون  ۵۰ سال سن دارد ،او نویسنده ،طراح بازی های رایانه ای ژاپنی ( برای کشور خودش ژاپن بازی درست کرده بعد هم جهانی شده !) ،مهمترین اثر او سری بازی های متال گیر است و حدود ۲۷ سال است که روی این سری کار میکند ،کوجیما هنگامی که به درس مشغول بود آرزو داشت که در زمینه هنر پیشگی و تصویرگری مشغول شود ،بعد از مدتی به سراغ نوشتن داستان رفت اما او بازی های کوچکی هم میساخت که خبر نداریم چه بوده کخ اشتیاق او را برای بازی سازی بیشتر می کرد ، زمانی که در دانشگاه مشغول به درس خواندن بود ،تصمیمی جدی گرفت و اعلام کرد که میخواهد در صنعت بازیسازی بپیوندد ( مثل خودم که به تجربی علاقه دارم اما  الان هم اعلام میکنم به صنعت بازیسازی می پیوندم !!!! )، ” هیدئو کوجیما بعد ها وارد شرکت کونامی شد و شروع به ساخت بازیهای متال گیر کرد و اکنون دو عنوان از سری بازیهای متال گیر را معرفی کرده و در حال ساخت آن است.

 

hideo kojima هیدئو کوجیما

Hideo Kojima
استاد هیدئو کوجیما

 متال گیری که می نوازد !

امتیاز ساخت موسیقی عنوان رایزینگ را Jamie Christopherson با کارگردانی Naoto Tanaka بر عهده داشت،موسیقی رایزینگ نسبت به شماره های قبلی سری متال گیر متفاوت تر است،۱۳ اهنگ ساخته شده توسط Jamie Christopherson با الکترونیک (سبک راک و متال) نواخته شده است،موسیقی های رایزینگ واقعا هیجان انگیز است و به یک بازی فوق العاده اکشن هم می آید،همانطور که اشاره کردم بیشتر آهنگ هایی که برای این عنوان ساخته شده است با سبک راک بوده است که در جاهای پر هیجانی همچون مبارزه با غول آخر های بازی اجرا میشود و آدرنالین خون بازیکن را افزایش میدهد ! آلبوم موسیقی های رایزینگ هم بصورت جدا منتشر شده است که می توانید آن را دانلود کنید و به شنیدن این آلبوم بپردازید .

موسقیقی راک اینجا می چسبه d

موسیقی راک اینجا می چسبه 😀

Platinum Engine وارد می شود !

در سال ۲۰۱۰ تقریبا بیشتر بازیها از نظر گرافیک دارای تحولی عظیم شده بودند و حتی بعضی از عنوان ها پای خود را فراتر از این هم گذاشته بودند،متال گیر رایزینگ از آن دست بازیهایی است که در زمان معرفی خود  یکی از بهترین عنوان هایی بود که گرافیک خود را به رخ رقبا می کشید اما در زمان خودش ! البته شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا من باید گرافیک بازی را دسته پایین فرض کنم خیر منظور بنده این نیست ! بازی ۲۰۱۳ عرضه شد ولی از سال ۲۰۰۹ شاید هم سال ۲۰۰۸ در حال ساخت بود پس تعجبی هم نیست که تو این چند سال که رایزنیگ در حال ساخت بود ،در انجین های دیگر تحولی صورت گرفته بود ، رایزنیگ با انجین  Platinum Engine ساخته شده است،د ،بافت های بی کیفیت درخت ممکن است کمی تو ذوق گیمر بزند البته این مسئله به قدری هم جدی نیست که اگر بافت ها خوب نبود نمی شود بازی را تحمل کرد،بهترین قسمت های گرافیک بازی میتوان طراحی هنری محیط ها دانست ،بعد از یک مبارزه سخت خیلی به گیمر می چسبد که وارد یک محیط جدید و جالب شود که خوشبختانه سازندگان روی بخش هنری محیط وقت گذاشته اند،وجود افکت های مختلف از جمله وقتی که دشمنی را از بین میبرید بلورهایی در مانیتور ایجاد میشود،نور پردازی بازی بسیار خوب کار شده است و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد،در ادامه نتیجه آهنگ فریمی ” Frame Rate  ” که  از این عنوان با توجه به تنظیمات گرافیکی بازی گرفته ام را در ادامه مطلب توضیح خواهم داد.

رایدن جان خوشتیپ بودی خوشتیپ تر شدی

رایدن جان خوشتیپ بودی خوشتیپ تر شدی ! (جک هم بهش میگن 😀 )

همانطور که در قبل اشاره کردم این بازی با اینکه ۴-۵ سال در حال ساخت بوده است و در زمان معرفی یکی از خیره کننده ترین گرافیک ها را از آن خود کرده بود،اما هر چه که از آن از  نسل می گذرد گرافیک آن بازی هم قدیمی تر میشود،اما مشخصات پیشنهادی بازی این را می گوید که هنوز هم این بازی حرفی برای گفتن دارد ، خب اگر بازی را انجام داده باشید میدانید که توانایی این را دارید که با شمشیر رایدن بیشتر اجسام درون محیط را نابود کنید،همین که بخواهید در حالت” Blade   Mode  ” اجسام چه غول چه درختی یا دشمنی را  به چند  قسمت تقسیم کنید قطعا سیستم شما از نهایت قدرت سی پی یو استفاده خواهد کرد از طرفی هم وجود دشمن های متنوعی درون محیط که در حال مبارزه با آن هست باعث استفاده زیاد از قدرت پردازشی سیستم مورد نظر خواهد شد،بهتر است این نکته را بدانید که در محیطی هر چه دشمنان زیادتر و البته با یکدیگر فرق داشته باشند بازی مجبور است این دشمنان را بارگذاری کند و فضای زیادی را اشغال کند، که اگر سیستم شما متوسط باشد قطعا با افت فریم قابل توجهی روبرو خواهید شد،بنده با لب تاپ ایسر با مشخصات : ۴ گیگ رم دی دی ار ۳ ،گرافیک ۶۳۰ ام دو گیگ انویدیا و سی پی یو اینتل ۵ هسته ای توانستم بازی را روی ۵۰ فریم بازی کنم ،البته اگر بخواهید با همین سیستمی که اشاره کردم بازی را روی ۵۰ فریم بازی کنید حتما حتما باید ” v synce ” و ” Anti Aliasing ” را غیر فعال کنید تا از فشاری که روی سخت افزار می آید کم شود اما مواردی مثل قرار دادن  بافت ها را روی اخرین درجه فضای زیادی را اشغال نمی کند ،یکی از قسمت هایی که با افت فریم شدید مواجه شدم قسمت ” Blade Mode ” بود که بازی آهسته می شد و دشمنان را با شمشیر رایدن به چند قسمت تقسیم میکردم  که حدودا ۳۰ فریم افت پیدا میکرد که اگر میخواهید افت فریم کمتری داشته باشید پس “Shadow ” را نیز غیر فعال کنید ،اگر سیستم شما همچین مشخصاتی را دارد با غیرفعال کردن ” v synce” و  ”  Anti Aliasing”   با لذت این بازی را تجربه کنید .

با انجام این مشخصات 50 فریم از این بازی گرفتم

با انجام این مشخصات ۵۰ فریم از این بازی گرفتم .

 دوئل دو دیوانه !

در این بخش به مقایسه شخصیت رایدن در عنوان  METAL GEAR RISING REVENGEANCE با دانته در Devil May Cry 5  میپردازیم .

قضاوت این که کدام شخصیت بهتر است با خودتان

قضاوت این که کدام شخصیت بهتر است با خودتان !

رایدن

دانته

رنگ مو

بلوند روشن

رنگ مو

مشکی

قدرت

الکتریکی

قدرت

شیطانی

سلاح اصلی

شمشیر

سلاح اصلی

اسلحه گرم

سن

۳۴

سن

 ۲۰

اخلاق

جدی

اخلاق

شوخ طبع

هدف

انتقام

هدف

انتقام

اهل

امریکا

اهل

 ?

رنگ چشم

ابی و قرمز

رنگ چشم

 مشکی

سرنوشت رایدن به دستان شما ! ( نتیجه گیری )

راستش را بخواهید از نظر من رایزینگ یک بازی فوق العاده است ! یک بازی هک اند اسلش که میتوانیم به غیر از این عنوان به بازی نظیر ” DMC ” و ” Bayonetta  ” اشاره کرد هر چند بازی های بیشتری در این زمینه آمده است ،مطمئنن بیشتر شما خواننده های عزیز به سری بازی متال گیر علاقه زیادی دارید و فکر میکنید انتظاری که از این بازی داشتید طور دیگری شده است و آن را تحربه نکرده اید ، ،این هم مثل متال گیر های دیگر است اما تغییر یافته تر !

منتظر چی هستید همین الان این عنوان هیجان انگیز را تجربه کنید

منتظر چی هستید ؟ همین الان این عنوان هیجان انگیز را تجربه کنید !

نمره : ۸۶ از ۱۰۰

نکات + : گیم پلی جذاب و هیجان انگیز، جذاب بودن حالت Blade Mode   ، استفاده از سلاح هایی بجز شمشیر ،مبارزه با غول آخر های مختلف،طراحی هنری زیبا محیط

نکات – : وجود غول های تکراری در اواسط بازی، بهینه نبودن کنترل بازی با Pc – خارج شدن زاویه دوربین در بعضی اوقات .

این بازی با توجه به نسخه کامپیوتر شخصی نقد شده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نینجایی برای انتقام | پرونده ویژه Metal Gear Rising : Revengeance - گیمفا
نینجایی برای انتقام | پرونده ویژه Metal Gear Rising : Revengeance - گیمفا
نینجایی برای انتقام | پرونده ویژه Metal Gear Rising : Revengeance - گیمفا
نینجایی برای انتقام | پرونده ویژه Metal Gear Rising : Revengeance - گیمفا
نینجایی برای انتقام | پرونده ویژه Metal Gear Rising : Revengeance - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نینجایی برای انتقام | پرونده ویژه Metal Gear Rising : Revengeance - گیمفا
نینجایی برای انتقام | پرونده ویژه Metal Gear Rising : Revengeance - گیمفا