زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت اول | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت اول | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت اول | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت اول | گیمفا

زیباترین Screenshot های بازی ها در سال ۲۰۱۳ | قسمت اول

کسری نراقی
۱۸:۱۱ ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت اول | گیمفا

گاهی اوقات عکس ها می توانند گویا تر از هر چیزی باشند. البته ممکن است که هرکس برداشت متفاوتی از آنان داشته باشد، اما در باطن همگی یک پیام نهفته است. بعضی از عکس هایی که از بازی ها منتشر می شوند، ما را مجبور به خرید آن بازی می کند. حالا در این پست و پست های بعدی ۷۰ عکس از این نمونه عکس ها که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد را با شما به اشتراک می گذاریم.

همه این عکس ها یک نقطه مشترک دارند؛ همه آن ها زیبا هستند و نکات زیادی را در مورد بازی به ما می گویند. با دیدن Lara Croft کنار کمپ آتشی که ساخته تنهایی او را درک می کنیم. با دیدن Aiden Pierce که با گوشی خود در حال هک کردن وسیله ارتباطی یک نفر دیگر است به ماهیت بازی پی می بریم. دیدن راهرو های خونین Outlast، صحنه مبارزه با غول های بزرگ در Dark Souls II، چتر بازی در GTA V و نمونه های دیگر که در ادامه می  بینید، اطلاعات کاملی در مورد بازی ها به دست می آورید. آماده اید؟ پس با ما همراه باشید.

برای دیدن عکس ها در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید

۷۰ . Rain

این عکس واقعا هنری است فضای بازی به خوبی در این تصویر بازتاب داده شده است

این عکس واقعا هنری است. فضای بازی به خوبی در این تصویر بازتاب داده شده است

این بازی برای مدت ۴ سال در دست ساخت بوده است. ممکن است که در این تصویر خبری از اکشن نباشد، اما سرشار از احساسات است. در این عکس به خوبی به حس تنهایی زیر باران که در بازی مورد توجه بوده، اشاره شده است. هر کسی می تواند برداشت خود را داشته باشد اما برای من، این عکس تاکیدی بر کار گروهی است؛ یک دست هیچ گاه صدا ندارد. چرا زمانی که یک همراه وجود دارد باید راه را تنها رفت؟

___

۶۹. Unfinished Swan

خیلی بازی ها علاوه بر سرگرم کردن ما پیام هایی هم دارند

خیلی بازی ها علاوه بر سرگرم کردن ما، پیام هایی هم دارند

این بازی، ترکیبی از هنر و داستان سرایی فانتزی است. در این بازی شما با صفحه سفیدی مواجه هستید که باید با رنگ سیاه آن را رنگ آمیزی کنید تا به سر نخ هایی دست یابید. بازی فوق العاده زیبا و ساده است، البته نباید از تاثیر پذیری سازنده از Minas Tirith که در ارباب حلقه ها بود چشم پوشی کرد. این عکس می تواند به بازیکن بگوید که مشاهده همه چیز در زندگی مهم است و انتخاب شما است که می تواند شما را در این مارپیچ به نا کجا آباد ببرد یا به اوج برساند.

__

۶۸. The Witness

دنیا زیر پای توست تا آن را کشف کنی منتظر چه هستی

دنیا زیر پای توست تا آن را کشف کنی. منتظر چه هستی؟

سبک این بازی، پازل سه بعدی است شما می توانید به هر کجا که اراده کنید بروید، شما در این بازی کاملا از یک تجربه خطی به دور هستید. این عکس سعی دارد به ما بگوید که با چه دنیایی طرف هستیم، ما از یک دالان صاف و ساده در حال ورود یه یک دنیای رنگارنگ هستیم، دنیای زیر پای ماست تا آن را کشف کنیم، آیا آمادگی دارید؟

__

۶۷. Transistor

تصویر جالی است

تصویر جالبی است

این یک بازی استراتژی نوبتی (مانند XCOM) است که درون مایه علمی تخیلی دارد و توسط Supergiant Games در دست ساخت است. در این تصویر یک زن موتو سوار را مشاهده می کنید که فقط و فقط شمشیرش همراه اوست، البته این شمشیر با او صحبت می کند. RED نقش اول بازی، یک خواننده است و این تصویر در مورد ماموریت او در بازی است.

__

۶۶. Plants vs Zombies; Garden Warfare

معصومیت در چهره گل آفتابگردان موج می زند

معصومیت در چهره گل آفتابگردان موج می زند

بدون شک یکی از زیباترین اسکرین شات هایی که منتشر شده، این تصویر می باشد. اگر فکر می کنید که این بازی نمی تواند یک بازی سه بعدی موفق باشد، به شدت در اشتباه هستید. این بازی به ما آموخت که هر بازی می تواند عالی باشد، اگر از راه درستش ساخته شود. معصومیت در نگاه گل آفتابگردان موج می زند. اوضاع به ظاهر خوب است اما با دقت در محیط می توانید بفهمید که خطر در هر گوشه ای منتظر قهرمانان ماست.

__

۶۵. Quantum Break

درات معلق در هوا فرق چندانی با واقعیت ندارند فیزیک و تخریب پذیری بازی فوق العاده است

ذرات معلق در هوا فرق چندانی با واقعیت ندارند. فیزیک و تخریب پذیری بازی فوق العاده است

هنوز تا عرضه این بازی زمان مانده، اما من به شما قول می دهم که با یک ابر بازی طرف هستید. توانایی توقف زمان در بازی فوق العاده است و بازی فیزیک فوق العاده ای دارد، فقط به ذرات معلق در هوا بعد از انفجار نگاه کنید. حتی کوچک ترین ذره ها هم شخصیت دارند، از این صحنه ها در بازی کم نیست. این تصویر کاملا گویای آنچه در بازی در انتظار شما است، می باشد.

__

۶۴. Daylight

هیچ گاه دوست ندارم در چنین مکانی تنها باشم

هیچ گاه دوست ندارم در چنین مکانی تنها باشم

DayLightیک بازی ترسناک معولی نیست، شما هیچ اسلحه ای ندارید و تنها منبع نور شما در این دنیای تاریک، تلفن همراه شماست که البته انرژی نامحدود ندارد. زمانی که با چنین موقعیتی روبرو شوید چه کار می کنید؟ این عکس می گوید که در هر لحظه  در بازی منتظر یک اتفاق غافلگیر کننده باشید. منتظر این تنهایی و آرامش قبل از طرفان در بازی باشید

__

۶۳. Killer is Dead

contrast که در این تصویر استفاده شده است به شدت زیاد است

Contrast که در این تصویر استفاده شده است، به شدت زیاد است

این یک بازی نیست که برای همه سلیقه ها باشد، فقط تعدادی می توانند از این بازیلذت ببرند. بازی مخصوص بزرگسالان است و از تماشای رنگ آمیزی و تکستچر های بازی، سر درد خواهید گرفت. به شخصیت منفی در این عکس نگاه کنید، نیمه سامورایی – نیمه روبات. ممکن است خیلی ها از این عکس لذت نبرند، اما میزان قابل توجه تضاد در این تصویر باعث شد که در این لیست باشد.

__

۶۲. GTA 5

دیوانگی و آزادی در این تصویر موج می زند

دیوانگی و آزادی در این تصویر موج می زند

آیا لذتی بالاتر از پرش از این ارتفاع در بازی GTA V سراغ دارید؟ در این بازی تمام چیزی که از GTA انتظار دارید یافت می شود؛ آزادی، تفریح و دیوانگی در این عکس بیداد می کند. این پرش در غروب اتفاق افتاده و نور خورشید در غروب در این بازی فوق العاده است.

__

۶۱. GRID 2

lens flare های استفاده شده در این تصویر دیوانه کننده است

چشم انداز تصویر و Draw Distance عالی از آب درآمده است

از یک بازی Racing چه انتظاراتی دارید؟ به شخصه از بازی های این سبکی دل خوشی ندارم ولی این تصویر فوق العاده است. چشم انداز فوق العاده، Lens Flare های زیبا، دیگر چه می خواید.

__

۶۰. Fuse

هیچ کس به نظر خسته نمی رسد

هیچ کس به نظر خسته نمی رسد

Fuseیک بازی Co-Op 4 نفره است و بازی کردن آن با رفقایتان لذت بخش خواهد بود. به نظر همه در این تصویر سرگرم مبارزه هستند و هیچ کسی خسته نیست. همه جور استایل مباره در این تصویر دیده می شود؛ کار گروهی، مخفی کاری، Run & Gun و نشان از یک بازی زیبا دارد.

__

۵۹. The Stanley Parable

برای شروع دوباره آماده ای

برای شروع دوباره آماده ای؟

این یکی از بازی هایی است که هر حظه شما را غافلگیر می کند، هر بار که بازی کنید مطمئنا انتخاب های شما متفاوت خواهد بود و بازی را به یک جای دیگر می کشاند. این صفحه هم که نشان Let’s Begin Again به معنی بیا دوباره شروع کنیم دارد که به معنی دوباره شروع کردن اتفاقات و قابلیت چند باره بازی کردن این بازی می باشد.

__

۵۸. Dying Light

امید و نا امیدی در این تصویر با هم حضور دارند

امید و نا امیدی در این تصویر با هم حضور دارند

یک بازی آینده دار. این عکس به ما می گوید که با چه بازی طرف هستیم. هوا که رو به تاریکی می رود زامبی ها دیوانه تر می شوند و بیشتر برای کشتن شما تشنه می شوند. انگار که یک نفر با یک تبر در جهنمی افتاده و باید فرار کند. نکته جالب این عکس رنگ سبز بر داروخانه رو برو است که هنوز نشان از امید دارد، شاید یک دوست در آنجاست که باید نجات بدهیم و شاید پناهگاهی باشد تا زما را از دست زامبی ها در امان باشیم.

__

۵۷. The Wolf among Us

big bad wolf

Big Bad Wolf

این بازی توسط سازندگان The Walking Dead ساخته شده و یک بازی Point n Click است. برای اولین بار دیدن این پوستر، ضرب المثل Lone Wolf (گرگ تنها) برایم زنده شد. بی رحمی خاصی در چهره این شخص وجود دارد و به نظر می رسد که تنهایی را دوست دارد و از پس هر کاری بر می آید.

__

۵۶. NBA 2K14

جزییات بدن بازیکن فوق العاده است

جزییات بدن بازیکن فوق العاده است

نسل بعد بسکتبال اینجاست. تکستچر هایی که در تصویر استفاده شده فوق العاده است و جزییات بدنی بازیکن هم واقعا جالب است. مطمئنا LeBron James هیچ گاه فکر نمی کرد که تا این حد در دنیای دیجیتالی، واقعی باشد. جزییات تماشاگر ها و بازیکنان ذخیره هم واقعا زیباست

__

۵۵. State of Decay

دنیای محبوب من

دنیای محبوب من

این زامبی ها هم مانند اکثر زامبی ها هستند اما نگاه کنید که چه تلاشی برای بالا کشیدن از یک ماشین در حال حرکت دارد، کجای دنیا چنین دشمنان سخت کوشی را می توان یافت؟ زامبی های این بازی سخت کوش هستند و برای به دام انداختن طعمه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند. این تصویر کاملا تلاش در یک دنیای آخرالزمانی برای زنده ماندن را نشان می دهد.

__

۵۴. Mad Max

یادآور batman arkham city

یادآور Batman Arkham City

یکی از بهترین بازی های ۲۰۱۴. بیابان و گروه های خلافکار چیزی است که در این بازی و البته در این عکس پیدا می شود. سیستم مبارزه این بازی خاطرات Arkham City را برای من زنده کرد.

__

۵۳. The Vanishing of Ethan Carter

realism و دیگر هیج

Realism و دیگر هیج

این تصویر با تکنیک Photogrammetric گرفته شده است. این تکنولوژی ما را قادر می سازد تا با گرفتن عکس از زوایای مختلف یک چیز واقعی، آن را در یک کامپیوتر به بهترین شکل شبیه سازی کنیم. این تصویر واقعا زیبا و واقعی است. علف ها، سنگ ها،  و مه که در پشت تصویر است واقعا زیبا کار شده.

__

۵۲.Resogun

particle ها در این تصویر فوق العاده هستند

Particle ها در این تصویر فوق العاده هستند

Resogun یک بازی دو بعدی شوتر است و واقعا فوق العاده است. Particle ها در این بازی غوغا می کنند و واقعا بعد از دموی تکنیکی Unreal Engine 4، زیباترین پارتیکل ها را در این عکس دیدم. این بازی را تجربه کنید چونکه یکی از زیباترین بازی های امسال بود.

__

۵۱. DriveClub

draw distance عالی نورپردازی و تکستچر های نسل بعدی دیگر چه می خواهید

Draw Distance عالی، نورپردازی و تکستچر های نسل بعدی. دیگر چه می خواهید؟

نورپردازی پویا و جزییات محیطی واقعا زیباست. حتی جزییات تایر ها هم در این تصویر فوق العاده است و خبر از یک بازی فوق العاده می دهد. این عکس یکی از فوق العاده ترین عکس های مربوط به بازی های Racing تا به حال است.

—-

این پایان ماجرا نیست. منتظر ادامه تصاویر زیباتر در هفته های آینده باشید

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت اول | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت اول | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت اول | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت اول | گیمفا
زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت اول | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

زیباترین Screenshot های بازی ها در سال 2013 | قسمت اول | گیمفا