موتور استودیو Oxide می تواند هزاران سفینه را به جنگ بکشاند
![ces01 web موتور استودیو Oxide می تواند هزاران سفینه را به جنگ بکشاند - گیمفا](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/01/ces01-web.jpg)
استودیوی تازه تأسیس شده و مستقل Oxide Games می خواهد به راهی که بازی های استراتژیک ساخته می شوند شکلی جدید دهد. یک تیم ۵ نفره که اکثرا از سازندگان Civilization V بوده است در حال ساخت یک موتور ۶۴ بیت ۳ بعدی هستند به نام Nitrous.
این موتور برروی اضافه کردن استخوان بندی جدید برای بازی های real-time strategy تمرکز دارد و بر اساس گفته ی سازندگان آن می تواند کمک بزرگی به بازی سازان بکند تا دنیای خود را بسیار بزرگتر بسازند.
ما اعتقاد داریم بازی استراتژیک ما می تواند خیلی از ۱۲ بازیکن در برابر ۶ ربات بزرگتر باشد.
Adam Biessener ادامه می دهد:
ما فکر می کنیم درحال حاضر می توانیم ۵۰۰۰ بازیکن را در مقابل ۵۰۰۰ ربات قرار دهیم.
با توجه به قدرتی که این موتور از CPU می گیرد می تواند تعداد خیلی زیادی از اجسام را در آن واحد در تصویر نشان دهد. در CES 2014 و بازی Star Swarm که به نمایش در آمد برروی تصویر ۸ هزار سفینه در حال نبرد بودند که این تعداد می توانست به ۱۰ هزار هم افزایش یابد، هر کدام با فیزیک و هوش مصنوعی مختص به خودش.
البته اعلام شد که این یک بازی برای انتشار نیست و فقط یک مدل برای شبیه سازی می باشد اگر بخواهیم بازی ای بسازیم بسیار زیباتر و بزرگ تر از این خواهد شد. این موتور برروی API Mantle از شرکت AMD بهترین کارکرد خود را دارد. سه بازی Stardock’s Star Control، بازی بعدی مریخی استودیوی Mohawk Games و ابته بازی هنوز معرفی نشده ی خود Oxide بر روی این موتور سوار خواهند شد.
هدف ما این است که همه از این موتور بهترین استفاده را بکنند.
به نظر شما یک انقلاب در صنعت بازی در حال انجام است؟نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- شرکت بانجی ۲۲۰ کارمند خود را اخراج کرد
- تصاحب Bungie ممکن بود به ضرر ایکس باکس تمام شود
- گزارش: توسعهدهنده Phantom Blade Zero در مورد عدم عرضه نسخه Xbox: «کسی به این پلتفرم نیاز ندارد»
- مدیر بازاریابی ایکس باکس: امیدواریم با گیم پس دوره Xbox 360 را بازسازی کنیم
- ویدیو: موسیقی GTA San Andreas به سبک ایرانی
- گزارش مالی مایکروسافت: رشد درآمد Xbox به لطف اکتیویژن بلیزارد و کاهش درآمد بخش سختافزار
- گزارش: عرضه بازی Avowed تا سال ۲۰۲۵ تاخیر خورده است
- توسعهدهنده سابق راکستار: GTA 4 کمی بیش از حد جدی و تاریک بود
- چگونه Assassin’s Creed Origins به یک بازی فوقالعاده تبدیل شد؟
- شخصی از FromSoftware به دلیل سختی Elden Ring شکایت کرده است
نظرات
وای چه دنیای شلوغی 😯
وای باید در اینده ی نه چندان دور شاهد بهترین بازیها با این موتور گرافیکی هستیم :heh: علم هم روز به روز پیشرفت میکنه 😀 ممنون از شما :yes: 😀
واقعا” خیلی عالیه.با این متور میشه بازی های شاخی ساخت که در اینده ی نزدیک ساخته میشن.
ممنون از شما دوست عزیز :yes: :yes: :yes: :yes: