FaceFX از کار بر روی کنسولهای نسل بعد می گوید
![xbox one ps4 FaceFX از کار بر روی کنسولهای نسل بعد می گوید - گیمفا](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/01/xbox-one_ps4.jpg)
یکی دیگر از جنبه های جالب کنسول های نسل بعد(البته الان نسل فعلی) نه تنها باعث افزایش خود قدرت می شود بلکه،باعث تغییراتی جزئی در تصویر میشود.در واقع،این نشان میدهد که چرا سازندگان بازی هایی مانند Ryse: Son of Rome و Killzone: Shadow بر نسل فعلی بیشتر کنترل داشتند. سایت GamingBolt با Doug Perkowski در سازمان طراحی چهره FaceFX که قرار است یک SDK جدید و مخصوص برای ps4 و xbox one با بهره گیری از مزیت های دو کنسول،بسازد؛مصاحبه ای در رابطه با Facial Animation Runtime جدید بر روی کنسولهای نسل بعد،انجام داد.او گفت:
ما توانستیم با اضافه کردن یک قطعه حجم حافظه(تعداد قطعات آن)را کاهش و بازدهی کلی را بالا ببریم.فابل تمام کد های ما برای رسیدن به بازدهی بیشتر بازنویسی شد.در مجموع، همه چیز دوباره طراحی شد تا بیشتر کارآمد باشد درعین حال از منابع کمتری استفاده کند.
همچنین ما در رابطه با لب خوانی محل های مختلف از ایشان سوال کردیم(برای مثال لب خوانی زبان انگلیسی با لب خوانی زبان ژاپنی متفاوت است)
FaceFX همیشه به اختلاف زبان ها توجه داشته است.حتی کمترین دیالوگ ها با دو برابر شدن زبان ها ، طرح های چهره نیز به صورت چشمگیری افزایش خواهند یافت که باید ساپورت شوند.در حال حاضر FaceFX زبان های انگلیسی،فرانسوی،ایتالیایی،آلمانی،اسپانیایی،کره ای،ژاپنی،چینی و چکوسلواکی را ساپورت میکند
همچنین ما در حال کار بر روی روسی،پرتغالی(اروپا) و پرتغالی(برزیل) هستیم.زبان های دیگر بدون تغییر در چهره و صدا میتوانند اضافه شوند.
PS4 و Xbox one با چنین ساپورت هایی قوی و قویتر خواهند شد.به نظر شما چه آیندهای در انتظار انیمیشن چهره است؟نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
پر بحثترینها
- شرکت بانجی ۲۲۰ کارمند خود را اخراج کرد
- تصاحب Bungie ممکن بود به ضرر ایکس باکس تمام شود
- مدیر بازاریابی ایکس باکس: امیدواریم با گیم پس دوره Xbox 360 را بازسازی کنیم
- ویدیو: موسیقی GTA San Andreas به سبک ایرانی
- گزارش: توسعهدهنده Phantom Blade Zero در مورد عدم عرضه نسخه Xbox: «کسی به این پلتفرم نیاز ندارد»
- گزارش مالی مایکروسافت: رشد درآمد Xbox به لطف اکتیویژن بلیزارد و کاهش درآمد بخش سختافزار
- گزارش: عرضه بازی Avowed تا سال ۲۰۲۵ تاخیر خورده است
- توسعهدهنده سابق راکستار: GTA 4 کمی بیش از حد جدی و تاریک بود
- چگونه Assassin’s Creed Origins به یک بازی فوقالعاده تبدیل شد؟
- شخصی از FromSoftware به دلیل سختی Elden Ring شکایت کرده است
نظرات
واقعا این تکنولوژی و تکنولوژی جدید Nvidia یک انقلاب در طراحی چهره هستند :laugh:
FaceFX خوب بود تو بازی هایی مثل DMC {و حتی بتمن هم فکر می کنم بود و یا بازی های دیگه}…ولی تکنولوژی جدید انویدیا برای موشن کپچر نمایشش واقعا عالی بود و تا حدودی سنگین !
باید ببینیم اون چکار می کنه.البته تو نسل بعد دیگه موشن کپچر تو همه بازی ها مطمنا بهتر میشه.
موشن کپچر نسل بعد (البته نسل فعلی) رو عشقه :inlove: :yes: :rotfl:
وای موشن نسله بعد با اون ابر گرافیکای خارق العاده چه شود :yes:
:yes:
چه جالب :yes:
عالیه :laugh: :yes:
واقعا نسل هشتم گیم فوق العاده است که با این تکنولوژی ها به هرچه بهتر شدنشم کمک میکند. 😯