استودیو ناتی داگ : سال ۲۰۱۴ با شکوه ترین زمان در تاریخ استودیو خواهد بود
سازندگان عناوین فوق محبوب Uncharted و The Last of Us پس از چندی لب به سخن گشودند و از برنامه های آتی خود برای مخاطبین و هوادارهای خود گفتند.
استودیو ناتی داگ طی اعلامیه ای که به مناسبت نزدیک شدن به ایام تعطیلات سال جدید میلادی بود،اعلام داشت که :
سال ۲۰۱۴ یکی از بهترین و باشکوه ترین سال های تاریخ فعالیت استودیو ناتی داگ است و ما اطلاعات بسیار شفاف و خوبی رو از پروژه هایمان در اوایل سال ۲۰۱۴ به مخاطبین خواهیم رساند.
استودیو ناتی داگ در حال حاضر طی رونمایی هایی که داشته،در حال کار بر روی محتوای اضافه ی برای بخش داستانی The Last of Us و یک بازی از سری Uncharted برای کنسول PS4 است. با این حال،شنیده شده است که این استودیو بر روی بازی های دیگری نیز مشغول به کار است و این رو میشه از جمله ی “all Our upcoming Projects” یعنی همه ی پروژه های در دست اقدام و توسعه فهمید که اشاره به سال ۲۰۱۴ نیز داشته است.
استودیو ناتی داگ آنطور که مشخص است دو تیم بازی سازی در استودیو خود دارد که یکی از آنها پشت The last of us قرار داشتند و دیگری بر روی پروژه ای خاص کار میکنند که یا Uncharted هست که رونمایی شد یا یک ip جدید و تیم سومی نیز در کار است که هنوز ناتی داگ از وجود آنها اطلاعی نداده است.لازم به ذکر است که تیم فنی به نام ICE-TEAM در استودیو ناتی داگ فعالیت دارند که وظیفه ی آنالیز و ساخت فرا تکنولوژی های جدید گرافیکی و پردازشی برای موتورگرافیکی استودیو و همچنین تحقیقات و پژوهش های گسترده در مورد قدرت پلتفرم های سونی و ارائه ی تکنولوژی به استودیو های First Party سونی،است.
آقای Nail Druckmann که از افراد کلیدی استودیو نانی داگ و کارگردان بخش خلاقیت عنوان The Last of Us است،در ماه June اظهار داشت که اگر ما هیچ گونه ادامه ای برای بازی خود نداشته باشیم،مشکلی به وجود نخواهد آمد چون ما هر آنچه که نیاز بود در قسمت اول بازگو کردیم و نتیجه گرفتیم.
این درحالی است که اذهان عمومی و هواداران خواستار قسمت دوم این بازی هستند و این از عرضه ی ۳.۵ میلیون نسخه بازی The Last of Us در بازار کاملا مشهود است.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات