MGSV: تفاوت زیادی بین Normal و Hard وجود خواهد داشت!
در آخرین پادکست، کارکنان Kojima Productions یک بار دیگر در مورد مسئلهی درجهی سختی بازی صحبت کردند. با ما در ادامه همراه باشید.
“بعضی از مردم هنوز در این مورد نگران هستند، مثلا میگویند آیا درجه سختیهای بالاتر واقعا چالشبرانگیزتر خواهند بود؟ به این دلیل که طرفداران تعدادی از ویدئوهای گیمپلی بازی را دیدهاند و تصورشان این است که مراحل بسیار سادهاند.” Sean Eyestone گفت: “این موضوع را در نظر داشته باشید که این ویدئوها در حالت Normal فیلمبرداری شدهاند. تفاوت معنیداری بین Normal و Hard وجود خواهد داشت.”
Jorge Mendoza به طرفداران اطمینان داد که: “هستهی اصلی این بازی هنوز بر مخفیکاری تمرکز دارد، بنابراین شما در طی این بازی گزینههای بسیاری خواهید داشت، طوریکه پیشروی در بازی زمانی که آلارمی را به صدا در میآورید بسیار بسیار سخت تر خواهد شد.
طراح مراحل بازی Jordan Amaro، که به عنوان مهمان در این قسمت حضور داشت، گفت که او بازی را در حالت Hard و خاموش کردن “حالت رفلکس” بازی و سختی مراحل او را شگفتزده کرده است. او احساس می کند این مهم است که مردم بدانند این قسمت از بازی، برخلاف شایعات، کاملا با Metal Gear های دیگر در تماس خواهد بود. او اطمینان داد که: “DNA بازی تغییری نکرده است. و بازی هنوز هم همان Metal Gearی است که همگان میشناختند!”
همچنین ، با توجه به سخنان کارکنان، خاموش کردن همه گزینههای کمکی، مانند حالت رفلکس و سیستم مارک، و بازی کردن در حالت Hard کاملا چالش برانگیز خواهد بود؛ به خصوص اگر شما می خواهید همه چیز را در این بازی تکمیل نمایید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات