نگران محدودیت 12 نفره آنلاین TitanFall نباشید.

۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳

 Titan Fall با محدودیت 6 نفر در برابر 6 نفر مواجه است یعنی در مسابقات تیم ها نمی توانند بیشتر از 6 عضو داشته باشند. این خبر باعث شد که بسیاری از کسانی که بازی را پیش خرید کرده بودند، پیش خرید خود را کنسل کنند و به انتقاد از این اقدام Respawn بپردازند. ما به شما توضیح می دهیم که چرا نباید از این خبر نگران باشید!

David Cook تحلیل گر سایت VG247 گزارش می دهد:

محدودیت Titanfall برای هر مسابقه 12 نفر است.  توضیح Respawn این بود که این محدودیت با توجه به نوع نقشه ها و مسابقات بازی گذاشته شده. البته این توضیح به مزاج خیلی ها خوش نیامد و موج عظیمی از انتقاد ها را برای این استدیو به بار آورد. البته تعدادی هم با این توضیح قانع شدند و گفتند که این تصمیم بهترین تصمیم است. انتظار خیلی ها این بود که با توجه به تبلیغات گسترده Xbox One مبنی بر استفاده از سرور های Cloud (ابری)، این بازی به کمک کنسول مایکروسافت بتواند نقشه هایی را با ظررفیت 32 تا 64 نفر اجرا کند. البته آنها توضیح دادند که “:بیشتر همیشه بهتر نیست”

 

TitanFall یک از جذاب ترین شوتر های نسل بعد

 

نکته کلیدی اینجاست که خیلی از گیمر ها بی دلیل از Respawn انتقاد می کنند بدون اینکه حتی بازی را تجربه کرده باشند. این چیزی است که ما روزانه شاهد آن هستیم. خیلی جالب است که همان هایی که بعد از انتشار اولین ویدئو از Titanfall لب به تمجید از این عنوان گشودند، اولین کسانی بودند که بعد از شنیدن این خبر به Respawn حمله کنند.

باید به نظر دیگران احترام گذاشت، من هیچ گاه نظر کسی را اشتباه تلقی نمی کنم مگر اینکه آن فرد چیز کاملا اشتباهی را بیان کند. به کسانی که از این بازی به طرز بی رحمانه ای انتقاد می کنند هم توصیه می کنم که در معرض از دست دادن یک تجربه فوق العاده جالب هستند. این به معنی آن نیست که بگویم تمام چیزی که شما می گویید اشتباه است، به شما می گویم که با ذهن باز تری به مسئل نگاه کنید.

من پارسال نسخه آزمایشی Titanfall را بازی کردم و در آن محو شدم. من طرفدار Call of Duty نیستم و بالعکس از این سری خسته شده ام.  باید بگویم که فکر می کردم پایه های Titanfall بر روی ریشه های Call of Duty سوار است، ولی زمانی که پرش بیشتر و دویدن به این ور و آن ور و پریدن از روی ساختمان ها را تجربه کردم کاملا نظرم عوض شد.

این مسائل باعث تغییر در بازی شما خواهد شد. من بیشتر به روش بازی Quake 3 : Arena در حال پرش از همه جا بودم چون خیلی احساس راحتی و قدرت به من می داد، فکر کنید که در یک نقشه 64 نفره در حال پرش هستید؛ مطمئنا در اولین فرصت خواهید مرد، حتی قبل از اینکه بتوانید بالای یک دیوار بروید کشته خواهید شد. به علاوه نقشه ها برای جا دادن 32 نفر همزمان مناسب نیستند.

 

 

شما از خلوت بودن نقشه ها می ترسید؟ نگرا ن نباشید چون هوش مصنوعی دشمنان توسط سیستم ابری به حدی قوی شده است که فریاد بعضی افراد هنگام بازی به آسمان رفته بود، آنها می خواستند که علیه دشمنان انسانی بجنگند نه دشمنانی که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل می شوند. البته برای من کشتن دشمنای که توسط هوش مصنوعی کنترل می شدند آسان تر بود تا دیگران، برای این کار هم از سیستم امتیاز کمتری دریافت خواهید کرد. هیچ گاه احساس خلوت بودن نقشه به من دست نداد؛ بلکه همیشه در حال مبارزه با دشمنانی بدوم که از هیولا بدتر بودند.

اکشن بازی به حدی دیوانه وار و سریع است که نمی توان گفت چقدر، فرود آمدن تایتان ها روی زمین به دی سریع بود که فکر می کردم آسمان فقط 30 فوت از زمین بالا تر است. Titanfall هیچ گاه خسته کننده و آرام نمی شود، دشمنان به حدی باهوش هستند و زود مکان درگیری را می فهمند که شما هیچ وقت جای خالی در نقشه پیدا نخواهید کرد.  زمانی که مبارزه آغاز می شود و گلوله ها شلیک می شوند، به حدی آتش و جرقه محیط را فرا می گیرد که شما دیگر به تعداد کم نفرات فکر نخواهید کرد.

زمانی که سازنده بازی که بیشتر از همه به پیچ و خم ساخت آن آشنا است می گوید که بهترین حالت برای بازی، محدودیت 12 نفره است چگونه ما که تا به حال حتی بازی را تجربه نکرده ایم می خواهیم آن را زیر سوال ببریم؟ Battlefield 4 از قابلیت 64 نفره بهره می برد، اما آیا کسی می تواند منکر قدرت دیگر بازی های مولتی پلیری شود که از تعداد نفر کمتر پشتیبانی می کنند؟

حرف من این است که چرا کسانی که بازی را تا به حال بازی نکرده اند باید از بازی ایراد بگیرند، ما نباید نسبت به این قضیه بد بین باشیم و تا اطلاعات بعدی از بازی صبر کنیم

نظر شما چیست؟

 

0
0
برچسب‌ها: ، ، ،

بیشتر بخوانید



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید