بودجهی عنوان Star Citizen به ۳۶ میلیون دلار رسید!
عنوان جدید آقای Chris Roberts یعنی Star Citizen که در انحصار پلتفرم PC میباشد، توانسته با کمکهای مردمی بودجهای بالغ بر ۳۶ میلیون دلار کسب کند. در ادامه میتوانید اطلاعات تکمیلی را در این باره دریافت فرمایید.
Star Citizen، عنوانی که در طی این مدت زبانزد صنعت بازیهای رایانهای مخصوصا PCبازها شده است، عنوان جدید سازندهی بازی Wing Commander حال نام موفقترین پروژه در جمعاوری کمکهای مردمی در طول تاریخ را یدک میکشد. کمکهای مردمی به این بازی به بیش از ۳۶ میلیون دلار رسیده است. همانطور که آقای Roberts در وبلاگش مشخص کرده است، این موفقیت زمانی که استودیو سازنده یعنی Cloud Ipermium Games برای تعطیلات کریسمس به طور کامل تعطیل بود و هیچگونه تبلیغی برای این کار در سایت رسمی خودش و یا هر جای دیگری قرار نداده بود؛ بدست آمده است.
هماکنون تعداد ۳۵۵,۰۵۹ نفر مقدار $۳۶,۲۴۴,۳۱۰ را به این بازی کمک کردهاند.
حال که کمکهای مردمی به ۳۶ میلیون دلار رسیده است، بازیکنان سیستم Tamsa را باز کردند و میتوانند بعد از انتشار بازی از آن استفاده کنند. حال اگر کمکها به ۳۸ میلیون برسد سیستم Waterworld Cano در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری از این سیستمها بدست آورید میتوانید به وبسایت اصلی بازی مراجعه کنید.
آقای Roberts در ادامه اشاره کرد که آخر این هفته با تیم Dogfighting Module نشستی خواهد داشت تا برای طراحی ماژول feedback(بازخورد) تصمیمگیری کنند. این ماژول چندی پیش به علت آماده نبودن، تاخیر خورد. وی سپس اضافه کرد که طی سفری به منچستر بریتانیا و آستین تگزاس از دفاتر جدید Cloud Impermium Games دیدن خواهد کرد.
عنوان Star Citizen بیش از یک سال است که مراحل تولید را در Cloud Imperium Games طی میکند. بخش اصلی داستان بازی در یک دنیای آنلاین اتفاق میافتد. Roberts نیز اعلام کرده است که عنوان جدیدش المانهای مثبت عناوین قبلیش یعنی Freelancer و Wing Commander را در خود جای خواهد داد.
انتظار میرود Star Citizen اواخر سال ۲۰۱۴ منتشر شود.
پر بحثترینها
- شرکت بانجی ۲۲۰ کارمند خود را اخراج کرد
- تصاحب Bungie ممکن بود به ضرر ایکس باکس تمام شود
- ویدیو: موسیقی GTA San Andreas به سبک ایرانی
- گزارش مالی مایکروسافت: رشد درآمد Xbox به لطف اکتیویژن بلیزارد و کاهش درآمد بخش سختافزار
- مدیر بازاریابی ایکس باکس: امیدواریم با گیم پس دوره Xbox 360 را بازسازی کنیم
- گزارش: عرضه بازی Avowed تا سال ۲۰۲۵ تاخیر خورده است
- گزارش: توسعهدهنده Phantom Blade Zero در مورد عدم عرضه نسخه Xbox: «کسی به این پلتفرم نیاز ندارد»
- توسعهدهنده سابق راکستار: GTA 4 کمی بیش از حد جدی و تاریک بود
- شخصی از FromSoftware به دلیل سختی Elden Ring شکایت کرده است
- چگونه Assassin’s Creed Origins به یک بازی فوقالعاده تبدیل شد؟
نظرات
درود بر طرفدار هاش و سازنده هاش !…امیدوارم شاهکار بشه بازیش ! :yes:
آقای معمارور خسته نباشید :laugh: ، اگرچه به این خبر مربوط نیست ولی اگه میشه این خبر تجربه کار با سرویس PlayStation Now سونی رو هم بزارید :inlove: این لینکش از سایت گیم اینفورمر:
http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2014/01/07/hands-on-impressions-with-sony-39-s-playstation-now-service.aspx
ممنون :yes:
قربون شما :yes: خبر ترجمه و در سایت قرار گرفت 😀 :yes:
منتظر یک اختلاس ۳۶ ملیون دلاری باشید :evilgrin:
اگه مدیر مالیشون ایرانی باشه بعید نیست :laugh:
چه سودی دارن میکنن امیدوارم در آخر بازی قابل قبولی رو تحویل طرفداران بدن.
سبک بازی چیه؟
انحصار pc و انلاین واقعا عالیه.
دیگه از آینده بازی ها دارم نا امید می شم همه ی بازی ها دارن به سمت آنلاین شدن می رن :-(( 😥 :reallypissed:
اگه تو ایران بود سریع پولو ور میداشتنو زرتی دبی!!!!!! از اینده گیم میترسم به دلیل: محو شدن تدریجی سینگل پلیر و انلاین شدن اجباری، ایا دنیا برای ما تمام خواهد شد؟؟؟؟؟!!!!
بودجه ی خیلی بالایی هست.و مردم علاقه ی خودشونو به این بازی با کمک هاشون نشون دتدند و حالا نوبت تیم سازنده است که پاسخ ان ها را بدهد.