امید از دست رفته | اولین نگاه به Tom Clancy’s The Division - گیمفا
امید از دست رفته | اولین نگاه به Tom Clancy’s The Division - گیمفا
امید از دست رفته | اولین نگاه به Tom Clancy’s The Division - گیمفا
امید از دست رفته | اولین نگاه به Tom Clancy’s The Division - گیمفا

امید از دست رفته | اولین نگاه به Tom Clancy’s The Division

محمـد حسین صفری
۱۳:۲۴ ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
امید از دست رفته | اولین نگاه به Tom Clancy’s The Division - گیمفا

ظرفیت بیمارستان ها تکمیل شده است و دیگر جایی برای پذیرش بیماران وجود ندارد و مردم هر لحظه خشمگین تر می شوند و این احتمال می رود که دست به آشوب بزنند . شرایط جدید سبب شده تا مراکز قرنطینه در همه جای شهر به وجود آیند و منابع مورد نیاز جیره بندی شوند . از طرف دیگر برای جلوگیری از شیوع بیماری ، حمل و نقل عمومی نیز متوقف شده است . دیگر هیچ وسیله ی ارتباطی عمل نمی کند و عملا ما وارد یک دوران وهم انگیز شده ایم . این عوامل سبب شده تا بازار بورس و سهام به شدت دچار رکود شود و تجارت بین المللی نیز عملا از کار بیفتد . با قطع شدن منابع ، نیروگاه ها نیز از کار افتاده اند و دیگر هیچ امیدی برای زندگی وجود ندارد . مردم بسیار گرسنه اند و به همین دلیل برای به دست آوردن غذا و مواد مورد نیازشان دست به هر کاری می زنند . اکنون اگر به اطراف خودتان نگاه کنید می توانید افرادی را ببینید که می توانند دست به قتل بزنند ، از مغازه ها دزدی کنند و حتی خودکشی کنند . دیگر هیچ دلیلی برای زندگی وجود ندارد ، تاریکی بر این شهر سایه افکنده و دیگر امیدی وجود ندارد .


نام :  Tom Clancy’s The Division
سازنده :  Ubisoft Massive Entertainment
ناشر :  Ubisoft
سبک :  RPG/OpenWorld/Third Person Shooter/Online
پلتفرم : PS4/Xbox One/PC
تاریخ انتشار : تاریخی نا معلوم در سال ۲۰۱۴

با شروع نسل هشتم و عرضه کنسول های جدید ، موج جدیدی از بازی ها بر مبنای اتصال همیشگی به اینترنت معرفی شدند . با توجه به بهبود وضعیت کنسول ها و همچنین پیشرفت تکنولوژی بازیسازان تصمیم گرفته ند تا بازی های رایانه ای را از حالت تک نفره و منزوی به سمت یک شبکه اجتماعی گسترده سوق دهند تا کسانی که علاقه ای به بیرون رفتن از خانه هایشان ندارند بتوانند از طریق کنسول های خود با دیگران ارتباط بر قرار کنند . شاید این امر در نظر اول زیاد عملی نباشد و عده ی زیادی بخش تک نفره ی مناسب را ترجیح دهند اما این یک واقعیت است که همه چیز در دنیای تکنولوژی در حال توسعه و حرکت رو به جلو می باشد و آنلاین شدن بازی ها نیز یکی از همین موارد است . شاید اولین قدم در این رابطه را مایکروسافت برداشت که اعلام کرد کنسول نسل هشتمی آن ها یعنی Xbox One نیاز به اتصال دائم به اینترنت دارد . این اقدام با واکنش تند طرفداران مواجه شد و مایکروسافت مجبور شد از تصمیم خود عقب نشینی کند تا بازار فروش را از دست ندهد  اما در E3 2013 یوبی سافت از عنوان جدیدی رونمایی کرد که بودن شک دنیای بازی های رایانه ای را متحول خواهد کرد . تیراندازی تاکتیکی ، بخش آنلاین قوی ، ویژگی های یک RPG ، آزادی کامل و گرافیک چشم نواز ، آیا از یک بازی چیزی فراتر از این انتظار می رود ؟ همانند سال ۲۰۱۲ که در کنفرانس یوبی سافت عنوان Watch Dogs معرفی شد و لقب شگفتی سال را گرفت در E3 2013 نیز یوبی سافت بار دیگر شگفتی ساز شد و عنوان جدیدی به نام The Division را معرفی کرد . یک اکشن سوم شخص متفاوت که باز هم ساخته ی ذهن توانمند Tom Clancy   می باشد ، کسی که با طراحی عناوینی چون  Ghost Recon و  Rainbow توانایی خود در طراحی بازی های اکشن سوم شخص را اثبات کرده است .

thedivision google+ backgroundfinal 2120x1192 660x370

The Division یک اکشن سوم شخص متفاوت می باشد که باز هم ساخته ی ذهن توانمند Tom Clancy است

در معرفی این عنوان شاهد یک اکشن تیراندازی سوم شخص می باشیم که تلفیقی از بهترین قابلیت های بازی های Tom Clancy است . گیم پلی تاکتیکی این عنوان بر گرفته از سری Rainbow  و همچنین بخش تیر اندازی با الگو برداری از سری Splinter  Cell  ساخته شده است . می توان گفت The Division یکی از بهترین عناوینی است که تا کنون ساخته شده است و می تواند بار دیگر سبک تیراندازی سوم شخص را در اذهان زنده کند . این عنوان توسط یک استدیو جدید که پیشینه ی قوی دارد ساخته می شود ، استدیو Ubisoft Massive . این استدیوی سوئدی پیش از این متعلق به کمپانی Activision بود و سپس به یوبی سافت ملحق گردید . این استدیو سابقه ی طولانی در ساخت عناوین جنگی تاکتیکی دارد که مشهور ترین آن ها عنوان World in Conflict می باشد که داستان آن در دوران جنگ سرد می گذشت ، زمانی که شوروی برای فرار از فروپاشی رو به کشور های اروپایی آورد . این عنوان در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و توانست غوغایی در سبک استراتژیک ایجاد کند و نمرات بسیار خوبی از سایت های مختلف دریافت کند . حال با این پشتوانه ی مناسب استدیو Ubisoft Massive ساخت عنوانی را بر عهده گرفته است که شاید در حال حاضر بزرگ ترین پروژه صنعت بازی های رایانه ای باشد و به قدری نمایش اولیه ی آن زیبا و جذاب بود که استاد بزرگ صنعت بازی یعنی هیدو کوجیما را نیز به وجد آورد و وی در رابطه با این بازی این چنین سخن گفت :

من احساس می کردم که The Division یک عنوان صرفاً خوب است، اما پس از دیدن نمایش آن مطمئن شدم که باید سخت کار کنم ! پیش از این ما با عنوان MGS3 پیروز میدان شده ایم و هم اکنون نیز تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم The Division را کنار بزنیم .

جمعه ی سیاه

شاید نام سه شنبه سیاه را تا به حال شنیده باشید ، روزی که ایلات متحده ی آمریکا دچار یک رکود اقتصادی شدیدی شد و خبر آن مثل یک بمب در جهان پیچید . اما در The Division شما یک روز سیاه دیگر خواهید داشت یک جمعه ی سیاه . در سال ۲۰۰۱ میلادی دولت ایلات متحده ی آمریکا تصمیم گرفت تا یک عملیات بی سابقه به نام ” زمستان تاریک ” را اجرا کند . عملیاتی که شبیه ساز یک حمله ی بیوتروریستی بود و قصد داشت تا عکس العمل مقامات در مقابل این حمله و همچنین واکنش مردم را ارزیابی کند . این حمله که منتقدان فراوانی نیز داشت سرانجام عملی شد و به هر صورت به پایان رسید اما بیایید طوری دیگر به این مسئله نگاه کنیم ، اگر این عملیات با مشکل مواجه می شد و ویروس مورد نظر تمامی مردم را آلوده می کرد ، چه اتفاقی می افتاد ؟ داستان The Division نیز دقیقا بر اساس همین نظریه نوشته شده است . پس از آلوده شدن مردم شهر نیویورک به این ویروس ، تمامی راه های ارتباطی بیرون به این شهر قطع می شود و به نوعی این شهر به یک قسمت جداگانه از بقیه خاک آمریکا تبدیل می گردد . سازندگان این عنوان برای یافتن داستان مناسب حدود ۳ ماه به مطالعه و تحقیق پرداختند تا در نهایت به این داستان رسیدند ، داستانی تاریک که می خواهد شکنندگی انسان را به وضوح به تصویر بکشد . پس از پخش شدن ویروس سهام بورس و شرکت ها به شدت سقوط می کند و قرنطینه صورت می گیرد . تنها سه هفته پس از این وقایع افراد باقی مانده محکوم می شوند تا در این شرایط بد زندگی کنند ، شرایطی که دیگر رنگ و بوی آخر الزمانی به خود گرفته است و امیدی برای ادامه ی زندگی وجود ندارد .

نیویورک ویران شده ای را ببینید که جامه ای سفید آن را پوشانده است

انتخاب زمستان و هوای سرد این فصل به همراه برف به خوبی سردی و نا امیدی این شهر را به تصویر می کشد . سازندگان تایید کرده اند که برای ترسیم این نیویورک آخر الزمانی از یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینما یعنی The Dark Kinght Rises ساخته ی کریستوفر نولان الگو برداری کرده اند . در فیلم یاد شده نیز شهر گاتهام پس از یک شورش داخلی از سایر نقاط جدا شد و نا امیدی بر آن حاکم شده بود و بارش برف نیز بیش از پیش این نا امیدی را نشان می داد.  اما همانطور که در فیلم یاد شده سرانجام بتمن بر میخیزد و تاریکی ها و نا امیدی ها را از بین می برد در این عنوان نیز گروه هایی نظامی بر میخزند تا مردم شهر را از این سختی و مشقت نجات دهند ، گروهی که از قبل برای این فاجعه آماده بود و افراد این تیم آموزش های لازم را فرا گرفته اند و به آن ها The Division گفته می شود . با یک نگاه سطحی می توان گفت داستان این عنوان یکی از بی آلایش ترین داستان هایی است که برای بازی های این سبک نوشته شده است . افرادی که روزی خود زندگی عادی داشته اند به سبب مشکلاتی که سران کشور برای آن ها به وجود می آورند مجبور می شوند اسلحه به دست بگیرند تا بتوانند عدالت را برقرار کنند . بازی در واقع هرج و مرج نیویورک که روزی یکی از با شکوه ترین شهر های دنیا بوده است را به تصویر می کشد و می خواهد نشان دهد که حتی بزرگ ترین اجزا نیز می توانند به سبب یک طرح نادرست به یک ویرانه تبدیل شوند . The Division  یک عنوان جهان آزاد است و شما می توانید در کل نیویورک پرسه بزنید و ماموریت های موجود را انجام دهید البته ماموریت اصلی شما طبق گفته ی سازندگان بر قراری نظم است .

به یاد Tom Clancy

۱۲ آوریل ۱۹۴۷ – ۲ اکتبر ۲۰۱۳

بدون شک درد آور ترین اتفاق سال ۲۰۱۳ مرگ ناگهانی نویسنده ی شهیر عناوین شوتر و مخفی کاری یعنی Tom Clancy می باشد . فردی که با نوشتن داستان بسیاری از عناوین خاطره انگیز و جذاب سبک شوتر و مخفی کاری سبب شد این صنعت گام بلندی در داستان سرایی بر دارد . اگر وی نبود دیگر سم فیشری هم وجود نداشت تا عده ای علاقه شدیدی به آن داشته باشند و یا اکنون The Division هم نبود تا همه لب به تحسین آن بگشایند . ایشان خالق شش داستان از سری بازی های یوبی سافت با نام های  Rainbow Six،  Ghost Recon،  Splinter Cell،  EndWar، H.A.W.X و Tom Clancy’s The Division می باشند. آخرین عنوان منتشر شده از سری داستان های او عنوان Splinter Cell: Blacklist  که با واکنش مثبت منتقدان نیز رو به رو شد و او پیش از اینکه آخرین داستان خودش را که قرار بود در بازی The Division رونمایی شود ببنید ، در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۱۳ چشم از جهان فرو بست .

یادش گرامی باد

نبرد تاکتیکی

تا کنون تنها یک نمایش از گیم پلی این عنوان منتشر شده است که همین تک نمایش به زیبایی هر چه تمام تر بوده است . گیم پلی بازی بر روی اتصال به اینترنت استوار است و حالتی آنلاین دارد یعنی اگر چه بازی دارای بخش داستانی است ولی شما برای اجرای آن باید به اینترنت متصل شوید و نوعی MMO را تجربه کنید . همانطور که گفته شد بازی در شهر نیویورک جریان دارد و به خودی خود فضای کافی برای جولان دادن در بازی وجود دارد اما گویا یوبی سافت بسیار جاه طلب تر است و طی مصاحبه ای ،Fredrik Runqvist  تهیه کننده ی این بازی در این مورد اظهار داشته است  :

بازی در حال حاضر در نیویورک اتفاق می افتد ، اما اگر تقاضا ها از طرف مردم وجود داشته باشد ما قصد داریم که چیز های بیشتری برای این بازی بسازیم.

اولین نکته ای که در نمایش بازی به چشم می آید رابط کاربری یا همان HUD بازی می باشد که بسیار زیبا طراحی شده است . تمامی مواردی که ممکن است در طول بازی نیز به تغییر آن ها یا استفاده از آن ها داشته باشید را می توانید از طریق مچ بند مخصوص خود مشاهده کنید حتی برای مشاهده نقشه نیاز نیست دکمه ی خاصی را بزنید بلکه از طریق همین وسیله می توانید نقشه را به صورت دیجیتالی بر روی زمین پهن کنید و به راحتی قسمت های مختلف آن را مشاهده کنید . نکته ی جالب این نقشه این است که در آن حتی ساختمان ها و ارتفاع آن ها نیز مشخص است و علاوه بر این ها در نقشه محل های درگیری نیز نمایش داده می شود .  منوی اسلحه های نیز بر اساس منوی عنوان  Ghost Reconاست و در مجاورت آن وضعیت هم تیمی های شما نیز نشان داده می شود .

4

برای مشاهده نقشه نیاز نیست دکمه ی خاصی را بزنید بلکه از طریق همین وسیله می توانید نقشه را به صورت دیجیتالی بر روی زمین پهن کنید

هنگامی که در خیابان های شهر قدم می زنید اگر مردم را مشاهده کنید می توانید اطلاعات فردی آن ها را بررسی کنید چیزی که مشابه آن در دیگر عنوان یوبی سافت یعنیWatch Dogs  نیز وجود دارد . هدف اصلی تیم های نظامی یافتن منشا ویروس و از بین بردن آن می باشد اما در این راه همانطور که گفته شد تهدیدات مختلفی وجود دارند که تنها با همکاری مستمر می توان آن ها را از میان برداشت که گاهی اوقات افراد غیر نظامی نیز جزو این تهدیدات هستند و چون آن ها شما را به چشم ماموران دولت می بینند با شما به مخالفت می پردازند و شما قادر نیستید به تنهایی آن ها را متفرق سازید و در این میان باید از تیم های دیگر درخواست کمک کنید . حتی در درگیری های سنگین نیز که تعداد دشمنان بسیار زیاد است نیازمند همکاری و کمک سایر تیم ها هستید. درست است که این عنوان یک شوتر سوم شخص به همراه المان های سبک RPG  می باشد ولی باید آن را یک عنوان MMO دانست که بسیار پویا تر از عناوین دیگر این سبک خواهد بود . هر چند تصمیمات و نقش ما در بازی بر دیگر اجزای آن تاثیر گذار نیست ولی تصمیمات تاکتیکی بازی فراتر از نظایر آن در دیگر بازی های Tom Clancy است که تا کنون منتشر شده است . مبارزات بازی همانند سایر شوتر های سوم شخص می باشد اما نکات ریزی در آن وجود دارد که این عنوان را از سایر عناوین تا حدی متمایز نموده است . اولین نکته در درگیری ها این است که بیش از درگیر شدن شما می توانید محیط را اسکن یا بررسی کنید که با این کار دشمنان اگر در پشت موانع نیز پنهان شده باشند مشخص می شوند .

url

دیگر قابلیت در مبارزات استفاده از Skill ها یا همان مهارت ها است که از طریق همان مچ بند مخصوص قابل انتخاب می باشد

دیگر قابلیت در مبارزات استفاده از Skill ها یا همان مهارت ها است که از طریق همان مچ بند مخصوص قابل انتخاب می باشد . در دموی گیم پلی بازی در میان Skill ها از Seeker Mine ( مین جست و جو گر ) استفاده شد که با ردیابی محل دشمن خود را به او می رساند و سپس منفجر می شود . همانطور که گفته شد The Division یک شوتر تاکتیکال است بنابراین هنگام درگیری ها نمی توانید همانند بازی های اول شخص نظیر Call of Duty به دل دشمن بزنید بلکه باید با همکاری هم تیمی های خود با دشمنان مقابله کنید . در نمایش بازی مشاهده می شود که تعدادی از دشمنان در پشت بام اداره ی پلیس هستند و بر شما اشراف دارند اینجاست که نفر چهارم تیم وارد می شود . وی از طریق تبلت یک Drone را هدایت می کند و دشمنان را از پای در می آورد اما مگر این بازی بر روی کنسول و رایانه های شخصی منتشر نمی شود ، پس تبلت چگونه اینجا کاربرد دارد ؟ جواب این سوال در یک نرم افزار به نام Companion App نهفته شده است .

با نصب نرم افزار Companion App بر روی سیستم عامل های اندروید یا iOS شما می توانید وارد بازی شوید با این تفاوت که زاویه ی دید شما از بالا به محیط بازی است و قادرید تنها یک Drone را کنترل کنید

با نصب این نرم افزار بر روی سیستم عامل های اندروید یا iOS شما می توانید وارد بازی شوید با این تفاوت که زاویه ی دید شما از بالا به محیط بازی است و قادرید تنها یک Drone را کنترل کنید . با کنترل این وسیله می توانید دشمنان را نشانه گذاری کنید و به سایر هم تیمی هایتان دستور دهید تا آن ها را از بین ببرند و حتی می توانید هم تیمی هایتان را نیز نشانه گذاری نمایید و آن ها را درمان کنید . علاوه بر این ها شما می توانید در لحظاتی که هم تیمی هایتان تحت فشار دشمن هستند با پرتاب موشک آن ها را از پای در آوردید. یکی از مهم ترین نکات در عناوین RPG قدرت ارتقا و آپگرید کردن اسلحه ها است که صدر در صد باید در The Division نیز وجود داشته باشد . برای این کار شما با کشتن هر یک از دشمنان مقداری XP یا امتیاز به دست می آورید که با صرف مقداری از آن می توانید اسلحه های جدید بسازید یا اسلحه های فعلی خود را آپگرید کنید . در بازی برای زنده ماندن به آب و غذا نیاز دارید و همانطور که می دانید در شهری زندگی می کنید که همه ی مردم گرسنه هستند بنابراین باید هر جا که مواد غذایی یا آب یافتید ، آن ها را بردارید تا در مواقع لزوم بتوانید از آن ها استفاده کنید . هنگامی که در بازی نقشه های جدیدی را مشاهده می کنید ، مکان های جدید این نقشه ها به طور خودکار به نقشه شما اضافه می گردد و به نوعی نقشه ی شما به روز رسانی می شود .

قدم زدن روی برف ها

از آنجایی که بازی برای نسل هشتم کنسول ها ساخته می شود از یک موتور گرافیکی جدید و بسیار قدرتمند به نام Snowdrop بهره می گیرد . قدرت این موتور از همان ثانیه های اول تریلر مشخص می شود ، زمانی که ذرات برف به زیبایی از جلوی چشمانتان می گذرند و بخار دهانتان نیز منتشر می شود . حتی هنگامی که روی برف قدم می گذارید اثر قدم های شما بر روی آن باقی می ماند . طراحی محیطی بازی به شدت خوب از کار در آمده است ، هنگامی که از خیابان ها عبور می کنید مشاهده خواهید کرد سرنشینان زیادی خودرو های خود را در میان خیابان ها رها کرده اند و پا به فرار گذاشته اند . همچنین انباشت شدن کیسه های زباله در هر گوشه بیش از پیش نشانگر فضای تاریک و بی روح این شهر می باشد . با وزش باد پارچه هایی که بر روی ساختمان های نیمه کار وجود دارند نیز همانند واقعیت حرکت می کنند که این امر نشان از نکته بینی بسیار بالای تیم سازنده ی بازی دارد . هنگامی که در درگیری شلیک های دشمن به شیشه خودرو برخورد می کند ، آن را سوراخ می کند که حتی ترک های ریز اطراف آن نیز به خوبی قابل تشخیص هستند و منظره ی بسیار زیبایی را به وجود می آورند . هنگامی که به بیلیبورد بالای اداره ی پلیس شلیک کنید ، این جسم سوراخ می شود و اینجاست که می توانید عمق قدرت موتور Snowdrop را درک کنید ، از میان سوراخ های ایجاد شده روزنه های نور به زیبایی هر چه تمام تر منتشر می شوند گویی که شما در یک دنیای واقعی شاهد آن ها هستید .

از میان سوراخ های ایجاد شده روزنه های نور به زیبایی هر چه تمام تر منتشر می شوند گویی که شما در یک دنیای واقعی شاهد آن ها هستید

اما مهم ترین نکته درباره ی بخش گرافیکی این بازی کیفیت آن بر روی PC خواهد بود . تایید دیر تر نسخه ی PC این عنوان این نگرانی را در طرفداران ایجاد کرده است که شاید نسخه ی رایانه ی شخصی The Division پورت شود اما آقای Nicolas Ross-Edwards مدیر ارتباطات یوبی سافت در این زمینه اعلام کرده است :

ما به تازگی نسخه ی Pc این بازی را تایید کرده ایم و بنابراین راهی که ما به آن نگاه می کنیم این است که در حال حاضر سه بازی از The Division داریم .ما بازی را برای پلتفرم های Xbox One, PS4 و PC خواهیم داشت و هدفمان این است که هر کدام از نسخه های بازی را به طور جداگانه بسازیم. قصد ما این نیست که این بازی تنها برای PC یک نسخه ی پورت شده باشد ، چرا که ما در حال ساخت بازی به طور همزمان برای تمامی پلتفرم ها می باشیم و این یک تعهد بزرگ برایمان است. ما دارای یک تیم فوق العاده عظیم هستیم که با برخی از استدیو های یوبی سافت هم برای رسیدن به یک نتیجه ی خوب همکاری می کنیم.

دوست یا دشمن ؟ مسئله اینست

The Division یک بازی آنلاین و Open World‌ نقش آفرینی است که در آن تجربه‌های جست و جو، انجام ماموریت‌ها و اطلاعات گیمر‌ها همه و همه مهم هستند

از سوی دیگر چون این عنوان یک بازی آنلاین است مسلما باید بخش چند نفره ی جذابی داشته باشد اما هنوز اطلاعات چندانی از آن منتشر نشده است و تنها آنتونی ادموند سرپرست بخش چند نفره ی این عنوان در رابطه با این بخش نکاتی را بیان کرده است :

The Division  یک بازی آنلاین و Open World‌ نقش آفرینی است که در آن تجربه‌های جست و جو، انجام ماموریت‌ها و اطلاعات گیمر‌ها همه و همه مهم هستند. شما می توانید به گروهی از دوستانتان در بخش  Co -Op   بپیوندید و در هر زمانی که خواستید از آن خارج شوید. در مکان‌های مشخصی می‌توانید درگیر PvP  شوید و از سناریو‌های خاص و تجربه‌های خطرناکی که وجود دارند ، بهره مند گردید. بخش Player vs Player نقش مهمی در این بازی را ایفا خواهد کرد. انتخاب‌هایی که شما به عنوان مامور Division انجام خواهید داد، می‌تواند خوب باشد و یا حتی می‌تواند تمام شهر را تبدیل به جهنم کند. مردم دیگری که شما در دنیا با آن‌ها آشنا می‌شوید می توانند بهترین دوست شما و یا بزرگترین دشمنتان باشند. پس انتخاب‌های به جا و به موقع در هر قسمتی از بازی به شدت حائز اهمیت است، چرا که شما در هر جایی از این بازی در حال انتخاب‌های مختلف هستید . The Division یک بازی نقش آفرینی است. پس ما هدفمان این است که گیمر خودش را جدا از بقیه فرض کند و احساس خاص بودن داشته باشد. انتخاب‌های زیادی برای گیمر‌ها وجود دارد که خودشان را از بقیه جدا کنند و تبدیل به شخصیتی خاص شوند. انتخاب از بین اسلحه‌های متنوع به تعداد زیاد، توانایی‌های مختلف و وسایل مختلف در بازی همه و همه این امکان را به گیمر می‌دهد که خاص باشد و هرگز احساس خستگی نکند.

امید از دست رفته

vqwoughfklxvtsn 556x313 nopad

Tom Clancy’s The Division 

چه کاری می توانیم انجام بدهیم هنگامی که همه چیز شکست خورده است ؟ این شعار اصلی بازی می باشد که در واقع در بر گیرنده ی داستان بازی است . جامعه ای که به سبب پخش یک ویروس نابود شده است و تنها بقایای آن باقی مانده است و مردمی که دیگر امیدی به زندگی ندارند ، در این میان که همه چیز شکست خورده و به پایان رسیده است چه می توان کرد ؟ The Division دقیقا ماموریت دارد پاسخ این سوال را به بازیکن بدهد و ماموریت را آغاز کند که مشخص نیست پایان خوشی دارد یا خیر . این عنوان در تاریخ نا معلومی در سال ۲۰۱۴ بر روی PS4 و Xbox One و PC عرضه می شود .

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

امید از دست رفته | اولین نگاه به Tom Clancy’s The Division - گیمفا
امید از دست رفته | اولین نگاه به Tom Clancy’s The Division - گیمفا
امید از دست رفته | اولین نگاه به Tom Clancy’s The Division - گیمفا
امید از دست رفته | اولین نگاه به Tom Clancy’s The Division - گیمفا
امید از دست رفته | اولین نگاه به Tom Clancy’s The Division - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

امید از دست رفته | اولین نگاه به Tom Clancy’s The Division - گیمفا