The Division: پیدا کردن غذا و آب بخش مهمی از بازی را تشکیل میدهد!
Ubisoft Massive، توسعهدهندهی بازی The Division که با نمایشهای فوقاعلادهی خود دل بسیاری از گیمرها را به دست آورد؛ به تازگی اطلاعات جدیدی را فاش نمودهاند.“در بازی، سرباز شما هیچگاه از تشنگی و گرسنگی تلف نخواهد شد، اما آب تمیز و غذا همواره یک آیتم مهم برای خرید و فروش در بازی محسوب میشوند.” قسمتی از سخنان دو تن از کارکنان Ubisoft Massive میباشد که طی ویدئویی در سایت یوبیسافت به بحث دربارهی این بازی پرداختهاند.
در این ویدئو کارگردان طراح این عنوان، Axel Rydby گفت: “این را در نظر داشته باشید که بازی تمرکز خاصی بر روی سقوط یک جامعه دارد، بنابراین چیزهایی که ما در زندگی روزمره خیلی راحت از کنارشان عبور میکنیم؛ مثل غذا و آب تصفیه شده؛ ناگهان در بازی به یک وسیلهی کمیاب و حیاتی تبدیل میشوند.”
“نه تنها باید در محیط بازی به دنبال غذا و آب باشید بلکه، این دو م.رد میتوانند به با ارزشترین دارایی شما تبدیل شوند و شما میتوانید از آنها در داد و ستد و کارهای دیگری استفاده کنید. اما وقتی موضوع خوردن و آشامیدن برای زنده ماندن است، باید اشاره کنیم که هدف ما از ابتدا نیز چنین نبوده و به همین دلیل بازی را اینگونه طراحی نکردهایم. در کل آب و غذا بخش مهمی از بازی خواهند بود، اما کاراکترها برای ادامهی حیات نیازی به خوردن و آشامیدن ندارند.”
Rydby اضافه میکند که وقتی شما برای اولین بار بازی را آغاز میکنید جز یک کیف با وسایل ساده و اولیه چیز دیگری ندارید. و بعد از آغاز بازی، هر کاری که میکنید و هر کجا که میروید تصمیمگیری با خودتان است.
او میگوید: “زمانی که بازی آغاز میشود کاراکتر شما فقط یک کولهپشتی همراه خود دارد. در زمان شروع بازی این کیف تنها دارایی وی است. اشیایی که در کولهپشتی وجود دارند به سختی ۷۲ ساعت کاراکتر را ساپورت خواهند کرد و وی فقط یک اسلحه و یک لباس دارد. این تمام آیتمهایی است که بازیباز باید با آنها بزندگی در این محیط را شروع کند.”
“سپس زمانی که شما در جهان بازی در حرکت هستید، باید به دنبال به دست آوردن تجهیزات جدید باشید تا بتوانید پیشرفت کنید. تیم ما تمرکز بیشتری بر روی جنبههای RPG بازی دارند و این بازی نیز بیشتر سبک نزدیکRPG است تا دیگر سبکها!”
ایده اصلی The Division این است که شما را به جای شخصی قرار دهد که در یک محیط آخرالزمانی مجبور است تصمیماتی حیاتی بگیرد. بر این اساس Level up شدن کاراکتر شما مانند دیگر بازیهای هم سبک به Class و غیره مربوط نیست بلکه، تصمیمات و قابلیتهای شماست که این مقوله را مشخص میکند.
سپس از Rydby پرسیده میشود آیا ماشینهای موجود در محیط شهر New York قابل استفاده میباشد یا خیر؟ وی در جواب به این سوال دامنهی تصمیمات بازیباز را بسیار وسیعتر از تصور تعریف میکند.
“زمانی که جامعهای سقوط میکند و شما نیاز دارید تا به غذا و آب دسترسی پیدا کنید، نمیتوانید از سوپرمارکت محله نیازهایتان را بر طرف کنید! باید منابعی که دارید جیرهبندی کنید و برنامهریزی کنید که منابع با ارزش در اختیارتان را چگونه و کجا مصرف کنید.”
” اگر شما در چنین محیطی به بنزین دسترسی پیدا کنید؛ آیا از آن به عنوان وسیلهای برای تصفیهی آب و یا گرم کردن غذایتان و یا فعال کردن برق توسط جنراتورها استفاده میکنید؟ ویا به ماشینتان منتقل کرده و آن را راه میاندازید؟ به شخصه از همین الان تصمیم را گرفتهام!”
در ادامهی این موضوع طراح بازی Mathias Karlson اضافه میکند: ” شکلی که شما در این بازی و یا هر بازیای که طبیعتا Open-World است، گشت و گذار میکنید، هستهی برقراری ارتباط شما با جهان بازی شکل میگیرد. هم اکنون تیم ما در حال بررسی گزینههاییست و مطمئنا گزینهی مناسب برای این بازی انتخاب خواهد شد، چه کاری میتوانیم انجام دهیم تا به شما به عنوان یک بازیباز حس خوبی را القا کنیم، به هر حال این اولین و آخرین هدف ما به عنوان یک بازیساز است”
شما تا به اینجای کار این عنوان را چگونه میبینید؟
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات