سازنده‌ی Halo: تا آنجا که بتوانیم این فرنچایز را به فرمت‌های متعدد تبدیل می‌کنیم! - گیمفا
سازنده‌ی Halo: تا آنجا که بتوانیم این فرنچایز را به فرمت‌های متعدد تبدیل می‌کنیم! - گیمفا
سازنده‌ی Halo: تا آنجا که بتوانیم این فرنچایز را به فرمت‌های متعدد تبدیل می‌کنیم! - گیمفا
سازنده‌ی Halo: تا آنجا که بتوانیم این فرنچایز را به فرمت‌های متعدد تبدیل می‌کنیم! - گیمفا
سازنده‌ی Halo: تا آنجا که بتوانیم این فرنچایز را به فرمت‌های متعدد تبدیل می‌کنیم! - گیمفا
سازنده‌ی Halo: تا آنجا که بتوانیم این فرنچایز را به فرمت‌های متعدد تبدیل می‌کنیم! - گیمفا

سازنده‌ی Halo: تا آنجا که بتوانیم این فرنچایز را به فرمت‌های متعدد تبدیل می‌کنیم!

پوریا معمارور
۲۱:۰۷ ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
سازنده‌ی Halo: تا آنجا که بتوانیم این فرنچایز را به فرمت‌های متعدد تبدیل می‌کنیم! - گیمفا

استودیوی سازنده‌ی Halo 4 یعنی Industries 343 به تازگی اذعان داشته که سعیش بر این است که این فرنچایز محبوب را به فرمت‌های گوناگونی تبدیل کند. مصاحبه‌ای با طراح ارشد Halo: Spartan Assualt را مطالعه بفرمایید.

به دنبال خبر تایید انتشار بازی Halo: Spartan Assualt برای Xbox One در تاریخ ۲۴ دسامبر، VentureBeat مصاحبه‌ای با طراح ارشد این بازی، Mike Ellis تدارک دیده تا درباره‌ی آینده‌ی این فرنچایز با وی صحبت کند.

“۳۴۳ به دنبال انتقال تجربه‌ی Halo و معرفی این فرنچایز به افراد بیشتری است. شما می‌توانید نگاهی به نمونه کارهای ما بیاندازید. ما هم‌اکنون مجموعه‌ای از بازی‌ها داریم. کتاب‌هایی داریم که در New York Times جزو پرفروش‌ترین‌ها شناخته شده‌اند. ما اسباب‌بازی و اکشن فیگور‌های فراوانی را تولید کرده‌ایم. Halo بزرگ‌تر از یک بازی است؛ در واقع کهکشانی از تجربه است.”

در حالی خارج شدن این فرنچایز صرفا از فرمت بازی‌های رایانه‌ای و ورود به دیگر قسمت‌های بازار ایده‌ی خوبی است، اما نباید هسته‌ی اصلی بازی فراموش شود، هرچند دیدن Halo حتی بر روی تبلت‌ها و رایانه‌های قابل حمل دور از لطف نیست.

Ellis اضافه می‌کند: ” بازی هنوز هم هسته‌ی Halo را در وجودش دارد. اکثر ساختمان‌‌ها و بلوک‌ها همان بلوک‌های اصلی بازی هستند، اما باید مطمئن می‌شدیم که بازی روی کنسول نیز روان اجرا خواهد شد. ما بار دیگر به سورس و منابع بازی بازگشتیم و با دیدی به آنها نزدیک شدیم که گویا از اول برای کنسول نوشته شده باشند. بدین شکل هر تغییری که نیاز بود را اعمال کردیم تا بازی به یک شوتر موفق بر روی کنسول تبدیل شود.”

این بازی قرار است برای پلتفرم‌های Windows 8، Xbox360 و xbox One منتشر شود. Ellis تاکید می‌کند که هدفشان برابر ساختن تجربه‌ی بازی بر روی هر سه پلتفرم بوده است. “اگر شما یک بازیباز کژوال هستید که تجربه‌ی بازی با کنسول‌ها را ندارید، یقینا با نسخه‌ی گوشی‌های هوشمند و یا تبلت‌ها ارتباط بهتری می‌توانید برقرار کنید. PCبازها با صفحه‌کلید و ماوس راحت‌ترند و طرفداران کنسول نیز از کنترلر راضی خواهند بود.”

صرف‌نظر از پلتفرم بازی، Eliis احساس می‌کند: ” ما بازی‌ای ساختیم که مانند Halo به نظر می‌رسد و جزءی از کهکشان Halo است.”

نظر شما راجع به حرف‌های Elllis چیست؟

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازنده‌ی Halo: تا آنجا که بتوانیم این فرنچایز را به فرمت‌های متعدد تبدیل می‌کنیم! - گیمفا
سازنده‌ی Halo: تا آنجا که بتوانیم این فرنچایز را به فرمت‌های متعدد تبدیل می‌کنیم! - گیمفا
سازنده‌ی Halo: تا آنجا که بتوانیم این فرنچایز را به فرمت‌های متعدد تبدیل می‌کنیم! - گیمفا
سازنده‌ی Halo: تا آنجا که بتوانیم این فرنچایز را به فرمت‌های متعدد تبدیل می‌کنیم! - گیمفا
سازنده‌ی Halo: تا آنجا که بتوانیم این فرنچایز را به فرمت‌های متعدد تبدیل می‌کنیم! - گیمفا
سازنده‌ی Halo: تا آنجا که بتوانیم این فرنچایز را به فرمت‌های متعدد تبدیل می‌کنیم! - گیمفا
سازنده‌ی Halo: تا آنجا که بتوانیم این فرنچایز را به فرمت‌های متعدد تبدیل می‌کنیم! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سازنده‌ی Halo: تا آنجا که بتوانیم این فرنچایز را به فرمت‌های متعدد تبدیل می‌کنیم! - گیمفا