PC Press: ساخت بازی برای Xbox One تفاوت چندانی با ساخت بازی برای PC ندارد!
اگرچه تعداد عناوین انحصاری هر دو کنسول ها کم باشد، شاید هر دو کنسول نسل هشتمی مشکلات سخت افزاری متعددی داشته باشند؛ ولی با این حال طراحی بی نظیر هر دو آن ها یک نوآوری منحصر به فرد به شما می رود. طراحی کاربردی هر دو کنسول، باعث بهینه شدن بازی های نسل هشتمی و آسان تر شدن کار استودیوهای بازی سازی برای ساخت عناوین شاهکار برای هر دو کنسول می شود. در گفت و گویی کوتاه با آقای Mikkel Thorsted، که در حالی حاضر مشغول ساخت بازی Max: The Curse of Brotherhood برای Xbox One است، از وجه شباهت ساخت بازی برای PC و کنسول های نسل بعدی می گوید.
وی چنین گفت:
ساخت بازی برای کنسول نسل هشتمی شرکت Microsoft، یعنی Xbox One، تجربه دلنشینی را به ارمغان می آورد و بسیار لذت بخش است! دیگر خبر از مشکلات گذشته نیست و سازندگان نیز محدود نیستند. در مقایسه با PC ساخت بازی برای Xbox One نیز خوشایند است. سخت افزار بسیار قوی تر Xbox One نسبت به Xbox 360 این اجازه را به ما می دهد تا در زمینه هایی اعم از گرافیک به نتیجه مطلوب خود برسیم. ساخت بازی برای Xbox One تفاوت چندانی با ساخت بازی برای PC ندارد؛ چرا که شما حس می کنید تمام دارندگان این کنسول، یک PC بسیار قدرتمند در اختیار دارند و شما محدودیتی در این زمینه ندارید!
در حقیقت بازی در دست ساخت، یعنی عنوان Max: The Curse of Brotherhood، یک بازسازی از عنوان قبلی، یعنی Max and the Magic Marker می باشد که چندی پیش برای PC و Mac منتشر شد و اینک این بازی به صورت انحصاری برای Xbox One منتشر خواهد شد. آقای Mikkel Thorsted چه چیزی در رابطه با روابط PC Press با Microsoft گفت؟ مطمعناً این چیزی است که مشتاق به شنیدن پاسخ هستید! در ادامه افزود:
از سال پیش روابط ما با Microsoft خوب شد. ما مفتخریم تا روابط نزدیکی با این شرکت داشته باشیم. ما توانایی تصمیم گیری برای خودمان را داریم و کاملاً خودمختار هستیم؛ در حقیقت Microsoft به عنوان یک یاور و پشتیبان نزدیک برای ما شناخته می شود. ما به بهبود روابط با هر شرکت دیگری توجه به خصوصی داریم؛ ولی با حضور Microsoft، من انتشار Max: The Curse of Brotherhood به صورت انحصاری برای Xbox One را اصلح میدانم و برای انتشار بازی برای PS4 هیچ برنامه ای نداریم.
آیا گفت و گوهای ایشان را قبول دارید؟ آیا انتشار بازی به صورت انحصاری اصلح است؟ با ما در میان بگذارید.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
آقا اونهایی که XBOX ONE خریدن آیا بازی بعد از نصب بدون سی دی اجرا میشه؟ Grin
اینه قدرت Xbox One :smug:
بازی اینا هم خیلی قشنگ بود این منتقدها کم لطفی کردن :silly:
علی جون داداش موفق باشی….
انحصاری کار شایسته ای نیست مگر انحصاری pc یا PS 4 باشه!! :laugh: 😀
:no: :no: :no:
:yes: :yes: :laugh:
مرسی داداشم، منم برای تو آرزوی موفقیت می کنم… 😉
کاملاً باهات موافقم، انحصاری های Sony یک پتاسنیل خاصی دارند! :-))
:no: :no: :no:
بله یک PC قدرتمند ( 😐 ) بازیاشم اصلا قدرتمندتر! رایز ۶۰ که اصلا با کل بازیای سونی رقابت خیلی تنگاتنگی داشت. من موندم به چه امیدی دیگه… 😐
همون سونی هم مونده به PC برسه بازیاش و هیچ وقت هم نمیرسه. هر وقت تونست یک بازی بزنه که بعد از ۱۱ سال، بیش از ۹ میلیون کاربر ثابت داشته باشه، بعد بیاد بگه PC فلان است. 😐
ممنون بابت خبر علی جان گل.
:no:
شیطونه میگه بری شرکت ماکروسافتو به اتیش بکشیا ! اخه مرد عاقل تا وقتی بازی بوده pc هم بوده ویندوزم که بره خودتونه پس چرا این قدر باهاش دشمنید؟لعنت بر انحصاری که اعصاب واسه pc بازا نزاشته :reallypissed: :pissedoff: :pissedoff:
واقعا کنسول های نسل هشتمی که فروش خیلی خوبی دارند بی مورد نیست< قدرت سخت افزاری بالا-معماری عالی و ……… :yes: :yes: