استدیو Dark Stork در حال کاربرروی Unreal Engine 4 برای ساخت یک بازی جدید است
استدیو Dark Stork یک توسعه دهنده ی جدید درکشور لهستان در زمینه ی بازی های کامپیوتری است.اعضای تیم این استدیو در حال حاضر برروی یک پروژه کار میکنند که برای توسعه ی آن از موتور پایه ی قدرتمند Unreal Engine 4 استفاده شده است.
اگرچه هیچ تاریخ عرضه ای برای این بازی درنظر گرفته نشده ولی اعلام شده که ۱۸ نفر درطی ۱۵۷ روز برروی این پروژه کار کرده اند.این استدیو اشاره کرده است که:
به عنوان پیشرفته ترین موتور بازی جهان، Unreal Engine 4 توانایی مارا بیشتر از قبل میکند.این موتور ابزارهای مختلف بصری و دسترسی آسان به کدها ، کاهش در زمان توسعه و درپی آن حصول اطمینان زودتر برای تکرار و بوجود آوردن ایده های خلاقانه را در اختیار ما قرار میدهد.با یک رندرینگ معماری جدید و کامل، UE4 مارا قادر میسازد تا به آخرین کیفیت بصری(High-End) دست پیدا کنیم، درحالیکه دومقیاس را نگه داشته و میتوان توسط آن بازی برای سیستم های پایین(Low -End) ساخت.
بدیهی است، این پروژه ی جدید که توسط موتور UE4 در حال ساخت است هنوز در مرحله ی Pre-Alpha(اوایل ساخت) قرار دارد.ما هنوز عنوان آن و پلتفرم های هدف قرار داده شده اش را نمیدانیم.اما این خوب است که بازیهای جدید را میبینیم که درحال توسعه توسط این انجین جدید هستند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
ببینیم چند مرده حلاجن!…امیدوارم یک بازی درست و حسابی بسازن .اینا که تعداد فنجون های قهوه ای هم که خورده حساب کردن !
کلا با آنریل بسازین خوبه. :yes:
آقا آرش به نظر شما SnowDrop در برابر UE4 میتونه مقاومت کنه؟ مخصوصا توی قسمت Dynamic Material?
نمی دونم چی بگم والا…من هنوز اطلاعات زیادی از آنریل انجین ۴ ندارم ولی دموی تکنیکی که از Division و Snow drop دادن به نظر من فوق العاده بود.گرچه داینامیک متریال هم به نظر من بیشتر مربوط به سازنده بازی و خود بازی میشه…ولی فعلا زوده که راجب همچین چیزی نظر بدیم و فعلا بیشتر چیز هایی که تو آنریل ۴ به چشم من اومده نورپردازی و رفلکسش هست که واقعا فوق العادست مخصوصا تو اون دمویی که دو تا سه چرخه روداشت نشون می داد…رفلکس فوق العاده ای داشت…
خدا کنه بتونن باهاش خوب کار کنن…
الا دلیل این که تمام استیدی های EA با فراستبایت خوب کار میکنن اینه که Dice هم کمی بهشون تو طراحی ها کمک میکنه ولی سازنده های UE چون نمیتونن خیلی به سازنده های بازی ها کمک کنن پس خود استیدیو ها باید از خودشون مایه بگذارن….
راستی گیم پلی Dying light رو دیدم گیم پلیش فقوق العاده بود.
نسل جدید با موتور آنریل شروع میشد همش تعجبم از اینه که تا به حال تریلری از بازیهای این موتور در لانچ بیرون ندادند شاید e3 امسال بدند :struggle:
اپبک گیمز تا وقتی که آنریل ۴ سرما شروع به کار نکنه و اولین بازیش هم خودش نده بیرون نمیزاره کسی ازش اطلاعات خاصی بده یا بازی که باهاش ساخته دموی خاصی بده بیرون…
رسما*