استاد Kojima از نسخه های جدید Metal Gear Solid می گوید | موفقیتی دیگر یا تهدیدی بزرگ؟ | گیمفا
استاد Kojima از نسخه های جدید Metal Gear Solid می گوید | موفقیتی دیگر یا تهدیدی بزرگ؟ | گیمفا
استاد Kojima از نسخه های جدید Metal Gear Solid می گوید | موفقیتی دیگر یا تهدیدی بزرگ؟ | گیمفا
استاد Kojima از نسخه های جدید Metal Gear Solid می گوید | موفقیتی دیگر یا تهدیدی بزرگ؟ | گیمفا
استاد Kojima از نسخه های جدید Metal Gear Solid می گوید | موفقیتی دیگر یا تهدیدی بزرگ؟ | گیمفا
استاد Kojima از نسخه های جدید Metal Gear Solid می گوید | موفقیتی دیگر یا تهدیدی بزرگ؟ | گیمفا

استاد Kojima از نسخه های جدید Metal Gear Solid می گوید | موفقیتی دیگر یا تهدیدی بزرگ؟

Zack
۱۹:۴۱ ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
metal gear solid v

کم تر بازیبازی را می توان یافت که نام سری بازی های Metal Gear Solid و آوازه استاد Hideo Kojima به گوشش نرسیده باشد! آقای Hideo Kojima در گفت و گوری کوتاه خود،  اطلاعاتی درباره دو نسخه بعدی این سری موفق، یعنی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و Metal Gear Solid V: Ground Zeroes، منتشر کرده است تا فرق بین این دو نسخه با عناوین قبلی مشخص شود. در ادامه می توانید صحبت بسیار کوتاه آقای Kojima را مشاهده فرمایید.

عناوین Metal Gear Solid V: Phantom Pain و Metal Gear Solid V: Ground Zeroes هم چنان تفاوت ها و نوآوری های بسیار جالبی در مقایسه با دیگر عناوین به همراه دارند؛ از نوآوری های نسخه های بعدی این سری، می توان به تغییر فرمول ساخت بازی توسط آقای Hideo Kojima اشاره کرد. این طور که پیداست، عناوین بعدی Hideo Kojima Production با قابلیت Open-World بودن، گرایش خاصی نسبت به سبک اکشن خواهند داشت. طبق اطلاعات به دست آمده، سازندگان بازی توجه خاصی نسبت به Cutscene های بازی خواهند داشت.

آقای Hideo Kojima در گفت و گوی کوتاه خود چنین گفت:

هر دو نسخه Metal Gear Solid V یک شبیه ساز از سبک Stealth هستند؛ پس در نتیجه آزادی برای عملکرد در بازی باید بسیار زیاد باشد، بنابراین Cutscene های بازی نیز وابسته به موقعیت بازیباز خواهند بود!

سپس ادامه داد:

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes هم بر همین پایه استوار است، گیم پلی و Cutscene های بازی هر دو از یک دوربین بهره می برند؛ مطمعناً با اعمال چنین کاری میزان راستین گرایی در بازی افزایش خواهد یافت. در کل باید گفت، Cutscene های بازی وابسته به محل قرارگیری شما متفاوت خواهند بود.

آیا ساخته Hideo Kojima Production پر از چنین صحنه هایی خواهد بود؟ آیا چنین صحنه هایی از اکشن بازی و عنصر مخفی کاری بازی خواهند کاست؟ این موضوعی است که بسیاری از طرفداران این سری را نگران ساخته و مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است؛ ولی با توجه به پیشینه عالی این سری و عکس العمل های استادانه آقای Kojima احتمال افزایش جذابیت بازی با این موارد نیز وجود دارد.

بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes در ماه میلادی مارچ برای Xbox One، Xbox 360، PS3 و PS4 منتشر خواهد شد؛ ولی هم چنان تاریخ معینی برای انتشار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain مشخص نگردیده، ولی این طور که پیداست در سال های ۲۰۱۴ یا ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا به کارهای استادانه آقای Kojima احترام می گذارید، یا با چنین کارهایی مخالف هستید؟ با ما در میان بگذارید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

استاد Kojima از نسخه های جدید Metal Gear Solid می گوید | موفقیتی دیگر یا تهدیدی بزرگ؟ | گیمفا
استاد Kojima از نسخه های جدید Metal Gear Solid می گوید | موفقیتی دیگر یا تهدیدی بزرگ؟ | گیمفا
استاد Kojima از نسخه های جدید Metal Gear Solid می گوید | موفقیتی دیگر یا تهدیدی بزرگ؟ | گیمفا
استاد Kojima از نسخه های جدید Metal Gear Solid می گوید | موفقیتی دیگر یا تهدیدی بزرگ؟ | گیمفا
استاد Kojima از نسخه های جدید Metal Gear Solid می گوید | موفقیتی دیگر یا تهدیدی بزرگ؟ | گیمفا
استاد Kojima از نسخه های جدید Metal Gear Solid می گوید | موفقیتی دیگر یا تهدیدی بزرگ؟ | گیمفا
استاد Kojima از نسخه های جدید Metal Gear Solid می گوید | موفقیتی دیگر یا تهدیدی بزرگ؟ | گیمفا
استاد Kojima از نسخه های جدید Metal Gear Solid می گوید | موفقیتی دیگر یا تهدیدی بزرگ؟ | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

استاد Kojima از نسخه های جدید Metal Gear Solid می گوید | موفقیتی دیگر یا تهدیدی بزرگ؟ | گیمفا