جزئیات Elder Scrolls Online از زبان Brian Wheeler
یکی از توسعهدهندگان این بازی، Brian Wheeler به تازگی در یک مراسم پرسش و پاسخ شرکت کرده و جزئیات زیادی از بازی، از جمله شرح مبارزات بازی، عرصهی رقابتی بین بازیکنان، مالکیت تیم، اندازهی نقشه و غیره را در اختیار طرفداران این سری قرار داد.
تمام قضیه از جایی شروع شد که در یک انجمن آنلاین، از آقای Wheeler پرسیده شد که اندازهی نقشه در این بازی چقدر است؟ وی در پاسخ به این سوال گفت: “Cyrodiil بسیار بسیار عظیم است. برای مثال با پای پیاده حداقل ۲۰ الی ۳۰ دقیقه زمان برای گذر از شمال به سمت جنوب نقشه نیاز خواهید داشت.”
در جای دیگری از این پرسش و پاسخ وی افزود: “در جدول زمانبندی ما، Cyrodiil بسیار شبیه به Oblivion است. شاید تنها تفاوتش این است که Cyrodiil بسیار بسیار پراکنده تر و گستردهتر طراحی شده است. در پاسخ به سوالتان دربارهی جنگلها و تغییرات آب و هوا باید بگویم که برای شما در مکانی پنهانی از Cyrodiil کتابی قرار دارد که میتوانید این اطلاعات را از آن استخراج نمایید.”
در ادامه Brian Wheeler به قوانین حاکم بر مبارزات تن به تن و شیوهی آنها اشاره کرد: “در مرحلهی بتای این عنوان در طی ۴۸ ساعت مجموعه قوانینی را برای بخش مبارزات وضع کردیم اما حالت استاندارد قانونگذاری این بخش سه ماه به طول خواهد انجامید. در طول این مدت با با آنالیز بخش امتیازدهی و قوانین، این قابلیت را داریم تا تغییراتی در سیستم امتیازات و همچنین قوانین وضع شده به وجود آوریم. همچنین در این مدت ممکن است مراحلی به بازی اضافه شوند که مخصوص بازیکنان با Level خاصی میباشند. در سیستم Campaign بازی واقعا انعطافپذیری زیادی مد نظر قرار گرفته است و ما در مدت این سه ماه به نظرات کاربران گوش فرا خواهیم داد و بر پایهی نظریات آنان قوانین جدیدی وضع خواهیم کرد.
قوانین تنها بخشی از این مسئله می باشند اما توانایی کاراکتر شما، دلیل اصلی زنده ماندن شما در Cyrodiil میباشد. Wheeler در این باره ادامه می دهد: “توانایی یکی از سختترین چیزها برای سنجیدن است. معمولا بازیکنان توانایی را در هدشات کردن با یک تیرکمان، بلاک کردن، حملههای قدرتی و یا جاخالی دادن میدانند. اما در Elder Scrolls Online ما موقعیتهای زیادی را برای بازیکنان به وجود آوردهایم تا بتوانند تواناییهای کاراکتر خود را افزایش دهند همچنین به این قابلیتها تواناییهای جدیدی مانند از پشت سر و بدون صدا به دشمنان حمله کردن، Roll Dodging و دفاع کردن را نیز اضافه کنید.”
” همچنین شما توانایی بلاک کردن حملات قدرتی دشمنان را دارید که در این صورت تعادل دشمن را برهم خواهید زد و موقعیت خوبی برای حملهی قدرتی خود آماده خواهید نمود. در همین حالت ما باید فکری به حال افت سرعن اینترنت میکردیم تا این سیستم به خوبی کار کند. بنابراین سیستم جدیدی برای جاخالی دادن طراحی کردیم که به خوبی با شرایط Cyrodiil کار می کند.”
Wheeler همچنین تایید کرد که زمانی که شما در یک جنگ تن به تن پیروز می شوید می توانید پیشرفت خود را به جهان نشان دهید. ” هر کاراکتر نمادی را در کنار نام خود حمل خواهد کرد که نشانگر Level وی خواهد بود، خود بازیباز این نماد را نخواهد دید و فقط بازیکنان دیگر متوجه می شوند که رنک وی در چه وضعیتی قرار دارد.” وی ادامه میدهد: ” بازیباز در ظاهر هیچ تفاوتی با دیگران نخواهد داشت و یا یک لقب که کنار نام او وجود نخواهد داشت، بلکه این نمادهای گوناگون گویای همهچیزند. همچنین در سراسر نقشهی بازی زرههای بسیار زیبایی وجود دارد که در دستههای Light و Medium و Heavy طبقهبندی شدهاند. ظاهر این زره برای طرفداران سری بسیار آشنا خواهد بود.”
نظر شما دربارهی این نسخه از این فرنچایز پرطرفدار چیست؟
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات