Destiny قرار بود یک عنوان سوم-شخص باشد!
Destiny، جدیدترین عنوان استودیویی که با فرنچایز محبوب خود، Halo، تعریف جدیدی از شوتر اول-شخص را برای بازیبازان جهان تعریف کرد؛ در ابتدا قرار بود یک عنوان سوم-شخص باشد.
Ryan Elllis، کارگردان هنری بازی، از استودیو Bungie به تازگی و طی مصاحبهای با GameInformer، چگونگی تغییر دید بازی از سوم-شخص به اول-شخص را شرح داد:
“در ابتدا قصد ما ساخت یک بازی صرفا سوم-شخص بود. ما میخواستیم یک بازی سراسر هیجان بسازیم و تصمیم بر این شد که دید اول-شخص ما را به هدفمان بیش از پیش نزدیک خواهد نمود و انتخاب بهتری نسبت به دید سوم-شخص خواهد بود.”
هماکنون Destiny یک عنوان اول-شخص است و برخلاف Elder Scrolls Online به شما این اجازه را نخواهد داد تا بین دید اول-شخص و سوم-شخص، پرسپکتیو مورد نظرتان را انتخاب کنید. اما آزادیهایی برای دیدن کاراکتر در حالت سوم-شخص در بازی وجود خواهد داشت.
“بازی هنوز هم المانهایی از دید سوم-شخص را که برای گیمپلی بازی واجب می باشند؛ در خود جای داده است. همچنین برای اینکه بتوانید حرکتها و زرههای جالب خود را مشاهده کنید، این المانها به کمکتان خواهند آمد.
Destiny در سال ۲۰۱۴ برای PS3، Xbox360، PS4 و Xbox One با سبک MMO، خواهد آمد. این بازی که اولین بازی استودیوی Bungie پس از رها کردن مایکروسافت و فرنچایز Halo میباشد، تلفیقی از اتمسفر فضایی و فانتزی را به خریداران خواهد چشاند.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل مایکروسافت: به عرضه بازیهای خود برای پلتفرمهای دیگر ادامه خواهیم داد
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- حقوق مدیر عامل مایکروسافت پس از اخراج ۲۵۰۰ نفر از کارکنان بخش گیمینگ، به ۷۹ میلیون دلار افزایش یافت
- کوجیما: میخواهم بازیهایی خلق کنم که فضاییها از آنها لذت ببرند
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
نظرات