بند های کفشت را ببند | معرفی بازی آنلاین ایرانی مستر ٩٠ - گیمفا
بند های کفشت را ببند | معرفی بازی آنلاین ایرانی مستر ٩٠ - گیمفا
بند های کفشت را ببند | معرفی بازی آنلاین ایرانی مستر ٩٠ - گیمفا
بند های کفشت را ببند | معرفی بازی آنلاین ایرانی مستر ٩٠ - گیمفا

بند های کفشت را ببند | معرفی بازی آنلاین ایرانی مستر ٩٠

blazymorez
۱۰:۰۹ ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
بند های کفشت را ببند | معرفی بازی آنلاین ایرانی مستر ٩٠ - گیمفا

امروزه اگرچه بازی های ایرانی زیاد زبان زد عام و خاص نیستند ، ولی بازی های آنلاین ایرانی در جهان حرف اول را میزند. همانطور که میدانید بازی آسمان دژ تواسنت جوایز زیادی در جشنواره بازی های تحت وب کسب کند. حال یک بازی فوتبالی و شبیه ساز مربیگری وارد عرصه بازی های اینترنت شده است. شرکت سازنده این بازی طراحی بازی چون گرز را در کارنامه خود دارد و بازی جدید آن عنوانی نیست جز مستر ٩٠!توجه ، این پست یک بررسی تکمیلی ، تصویری میباشد و هیچگونه پست تبلیغاتی در کار نیست.به ادامه مطلب مراجعه کنید

شاید برخی از جوانان و نوجوانان فوتبال دوست ، علاقه زیادی به مربیگری داشته باشند و دوست داشته باشند که تیمی داشته باشند که در بین هزاران تیم به رقابت بپردازد و تیم ها را یکی پس از دیگری از بین ببرد و یا بخواهد تا لیگ دسته یک صعود کرده و قهرمان جام های بازی به خصوص جام های حذفی شود. مستر ۹۰ این امکان را فراهم میکند که شما تیم خود را مدیریت کنید ، لباس طراحی کنید ، آرم تیم را طراحی کنید ، بازی دوستانه ایجاد کنید ، بازیکن بخرید یا به فروش برسانید.!در این مقاله امکانات این بازی تحت وب برای شما توضیح داده میشود.

mr90-1gamefa

دفتر کار : ساده و کار آمد

  1. این بخش مربوط به نوار استاتوس میباشد و جهت دسترسی سریعتر به اعلان ها ، پیام ها و به علاوه پروفایل شما درست شده است.
  2. این قسمت منوی دسترسی سریع به تمام امور تیم میباشد که به ترکیب تیم ، امور مالی ، نقل و انتقالات و آمار بازی ها و نتایج را شامل میشود.
  3. این قسمت شامل عکس کاربری شما و رتبه شما به علاوه آرم و نشانه تیم شما را نشان میدهد
  4. این قسمت وضعیت استادیوم اختصاصی تیم شما را نشان میدهد . این اطلاعات شامل تعداد تماشاگران و درصد راضی بودن آنها است. هرچه بیشتر باشد در برد تیم شما تاثیر زیادی دارد.
  5. این قسمت تقویم تیم شما میباشد و شما میتوانید برنامه تیم خود را به علاوه بازی های آن روز را در آن ببینید.
  6. این قسمت آخرین نتایج بازی های لیگ ، جام حذفی ، بازی های دوستانه را نشان خواهد داد و شما را برای رسیدگی به آن آگاه میسازد.
  7. اگر شما دوستی برای خود در این بازی انتخاب کنید ، میتوانید آخرین اخبار بازی های او را در این قسمت ببینید.
  8. این قسمت آخرین اخبار لیگ را نشان میدهد که شامل اخبار مهمترین بازی های لیگ میشود
  9. این قسمت جدول لیگ را شمال میشود و آخرین رده بندی های لیگ را نشان میدهد ( همانطور که در تصویر می بینید رنگ سبز به لیگ بعد صعود کرده ، رنگ آبی در لیگ مانده و رنگ قرمز از رده لیگ خارج میشود.)
  10. این قسمت چت لیگ است و شما میتوانید با اعضای لیگ خود به گفتگو و کل کل بپردازید.
  11. اگر دوستان شما بخواهند بازیکنی از تیم خود را به فروش برسانند در این قسمت نمایش داده میشود.
  12. اگر تیمی در مهم ترین بازی لیگ ببازد یا اگر هم مساوی شد تیمی که کم ترین حمله را کرده به این مکان دعوت شده و باید به خبرنگاران توضیح دهد و دلیل شکستش را توضیح دهد.
  13. حاشیه امنیت یک مدت زمانی است که تیم شما را از حواشی اطرافش دور میسازد.

مدیریتی تاکتیکی تیم و تمرین دادن آن

یکی از عنصر های خلاق و موثر در روند بازی تمرین دادن بازیکن هاست. در این پلن شما میتوانید با تمرین دادن بازیکنان خود پله های ترقی را یکی یکی بالا بروید. در این قسمت میتوانید ترکیبی برای چینش بازیکنان خود قرار دهید. ناگفته نماند که اگر مربی بهتری برای اینکار استخدام کنید میتوانید حرفه ای تر و زمان بیشتری را برای تمرین بازیکنان یک تیم صرف کنید.

در این تاکنیک باید شما زیرکانه عمل کرده و بازیکنان خود را شناسایی کنید و اگر بازیکنی دارای انرژی یا روحیه لازم نبود آنرا با یک بازیکن دیگر تعویض کنید.یکی دیگر از عنصر های موفقیت در این بازی انتخاب کمک مربی مناسب است . اگر کمک مربی مناسبی برای تیم خود انتخاب کنید ، او مدیریت و ترکیب تیم را بر عهده گرفته و کار شما را راحت تر میکند ، البته باید به او پول بیشتری بدهید تا وقت خود را صرف تیم شما کند.

mr90-3gamefa

البته این بخش دارای  تعیین چیدمان بازی هم هست و شما میتوانید با کمک آنالیزور های خود تعیین سبک هم انجام دهید. مثلا برای خط حمله مشخص کنید که به سبک حمله از جناحین حمله کنند یا ضد حمله یا حتی برای دفاع تیم خود تعیین کنید که چه مقدار استقامت به خرج دهند یا اینکه یک دفاع تهاجمی بسازید!.

استادیوم و مدیریت آن

mr90-4gamefa

این بازی آنلاین سراسر سرشار از عناصر موفقیت است و توجه به هر یک میتواند جرقه ای در تیم شما ایجاد کند ، استادیوم تیم شما ، آبروی تیم شماست. شما میتوانید به امکانات ورزشگاه خود بیافزایید و آن را به اصطلاح آپگرید کنید. زیمن چمن آنرا بهبود دهید ، صندلی ها را افزایش دهید ، نور افکن ها را قوی کنید ، فروشگاه ، پارکینگ ، رستوران و زمین تمرین تاسیس کنید. حتی شما میتوانید بلیط ورزشگاه خود را برای تماشا گران ارزان یا گران کنید که هر یک  بر درصد خوشنودی آن ها تاثییر دارد یا میتوانید در کل ورزشگاه جدید خریداری کنید .

هر کدام از این ویژگی ها یک راز موفقیت دارند ، مثلا اگر پارکینگ تاسیس کنید تماشاگران شما همیشه در ورزشگاه حضور خواهند یافت ، یا اگر رستوران تاسیس کنید هواداران در بین بازی استادیوم را ترک نمیکنند. ناگفته نماند که ساخت بیلبورد یا تابلوی نتیجه باعث برد بیشتر شما در بازی های لیگ و دوستانه خواهد شد.

بازیکن بخرید یا بفروشید!

mr90-5gamefa

در این بازی بخش خرید و فروش بازیکن گسترده تر از باقی بازی های آنلاین مدیریتی فوتبال  میباشد. در این قسمت شما به کمک آنالیزگر خود میتوانید بهترین بازیکن ها را انتخاب کرده و بر اساس انرژی و قدرت بدنی آنها را خریداری کرده و در ترکیب تیم جای دهید . همچنین میتوانید اخبار خرید و فروش بازیکنان جدید را در این پانل مشاهده کنید.

در خرید بازیکن هم هیچ ریسکی نباید انجام دهید . این بازی یک فرمی برای شما تهیه کرده است که بتوانید راحت تر بازیکنان مورد علاقه خود را خریداری کنید.

mr90-6gamefaفروش بازیکن هم بهبود یافته است شما میتوانید بازیکنی در تیم خود پرورش داده و آنرا بعد از مدتی به تیم های دیگر با قیمت های کلان بفروشید و شاهد درخشش بازیکن خود در تیم های دیگر باشید. این سیستم را میتوان با استخدام آنالیزگر ها و کمک مربیان حرفه ای بهبود داد.

mr90-7gamefa

یکی دیگر از عناصر موفقیت در این بازی ، یافتن یک اسپاسنر مناسب است . شما در این بازی میتوانید با اسپانسر هایی چون FIFA , GORZ , PES قرار داد ببندید و یا آنرا فسخ کنید . هرچه اسپاسنر بهتر باشد در آمد روزانه بیشتری خواهید داشت و آنرا میتوانید صرف تیم خودتان کنید.

معرفی بازی مستر ۹۰ از دید سازندگان :

ازی مستر۹۰ یک بازی فوتبال رایگان تحت وب، بی نیاز از دانلود و نصب است که با حجم پایین، مناسب کاربران ایرانی طراحی شده.
در مستر۹۰ می‌توانید تمام حوادث جذاب و چالش‌های مهیج زندگی کاری اعضای یک تیم فوتبال را تجربه کنید و در راه قهرمانی قدم بردارید!
مستر۹۰ دارای مجوز فعالیت از بنیاد بازی‌های رایانه‌ای و ثبت شده در ستاد ساماندهی وب است.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بند های کفشت را ببند | معرفی بازی آنلاین ایرانی مستر ٩٠ - گیمفا
بند های کفشت را ببند | معرفی بازی آنلاین ایرانی مستر ٩٠ - گیمفا
بند های کفشت را ببند | معرفی بازی آنلاین ایرانی مستر ٩٠ - گیمفا
بند های کفشت را ببند | معرفی بازی آنلاین ایرانی مستر ٩٠ - گیمفا
بند های کفشت را ببند | معرفی بازی آنلاین ایرانی مستر ٩٠ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بند های کفشت را ببند | معرفی بازی آنلاین ایرانی مستر ٩٠ - گیمفا