The Last of Us چگونه به دنیا آمد؟| سازندگان The Last of Us زمانی در حال کار بر روی پروژه ی Jak & Daxter بوده اند!
بدون شک یکی از پرطرفدارترین بازی هایPlaystation عنوان Jak & Daxter می باشد.بسیاری علاقه مند به این بازی هستند و حاضرند هرگونه که شده نسخه ی جدید آن رونمایی شود.اما اگر برایتان بگوییم که استودیوی ناتی داگ و سازندگان شاهکار نسل یعنی عنوان The Last of Us زمانی در حال کار بر روی این عنوان بوده اند چه حالی به شما دست خواهد داد؟مطمئنا برق نیز به مانند بنده از سر شما خواهد پرید و پس از شنیدن عنوان Jak & Daxter و ناتی داگ در کنار هم ذوق تجربه کردن این عنوان برای همه بیشتر می شود.با ما همراه باشید تا اطلاعات جالبی را در رابطه با این خبر در اختیارتان قرار بدهیم.
این خبر را آقای Neil Druckmann کارگردان هنری عنوان بسیار زیبای The Last of Us در سخنرانی اخیر خود در مراسم IGDA 2013 اعلام کرده اند.بر اساس صحبت های آقای Neil Druckmann زمانی که آنها در حال کار بر روی عنوان Uncharted 2 بوده اند ایشان و آقای Bruce Straley(کارگردان عنوان The Last of Us) تیمی را تشکیل داده اند و پروژه ی دیگری را نیز آغاز کرده اند:
کار ما این بود که ریبوتی را از عنوان Jak & Daxter بسازیم.بنابراین ما مدت زمان بسیاری را صرف گشتن در دنیای Jak & Daxter کردیم تا متوجه بشویم چگونه می توانیم ریبوتی از آن را بسازیم و متوجه بشویم برگرداندن این کاراکترها چه معنی ای را خواهد داشت.ما می خواستیم متوجه بشویم که چه داستان هایی وجود دارد تا ما بابت آنها هیجان زده بشویم.همانگونه که ما عاشق گشتن در این ایده ها و مرور کردن آنها در این دنیای بسیار زیبا بودیم متوجه شدیم ایده ای که ما نسبت به آن هیجان و علاقه داریم ما را از دنیای Jak & Daxter دور می کند.
آقای Neil Druckmann گفته اند که آنها در حال پرسیدن این سوال از خود بوده اند که آیا این کار را برای دلایل مالی و سود دهی انجام میدادند یا آیا واقعا می خواستند که ریبوتی را از عنوان Jak & Daxter بسازند:
ما احساس کردیم که خدماتی را که طرفداران این عنوان می خواهند را انجام نداده ایم و حتی ما Daxter را نیز به صورت عالی و فوق العاده و از ابتدا خلق کردیم.بنابراین ما پیش رئیس خود رفتیم و به او گفتیم آیا ما مجبوریم که این کار را انجام بدهیم که ایشان به ما گفتند:به هیچ وجه.من فط فکر کردم این برای شما راحت خواهد بود تا یک چیز جدید را آغاز کنید.اما اگر شما دوست دارید کار دیگری را انجام بدهید،همان کار را انجام بدهید.
بنابراین اینگونه شد که عنوان The Last of Us شاهکار ناتی داگ ساخته شد و از طرفی ما نیز ناراحتیم که هنوز هم هیچ خبری از نسخه ی جدید Jak & Daxter نیست.
بنابراین چشمان خود را به سوی آینده می اندازیم و امیدواریم یک نسخه از این بازی هرچه سریعتر برای علاقه مندان بیشمار این عنوان معرفی بشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
:reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:
What the Futch
last of us گوتی نشه گیم رو کنار میذارم
من پی سی بازم پس نباید نظری بدم ولی ممنون 😀
ما پیش رئیس خود رفتیم و به او گفتیم آیا ما مجبوریم که این کار را انجام بدهیم که ایشان به ما گفتند:به هیچ وجه :inlove:
یعنی اشکم در میاد وقتی میبینم سونی انقدر به سازند ها بها میده :inlove: :inlove:
یارو وظیفشه حرف رو گوش کنه ولی وقتی علاقه نداره و دوست نداره میگن ایراد نداره 😐 😐 😐
اینجوری میشه که لست خلق میشه و بهترین پلتفرم نسل هفتم هم بغلش
یه چیز عجیب بگم؟
من تا حالا این عنوانو تجربه نکردم!!!!! چه جوریاست سعید جون؟ ?:-) ?:-) ?:-)
واى چه چیز عجیبى گفتى!!!!!!!!!
حتمادارى شوخى میکنى
خیلى عجیبه :hypnotized: :hypnotized: 😮
چه جالب !! :hypnotized:
تازه فهمیدی !؟
ادعای فن بودنم داری !
ای کاش واسه پی سی هم میومد. :-(( :-(( :-(( :-((
pc دارم ولی با افتخار این پست رو ترک میکنم
the last of usبه نظر من جزء ۴بازی برتر نسل بود.
واقعاthe last of usشاهکار بود دم سونی با ناتی داگ گرم :yes: :yes: sony :yes:
به او گفتیم آیا ما مجبوریم که این کار را انجام بدهیم که ایشان به ما گفتند:به هیچ وجه
اگه سونی اینقدر بها داده پس ساختن چنین بازی ای دور از انتظار نبوده چون دستشون رو آزاد گذاشته و علاقه ای رو به پروژه درونشون ایجاد کرده که با جون و دل مایه گذاشتن و همچین چیزی رو ساختن ، واقعا خوندن این کلمه منو شارژ کرد : به هیچ وجه ، حالا چه برسه به اونا که سازنده بودن !
دست سازنده که باز باشه همینه دیگه! Naughty Dog دمش گرم یه چی ساخت تا مدت ها از یاد نمیره!>…….. الآن ببینید دیگه: سونی اصلاً Quantic Dream رو نخریده اما استاد کیج از رو علاقه بازی براش میسازه و هر طور که بخواد این کارو انجام میده!
……..دلم واسه Jack & Dexter تنگ شده! خدا کنه مثل Crash نشه وضعیتش!
حیف ما که این بازیو تجربه نکردیم 🙁 🙁 :reallypissed:
فقط باید به احترام سونی این جمله رو بکار برد….
SONY.MAKE BELIEVE
و اینجاست ک سونی بزرگی خودش رو به همه نشون میده.
به راستی ک پادشاهی حق شماست… :shy: :shy: :shy: :yes: :yes: :yes:
دمشون گرم . با اینکه عاشق سری J&D هستم . اما با این مسئله که اجباری روی ساخت نبوده حال کردم , موضوعی که به کررات در کمپانی EA شاهد هستیم !!!!!!! نمونه بارزش سری NFS یا Crysis 2 !