Nvidia لو داد: Watch Dogs از DX11 و State of Decay از DX 9 استفاده می‌کنند - گیمفا
Nvidia لو داد: Watch Dogs از DX11 و State of Decay از DX 9 استفاده می‌کنند - گیمفا
Nvidia لو داد: Watch Dogs از DX11 و State of Decay از DX 9 استفاده می‌کنند - گیمفا
Nvidia لو داد: Watch Dogs از DX11 و State of Decay از DX 9 استفاده می‌کنند - گیمفا
Nvidia لو داد: Watch Dogs از DX11 و State of Decay از DX 9 استفاده می‌کنند - گیمفا
Nvidia لو داد: Watch Dogs از DX11 و State of Decay از DX 9 استفاده می‌کنند - گیمفا

Nvidia لو داد: Watch Dogs از DX11 و State of Decay از DX 9 استفاده می‌کنند

The Raven
۲۱:۵۴ ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
Nvidia لو داد: Watch Dogs از DX11 و State of Decay از DX 9 استفاده می‌کنند - گیمفا

Nvidia در آخرین بروز رسانی درایو‌های کارت‌های گرافیک خود یعنی Nvidia GeForce 331.40 Beta که ورژن بتایی است که برای بازی‌های جدید بهینه شده است، که شامل آپدیت برای نسخه بتا Battlefield 4 شوتر استدیو سوئدی DICE که بیشتر مخصوص گرافیک‌های سری  GeForce GTX را عرضه کرده است. در همین حال اطلاعات استفاده از نوع DX برخی بازی‌ها مانندWatch Dogs که با همکاری Nvidia در حال ساخت است نیز لو رفته است.


گرافیک:

Ambient Occlusion plus (HBAO+) برای استفاده هرچه بهتر در برنامه‌های DirectX 9 و DirectX 11.

OpenGL:

ساپورت از OpenG 4.4.

تکنولوژی NVIDIA SLI :

بروزرسانی و اضافه کردن پروفایل SLI بازی‌ها:
Assassin’s Creed IV: Black Flag – Updated Profile
Batman: Arkham Origins – Updated SLI Profile
Battlefield 3 – Updated Surround Profile
Battlefield 4 – Updated Surround Profile, Added SLI Profile
Crisis – Added SLI Profile
Crysis 3 – Added AO Profile
    Dirty Bomb – Added DX9 SLI Profile
    Dying Light – Added DX11 SLI Profile
F1 2013 – Updated SLI Profile
FIFA 14 – Added SLI Profile, Added AO Profile
Natural Selection 2 – Added DX11 SLI Profile
    Outlast – Added DX9 SLI Profile
Space Hulk – Updated Profile
Splinter Cell: Blacklist – Updated SLI Profile
    State of Decay – Added DX9 SLI Profile
    Watch Dogs – Added DX11 SLI Profile

Watch Dogs از قابلیت‌های:
DX11, tessellation, تکنولوژی TXAA Nvidia بهره می‌برد.

nividia watch dogs

 

نظر شما چیست آیا Watch Dogs در PC نسبت به کنسول‌ها برتری خواهد داشت و با همکاری Nvidia دیگر شاهد افت فریم و باگ‌های عجیب در بازی‌های Ubisoft نخواهیم بود؟

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Nvidia لو داد: Watch Dogs از DX11 و State of Decay از DX 9 استفاده می‌کنند - گیمفا
Nvidia لو داد: Watch Dogs از DX11 و State of Decay از DX 9 استفاده می‌کنند - گیمفا
Nvidia لو داد: Watch Dogs از DX11 و State of Decay از DX 9 استفاده می‌کنند - گیمفا
Nvidia لو داد: Watch Dogs از DX11 و State of Decay از DX 9 استفاده می‌کنند - گیمفا
Nvidia لو داد: Watch Dogs از DX11 و State of Decay از DX 9 استفاده می‌کنند - گیمفا
Nvidia لو داد: Watch Dogs از DX11 و State of Decay از DX 9 استفاده می‌کنند - گیمفا
Nvidia لو داد: Watch Dogs از DX11 و State of Decay از DX 9 استفاده می‌کنند - گیمفا
Nvidia لو داد: Watch Dogs از DX11 و State of Decay از DX 9 استفاده می‌کنند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • :hypnotized:
    امیدوارم هرچه زودتر watch dogs بیاد
    ولى فکر کنم کنسول هاى نسل بعد برترى داشته باشند نسبت به pc مخصوصاًps4 😀

  • FARZAD00 گفت:

    WDکه حتما گرافیک نسخهpcاز نسخه کنسولی بهتره :yes: :yes:

  • aminrayban گفت:

    خودشون گفتن نسخه pc از کنسولا نسل بعد بهتره 😐

  • Amir HZ گفت:

    یه سوال بازی State of Decay چه ربطی به watch dogs و Ubisoft داره؟؟؟؟ ?:-) ?:-) ?:-)

  • Saman Karimi گفت:

    اگه فرقی داشته باشن موتور بازیسازیشون روی کنسول ها به اون حد نرسیده
    اکثرا بهترین گرافیک سال رو بازی های کنسولی میبرن که تکنولوژی و قدرت خیلی قدیمی تری هم نسبت به PC دارن و این نشانه معجزه ای به اسم موتور بازیسازی هست 😀

    • Razer Guy گفت:

      چی میگی سامان :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

      اون جایزه ماله گرافیک های کنسولیه اکثر مالتی ها گرافیک بالاتر رو برای PC ارائه میدن خیلی کم هستن بازی های غیر پورت شده که گرافیک برتر رو روی PC ارائه ندن

      • Saman Karimi گفت:

        تو چی میگی 😀
        معتبرترین جایزه ای که به گیم ها تعلق میگیره چی هست؟ و مگه چند تا جایزه میدن برای هر بخش ?:-)

        • Saman Karimi گفت:

          من کلی گفتم فرقی نداره مالتی باشه یا انحصاری بحث سر اینه که یه جایزه به برترین گرافیک سال تعلق میگیره .حالا چه انحصاری و چه مالتی پلتفرم

          • Razer Guy گفت:

            وارد گود می شویم 😀

            اول اینکه مشخص که GPU های تاپ PC کاملا و به شدت از GPU های ۳۶۰ و PS3 قوی ترن در نتیجه قدرت بیشتر گرافیک بهتر

            پارسال جایزه بهترین گرافیک بین این بازی ها بود
            Halo 4*Assassin’s Creed III*Dishonored*Journey
            که هیلو برنده شد
            مطمعنا گرافیک این ۴ تا با هم چه فنی و چه هنری و چه بصری کاملا پایینتر از Max Payne 3 در بهترین گرافیک PC بوده اما MP حتی در بین نامزد ها هم نبوده

            یا سال قبلش که آنچارتد ۳ برد گرافیکش به هیچ وجه بالاتر از بهترین حالت Batman: AC برروی PC بهتر نبود

            • Saman Karimi گفت:

              بهترین گرافیک ۲۰۰۸ متال گیر ۴
              بهترین گرافیک ۲۰۰۹ آنچارتد ۲
              بهترین گرافیک ۲۰۱۰ گاد آف وار ۳
              بهترین گرافیک ۲۰۱۱ آنچارتد ۳
              حالا میفهمم که برای چی از این بهونه ها میاری چون همشون انحصاری سونی هستن 😀
              دیگه میخوای به حساب هر چی بزاری بذار بحث سر اینه که اونایی که این جایزه ها رو تعیین میکنند از ۱۰۰ تا مثل من و تو و کارشناسای دیگه 😀 بیشتر همه چیز رو در نظر میگیرن و به این نتیجه میرسن.حالا بحث قدرت کنسول ها هم جدا و کلی بخوای حساب کنی همونیه که گفتم 😛 :laugh:

              • Razer Guy گفت:

                تو که مارو خفه کردی 😐

                قبولت داریم بیخیال 😀

                • Saman Karimi گفت:

                  خب انحصاری باشه
                  بالاخره جزو این صنعت هستن حالا چه مالتی و چه انحصاری.اونا به یه نتیجه کلی میرسن و همه بازی هارو درش شرکت میدن و کاری ندارن به این که باید حتما مالتی پلتفرم باشه و توی نامزد ها میتونی عناوین مالتی رو هم ببینی ولی برنده نشدن دیگه 😀 مثلا برای ۲۰۰۹ در بین نامزد ها بجز آنچارتد ۲ این عنوان ها هم بودن
                  Batman: Arkham Asylum
                  Call of Duty: Modern Warfare 2
                  Killzone 2

                • die گفت:

                  خب شرکتشون گرافیکو بهتر زده حالا چه فرقی میکنه رو کدوم پلتفرم باشه

                • die گفت:

                  مثل اینه که بگی چرا گرافیکه dark روی pc به tlou ps3 نمیرسه خب بخاطر اینه که گرافیک بهتر پردازش شده اصلا فرقی نداره رو کدوم پلتفرم باشه

                • die گفت:

                  ما منظورمون اینه تو بازی های مولتی پلتفرم تقریبا ۹۸ درصدشون رو pc گرافیک بهتری داره اون دو درصد هم ممکنه گرافیک pc در حد کنسول باشه که ربطی به پلتفرم نداره بخاطر اینه که شرکت سازنده اینکارو کرده الان تمام اینایی که گفتی برا pc نیومدن اگه اومده بودن بهترین گرافیکو pc داشت

                • Saman Karimi گفت:

                  خب منظورت چی بود .دقیق متوجه نشدم چه ربطی داشت ?:-)
                  حالا استدیو سازنده بوده یا قدرت کنسول و یا ترکیب هر ۲ چه فرقی میکنه(حتی با وجود اینکهPS3 سال ها قبل از عرضه(قبل از ۲۰۰۶) هم طراحی شده و قدرت خیلی کمتری نسبت به PC های همان سال ها داشته ولی میبینیم که سازنده استدیو چه استفاده ی بهنه ای کرده از کنسول و توان موتور بازی سازیشون رو اینجا مشخص کردن با کنسول مقصد.بالاخره انحصاری سونیه مگه نه؟ 😀

                • die گفت:

                  منظورم اینه که اینکه گرافیک بهتری برای کنسول میزنن و با اینکه قدرتش کمتره همیشه برنده هست برای اینه که اون شرکتا از طرف سونی یا مایکرو ساپورت مالی میشن نزدیک سه شرکت بزرگ فقط فقط برای ps3 بازی میسازن اما هیچکس نیست که بیاد برای pc بازی های انچنانی بزنه هر کی میزنه هم مولتی پلتفرم میزنه برای همین pc تو عرصه گرافیک برنده نمیشه

                • Saman Karimi گفت:

                  دوست عزیز میدونم چی میگی و یکی از دلایل اصلیش اینه که بازی سازی برای PC 100 ها برابر راحت تر از بازی ساختن برای مثلا PS3 هست
                  البته یه نکته دیگه خیلی از کمپانی های بزرگ هستن که میتونن و تقریبا باید PC رو ساپورت کنن ولی نمیکنن چون از راه دیگه ای درامد های کلان تر و راحت تری بدست میارن و نمیخوان وارد این حوزه ها بشن و یکمی هم نمیتونن و به همین دلیل هم بود که چند روز پیش من گفتم بعد از ۲۴ سال از عمرم که از بچگی با کنسول و PC سروکار داشتم به این نتیجه رسیدم که به طرف چیزی برم که به نفعمه و لذت بیشتری بهم بده نه اینکه به خاطر تعصب فقط خودمو گول بزنم .البته اگه پولدار باشی همه پلتفرم ها رو داشته باشی بد نیست ولی من خودم بیش از ۶۰ درصد بهترین بازی های زندگیمو روی کنسول های سونی تجربه کردم
                  در هر صورت حالا انحصارین اینا دیگه 😀
                  و بیشترین دلیل موفقیت بازی های انحصاری همون تمرکز استدیو روی ۱ پلتفرم هست و بهت اطمینان میدم اگه این بازی هایی که گفتم مولتی پلتفرم بودند به هیچ عنوان به چنین موفقیت هایی نمیرسیدن

                • die گفت:

                  خب منم همینو گفتم دیگه منظورم همین بود که تو گفتی

                • زمانی که علیرضا گفت گرافیک بتمن با آنچارتد ۳ برابری میکنه من قلبم انصافا گرفت و سرم رو به میز کوبیدم 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐

                  بابا تو رو خدا نکنید این کارارو مردم بهمون میخندن 😐 😐 😐 😐 😐 😐

  • Razer Guy گفت:

    نتیجتا شاهد تفاوت فوق العاده زیدی در نسخه PC خواهیم بود

  • aminrayban گفت:

    من ubisoft رو نمی بخشم اگه dx10 رو ساپورت نکنه 😀

  • Altair گفت:

    مورد انتظار ترین بازی سال(از نظر من)

Nvidia لو داد: Watch Dogs از DX11 و State of Decay از DX 9 استفاده می‌کنند - گیمفا