StarHawk : تحولی در سبک شوتر ؟
بازی StarHawk عنوان انحصاری سونی و بازی بعدی استودیو Lightbox سازندگان بازی warhawk است.اتمسفر و داستان این بازی تا حدودی به عنوان قبل نزدیک است ولی اینبار در آینده ای دور در فضا و به سبک وسترنی مدرن ! روایت میشود.سازندگان غیر از بخش گرافیک بازی که در نوع خود بهترین است،قول یک داستان گیرا در حالت Campaign بازی را دادند تا طرفداران را راضی نگه دارند.
همه چیز از مرگ آغاز شد…
داستان بازی در دوره ی زمانی به نام The Rush اتفاق میافتد.زمانی که منبع انرژی به نام RIFT حیاتی ترین ماده برای بقای بشر میشود و همه سعی دارند با کنکاش در فضا و مبارزه با یکدیگر به این منابع دست یابند.این ماده مانند رادیواکتیو در تماس نزدیک بسیار مضر است و باعث کشته شدن خیلی ار کسانی شده که سعی در بدست یابی این منبع داشته اند.گروهی از کسانی که برای صاحبان معادن کار میکنند و به نوعی برده بودند دست به شورش میزنند و گروهی به نام RIFT راتشکیل میدهند تا با سرمابه داران و زورگویانی که آنها را مجبور به کار میکردند مبارزه کنند و شما نیز در نقش Emmet Grave از اعضای گروه شورشی هستید.خط داستانی بازی به همین صورت ادامه پیدا میکنه و به نظر میاد با کمی کار بر روی داستان بشود سناریویی جالب و اکشن در عین حال جذاب را برای بازی پیش بینی کرد.
هدف تحول است نه تقلید.
فرق اساسی که این بازی را از دیگر عناوین شوتر در بازار رقابت جدا میکند،سبک جدید بازی و سیستم Build & Battle است.این سیستم به بازکن اجازه میدهد تا ساختمانها و ساختارهای کلی در بازی را مانند یک بازی Real-Time Strategy خود بسازد.بازی به مکانیزمی به نام Area-Based Shooter مجهز شده است که حاوی A.I فوق العاده قوی و تصمیمات جنگی در هر برهه زمانی است.
سازنده های بازی در مورد این مکانیزم ها و تکنولوژی ها گفته اند “ما میخواهیم بازیمان از دیگر عناوین جدا باشد و تجربه ای متفاوت از آنچه که قبلا بوده به بازیکن القاء کنیم.فکرش را بکنید به بازیکن این امکان را بدهیم تا در حین انجام ماموریت و مبارزه ،خود بر روی دیگر عوامل در جنگ اثر بگذارد و آنها را تغییر بدهد تا بتواند نه فقط با یک اسلحه در دست،بلکه با هر چیزی که اطرافش هست به هدف خود برسد و به نوعی جنگ را مدیریت کند.”
این روش چیزی است که Lightbox انتظار دارد و این کلیدی به گیم پلی کلی Starhawk است. دشمنانی که در بازی می کشید، از خود انرژی Rift بر جای می گذارند که با استفاده از آن می توانید هر ساختاری را بسازید، پس با کشتن دشمنان به ساخت و ساز خود ادامه می دهید و مهارت ساختن خود را افزایش می دهید. تمام ابزارهای Build & Battle با نگه داشتن دکمه مثلث ظاهر می شوند و خیلی ساده می توانید ساختاری را که دوست دارید، انتخاب کنید. کل Starhawk در نمای سوم-شخص پیگیری می شود و تنها وقتی دوربین به عقب می رود که شما می خواهید ساختمان خود را در جایی قرار دهید. در دموی نمایش داده شده از بازی، شما می توانید Turretهایی اطراف ساختمان خود قرار دهید تا از جناحین آن را از حمله دشمنان مصون نگه دارند.
StarHawk در تاریخ ۸ May سال جاری برای کنسول PS3 عرضه خواهد شد و باید منتظر بمونیم آیا این تغییرات آغاز جهش سبک شوتر خواهد شد یا نه.
نام : StarHawk
سازنده : LightBox Interactive
ناشر : Sony Computer Entertainment
پلتفرم : PS3
تاریخ عرضه : May 8, 2012
پر بحثترینها
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
نظرات