نکش، شناسایی نشو! | با اطلاعات جدیدی از Metal Gear Solid V: The Phantom Pain همراه باشید
چندی پیش عنوان MGS V در نمایشگاه Tokyo Games Show نمایشی نسبتاً طولانی از گیم پلی داشت و نشان از تغییرات بنیادینی در شالوده سری Metal Gear داشت. به تازگی و طی مصاحبه ای که با سازنده این عنوان، آقای هیدئو کوجیما، انجام شده اطلاعات جدیدی بدست آمده که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
در این رابطه ایشان اظهار داشته اند که این عنوان تجربه متفاوتی نسبت به سایر نسخ منتشر شده را به مخاطب القا خواهد کرد. وی اعلام کرده است که سیستم جدیدی در MGS V پیاده سازی شده که “No Kill, No Alert” نام داشته و همانطور که از نام آن پیداست بازیباز باید طی چالشهایی که حکم ماموریتهای فرعی را دارند دستور داده شده را انجام دهند. البته این تجربه این سیستم جدید تنها با اتصال به اینترنت میسر بوده و در بخش Ranking قابل مشاهده است. نکته جالب قضیه این است که شما هرقدر چالشها را تکرار کنید باز هم با چیزی جدید مواجه خواهید شد. از این تغییرات میتوان به عوض شدن ناگهانی آب و هوا، محل چینش سربازان و … اشاره کرد.
به بیانی دیگر اگر شما چالشی انتخاب میکنید مبنی بر کشتن یک فرد خاص یا دزدیدن یک کاست و یا یک مدرک با ارزش و نمیتوانید هدف مورد نظر را پیدا کرده و یا فرد اشتباهی را میکشید ناچار به تکرار مجدد می شوید و باید آن بخش را با چالشهایی جدید آغاز کنید و تمامی موانع سر راه شما متغیر خواهند بود. شما همچنین میتوانید نتایج و امتیازات خود را ارتقا دهید. حال این چالشها را با چاشنی Open World ترکیب کنید تا بوی مطبوع آن را حس کنید!
عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در تاریخی نامشخص و در سال ۲۰۱۵ برای PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One عرضه خواهد شد. نسخه PC نیز با تاخیر روانه بازار می گردد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
نظرات
مولتی پلتفرم شدن این عنوان نگرانم کرده مخصوصا این که روی نسل بعدم میاد
شماره ۴ یکی از بهترین بازی ها بود
این شماره هم تریلرهاش میگن :yes: :yes:
NPC!
آقا رضا خسته نباشی :yes: تاخیر رو زدی تاخیسر
ممنون، اصلاح شد. :yes:
عجب بازى :yes:
عالى عالى عالى عالى
ممنون اقاى رحیمى 😉
فقط تخیلات رو خیلی زیاد کرده :no:
عالی! ممنون بابت خبر!
بینظیر و فوق العاده مثله همیشه :yes:
😯 😯 😯 😯 😯
رضا اسم متال گیر که میاد ، یاده اون سری HD خراب مشهد میفتم که خریدیش ! :rotfl:
اون فقط DVD اولش خراب بود. 😐 😀
اونم به لطایف الحیلی درستش کردم. 😀 😐
پ خوبه شهرمون بدنام نشد ! :rotfl:
😐 😀
خبر خوبی بود ..ممنون :yes:
:no:
😐
هنو ملتفتی نشدن اینا ! 😐
😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐
When The lights go down These n00bs Shall Be Gone
LP فن ها منظورمو میگیرن
:rotfl: تو همیشه با شیمی لفظ میای؟! :rotfl:
نه همیشه :rotfl: :rotfl: :rotfl:
من تا حالا افتخار نداشتم متالگیر بازی کنم .چطوریه این بازی؟ تو مایه های اسپلینترسله ?:-)
سبکش مخفیکاری با چاشنی تخیل.
بذار یه تشبیه به جا به کار ببرم:
اگه متال گیر رو یه نقاشی زیبا و محسور کننده بدونیم، اسپلینتر سل مثل یه کاریکاتور مضحک از روی اون اثر هنریه!
تو این پست اگه کسی بد بگه رضا به خاک و خون میکشتش 😀 😀
دوست عزیز من اینم اضافه کنم متالگیر سبکی سخت و تاکتیکال هستش و اسپلینترسل در برابر این بازی هیچی نیست
درست میگه سعید جان. 😀 😀
ولی نه تا این حد. 😀
http://weknowgifs.com/wp-content/uploads/2013/03/christian-bale-upvote-gif.gif
ای خدا لعنتت نکنه رضا :laugh:
http://airstre.am/dopamine72/Nicolas%20Cage%20Laugh.gif
سعید اینجا شده سینما :rotfl:
http://machinemachine.net/text/wp-content/uploads/2011/05/tumblr_lhinnbLf3V1qe3twro1_500.gif
رضا ازاینا زیاد هست وگرنه کلت رو میخوابوندم :rotfl:
lol
http://upload7.ir/images/49832650218898879496.gif
تو سبک بازیهای مخفی کاری IGI2 سخت ترین بازیی بود که به پستم خورد 😕 کلا تو بازیش همش باید دراز میکشیدی :beatup:
از نمایشش تو tgs زیاد خوشم نیومد ولی من به کوجیما ایمان دارم وقطعا میدونم که مثل نسخه های قبلیش شاهکار میشه .تا ۲۰۱۵ هم که پیر میشیم 😐
ممنون بابت خبر رضا جان 😉
tnx for post
یعنی مرد می خواد که اینو بازی کنه و تمومش کنه.من تو نسخه ی چهارم به صورت تمام وقت مثل مار رو زمین می خزیدم {همون حالتی که خودشو هم زنگ زمین می کرد}.ولی در کل بازیه سختیه.یک قسمتش هم که موندم چکار کنم و نتونستم تمومش کنم.
ولی اگه یک مقدار بازی کنیش و بفهمی از چه قراره واقعا بازیه فوق العادیه ولی در کل برای کسایی هست که وقت زیاد دارن و یک مقدار از بقیه تو گیم حرفه ای تر هستن.
عالی، با وجود این که خودم عاشق سری هیتمن و اسپلینتر سل و کلا مخفی کاری هستم،همیشه سریهای metal gearو thief که پدران سبک خودشون هستن جلوتر از اونا هستن،(بهترین متال metal gear solid 3)
انشاالله که استاد یه غذای لذیذ بده بهمون. بوش که مطبوع بوده! :rotfl:
اقا من نسخه ی metal gears solid substence روی pc دارم کسی بازیش کرده تا حالا بازیش قشنگ بازی کنمش من میشه یکم اطلاعات بدید دربارش
________________________________________________________
داداش سعید نیکبخت یکم اطلاعات میدی میدونی چطوری
فقط MGS1, 2 واسه PC موجوده.
به نظر من اگه مخفی کاری سخت نباشه(البته هر سبکی مخصوصا مخفی کاری) کل حال و منطق بازی میپره!مثلا با acمثال میزنم که همه بازی کردن: شما مخفی کاری های ac1 رو با بقیه نسخه هاش مقایسه کنید ؟؟!!!!؟؟؟!!! توی نسخه یک اگه فقط یکی از شوالیه های معبدی میدیدت پدرت در میومد ولی تو نسخه های بعدی اتزیو تنهایی پنجاه نفر رو حریف بود! یعنی منطق مخفی کاری سری یکم رفت زیر سوال!!! سری متال گیر هم یکی از نکات قوتش نسبت به هم سبکاس همینه!
داداش رضا بله ولی این نسخه نمیدونم شایدم شماره ۲ میشه……..اسمش زده substance والا نمیفهمم خود کدوم نسخه برا همین میپرسم…….به نظرت می ارزه ۱ و ۲ بگیرم بازی کنم
کنترل نسخه های ۱و۲ سخته. تقریباً مثل RE های کلاسیک. اگه واقعاً عاشق MG هستی تجربشون کن. گرافیکشون هم خیلی پایینه اونم واسه این که ماله ۱۵ سال پیشن. زمان خودشون غول گرافیکی بودن.
مرسی داداش رضا اره عاشق بازیشم ولی من نمیدونم این ۲ نسخه که گرفتم مال کجا اسماشون اینطوری بازم ممنون بابت راهنمایی داداشم خیلی گلی
اگه اولش بارون میاد و اسنیک از روی پل پرید داخل یه کشتی نسخه ۲ هست و اگه از توی آب بیرون اومد و باید بری داخل یه آسانسور نسخه اوله.
اره داداش رضا از روی پل میپره رو کشتی پس شماره ۲ امشب بشینم یک دست مشتی بازی کنمش مرسی نوکرتم :yes:
قربونت.
متاسفانه من فقط تونستم نسخه سومش رو بازی کنم :-(( که واقعا تجربه اش منحصر به فرد بود . :yes: :yes:
امیدوارم حالا که بازی مالتی پلتفرم شده بتونم این بازی رو انجام بدم :laugh:
بابت اسپم شرمنده 😀
آقا نوروزی پنج روز هم گذشت و باز هم شما و تیم طراحی وب بدقولی کردید :pain: :pain: :pain:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
من میخوام به خاطر مولتی پلتفرم کردن این بازی کوجیما رو از وسط نصف کنم
:yes: :yes: :yes: :yes:
کلا اینجور سورپرایز ها تو خون کوجیما هست! 😀 این نتیجه ی همون آزادی عمل و ترکیب عوامل تو بازی هست که متال گیر به اون معروف هست…خدا میدونه تا ۲۰۱۵ چجوری باید صبر کرد و چند بار سورپرایز های کوجیما رو شنید! 😐 😀 😐
زیباترین بازی در سبک خودش :yes:
بهترین بازی مخفی کاری تا قبل از WD :yes: :yes: :yes: :yes:
به به! من از این بازی های سخت خوشم میاد!….. الآن اکثر بازی ها رو همه راحت میتونن تموم کنن!…… اما علاقه ی من به راحت تر تموم کردن نیس!
:yes:
کلا گیپر حرفه ای با نوب تو این نوع بازی ها مشخص میشه همه میتونن حرفه ای باشن ولی نمیتونن به این راحتیا جای فوق حرفه تی یا رو بگیرن من که به کل نوب نوبم 😀