کرایتک تایید کرد:تعداد Polygon های موجود در شخصیت Marius در عنوان Ryse: Son of Rome از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافت
در طول چند ماه گذشته استودیوی کرایتک سازنده ی عنوان انحصاری Xbox One یعنی Ryse:Son Of Rome اعلام کرد که برای ساخت شخصیت اصلی این عنوان(Marius) از ۱۵۰,۰۰۰ هزار چندضلعی استفاده شده است.اما به تازگی آقای Cevat Yerli موسس کرایتک اعلام کرده است که این تعداد چندضلعی از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش پیدا کرده است.با ما همراه باشید تا قسمت هایی از صحبت های ایشان و مقایسه ی تصویری را مشاهده نمایید.
آقای Cevat Yerli موسس کرایتک در حساب شخصی خود اینگونه گفته اند که:
برای ساخت ماریوس از ۸۵,۰۰۰ چند ضلعی استفاده شده است.این یک انتخاب برای ما بود که بین ۱۵۰,۰۰۰ هزار و ۸۵,۰۰۰ هزار یکی را انتخاب کنیم.بنابراین ما متوجه شدیم ۸۵,۰۰۰ هزار تا از کیفیت بیشتری برخوردار است.
شما همچنین می توانید مقایسه ی تصویری قبل و بعد(زمانی که از ۱۵۰,۰۰۰ پالیگان استفاده شده بود و اخیرا که اعلام شده از ۸۵,۰۰۰ هزار پالیگان استفاده شده) را مشاهده نمایید.
نظر شما در این رابطه چیست؟کدام یک از عکس های موجود از گرافیک بالاتر و واقعی تری برخوردار هستند؟
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان Horizon Forbidden West روی PC حدود ۵۰ درصد کمتر از نسخه قبلی است
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- ویدیو: تریلر جدید بازی Hellblade 2 را مشاهده کنید
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- تاریخ عرضه و قیمت کنترلر جدید Xbox فاش شد
نظرات