کرایتک تایید کرد:تعداد Polygon های موجود در شخصیت Marius در عنوان Ryse: Son of Rome از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافت - گیمفا
کرایتک تایید کرد:تعداد Polygon های موجود در شخصیت Marius در عنوان Ryse: Son of Rome از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافت - گیمفا
کرایتک تایید کرد:تعداد Polygon های موجود در شخصیت Marius در عنوان Ryse: Son of Rome از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافت - گیمفا
کرایتک تایید کرد:تعداد Polygon های موجود در شخصیت Marius در عنوان Ryse: Son of Rome از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافت - گیمفا
کرایتک تایید کرد:تعداد Polygon های موجود در شخصیت Marius در عنوان Ryse: Son of Rome از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافت - گیمفا
کرایتک تایید کرد:تعداد Polygon های موجود در شخصیت Marius در عنوان Ryse: Son of Rome از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافت - گیمفا

کرایتک تایید کرد:تعداد Polygon های موجود در شخصیت Marius در عنوان Ryse: Son of Rome از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافت

سعید نیکبخت
۱۳:۲۷ ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
کرایتک تایید کرد:تعداد Polygon های موجود در شخصیت Marius در عنوان Ryse: Son of Rome از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافت - گیمفا

در طول چند ماه گذشته استودیوی کرایتک سازنده ی عنوان انحصاری Xbox One یعنی Ryse:Son Of Rome اعلام کرد که برای ساخت شخصیت اصلی این عنوان(Marius) از ۱۵۰,۰۰۰ هزار چندضلعی استفاده شده است.اما به تازگی آقای Cevat Yerli موسس کرایتک اعلام کرده است که این تعداد چندضلعی از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش پیدا کرده است.با ما همراه باشید تا قسمت هایی از صحبت های ایشان و مقایسه ی تصویری را مشاهده نمایید.

آقای Cevat Yerli موسس کرایتک در حساب شخصی خود اینگونه گفته اند که:

برای ساخت ماریوس از ۸۵,۰۰۰ چند ضلعی استفاده شده است.این یک انتخاب برای ما بود که بین ۱۵۰,۰۰۰ هزار و ۸۵,۰۰۰ هزار یکی را انتخاب کنیم.بنابراین ما متوجه شدیم ۸۵,۰۰۰ هزار تا از کیفیت بیشتری برخوردار است.

yerli

شما همچنین می توانید مقایسه ی تصویری قبل و بعد(زمانی که از ۱۵۰,۰۰۰ پالیگان استفاده شده بود و اخیرا که اعلام شده از ۸۵,۰۰۰ هزار پالیگان استفاده شده) را مشاهده نمایید.

نظر شما در این رابطه چیست؟کدام یک از عکس های موجود از گرافیک بالاتر و واقعی تری برخوردار هستند؟

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کرایتک تایید کرد:تعداد Polygon های موجود در شخصیت Marius در عنوان Ryse: Son of Rome از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافت - گیمفا
کرایتک تایید کرد:تعداد Polygon های موجود در شخصیت Marius در عنوان Ryse: Son of Rome از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافت - گیمفا
کرایتک تایید کرد:تعداد Polygon های موجود در شخصیت Marius در عنوان Ryse: Son of Rome از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافت - گیمفا
کرایتک تایید کرد:تعداد Polygon های موجود در شخصیت Marius در عنوان Ryse: Son of Rome از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافت - گیمفا
کرایتک تایید کرد:تعداد Polygon های موجود در شخصیت Marius در عنوان Ryse: Son of Rome از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافت - گیمفا
کرایتک تایید کرد:تعداد Polygon های موجود در شخصیت Marius در عنوان Ryse: Son of Rome از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافت - گیمفا
کرایتک تایید کرد:تعداد Polygon های موجود در شخصیت Marius در عنوان Ryse: Son of Rome از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافت - گیمفا
کرایتک تایید کرد:تعداد Polygon های موجود در شخصیت Marius در عنوان Ryse: Son of Rome از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کرایتک تایید کرد:تعداد Polygon های موجود در شخصیت Marius در عنوان Ryse: Son of Rome از ۱۵۰,۰۰۰ هزار به ۸۵,۰۰۰ هزار کاهش یافت - گیمفا