نقشه MGS V: The Phantom Pain در حدود ۳۰۰ برابر بزرگ تر از MGS V: Ground Zeroes است!
![metal gear solid ground zeroes 1024x551 نقشه MGS V: The Phantom Pain در حدود ۳۰۰ برابر بزرگ تر از MGS V: Ground Zeroes است! - گیمفا](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2013/09/Metal-Gear-Solid-Ground-Zeroes-1024x551.jpg)
MGS V: Ground Zeroes در واقع مقدمه ای برای داستان MGS V: The Phantom Pain می باشد که همچنین این مقدمه شما را با ساختار جهان آزادی که قرار است برای اولین بار در تاریخ این سری وجود داشته باشد آشنا خواهد کرد. حال بر طبق اعلام هیدیو کوجیما، نقشه بازی MGS V: The Phantom Pain بسیار وسیع است به گونه ای که در حدود ۳۰۰ برابر بزرگ تر از MGS V: Ground Zeroes می باشد!
کوجیما در مصاحبه اخیر خود به وب سایت ژاپنی Game Watch ( که توسط کابری در سایت NeoGaf ترجمه شده ) اظهار داشته است که Ground Zeroes یک بازی کاملا جدا از The Phantom Pain می باشد و همچنین بر طبق اعلام او Ground Zeroes دارای مناطق بزرگی نخواهد بود و از یک چزخه شبانه روزی خودکار نیز پشتیبانی نخواهد کرد( این بدان معنا است که ماموریتی که از Ground Zeroes دیدیم تنها در همان شب انجام می شود.)
کوجیما در ادامه اشاره کرده است که وسعت نقشه Ground Zeroes در مقایسه با The Phantom Pain در حدود ۱ به ۳۰۰ می باشد.
در MGS V: Ground Zeroes که در واقع ۱۲ سال قبل از MGS V: The Phantom Pain اتفاق می افتد، Big Boss شخصیت اصلی بازی خواهد بود و بر خلاف Metal Gear های قبلی که بیشتر سینماتیک بودند، Ground Zeroes دارای ساختار گیم پلی جهان آزاد می باشد.
هر دو عنوان Ground Zeroes و The Phantom Pain برای کنسول های PS3 ، PS4 ، Xbox One و Xbox 360 عرضه خواهند شد. نسخه pc هم بعد از انتشار نسخه های کنسولی خواهد آمد.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Avowed منتشر شدند
- آیا ایده ساخت Intergalactic از زمان عرضه The Last of Us وجود داشته است؟
- شاید عرضه Xbox Series S یک اشتباه بود
- نگاهی به منابع الهام بازی مورد انتظار Intergalactic استودیوی ناتی داگ
- کارگردان Assassin’s Creed Shadows: بازیکنان اگر بیشتر با یک شخصیت بازی کنند، چیز زیادی را از دست نمیدهند
- مایکروسافت نسبت به سونی بازیهای بیشتری برای پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۵ منتشر میکند
نظرات
:yes: :yes: :yes: :yes:
داداش فازت چیه تو هر پست ۴تا لایک میذاری؟! 😐 خب یه نظری حرفی! از وقتی که یادمه فقط همین ۴تا رو میذاشتی!
:yes: :yes: :yes: :yes:
:razzmad: :rotfl:
:yes: :yes: :yes: :yes: :rotfl:
خوب دوست داره نظرشو اونطوری بگه تو چیکار داری؟ 😛
لابد اینم مثل هوش مصنوییشه که گفت اونقد بالاست که من نمیتونم کنترلشون کنم لامصب میرفتی پس گردنی محکمی به دشمنات میزدی متوجه نمیشدن
خیلی باحال بود نظرت . مخصوصا قسمت پس گردنی
————–
یا حرف سازنده های هیلو میفتم که گفتن کوجیما استاد ترول کردن و هایپ کردن بیخودی یه چیزه . راست میگفتن.
توی این سایت هم کوجیما یه چی در حد زئوس هست . نمیدونم چرا 😀
واقعا این طرز نظرات تاسف داره و بس.
این طرز فکر شما آشناست!!!! گاملا مشخصه که نه متال گیر های ۲-۳ و نه peace walker رو درک کرده اید اگر مقداری به بیس متال گیر و نحوه بازی و لو رفتن و کاور اشنا بودید چنین نظراتی نمیدادید.
توصیه میکنم یک بار دیگه اگر توانش رو دارید متل گیر ۳ اسنیک ایتر رو برید خدارو شکر جدیدا که HD هم اومده.
اصلا هوش مصنوعی متال گیر تا چیزی شما درک دارید متفاوته.
رامین جوابه اینا رو نده معلومه ۴ تا نوب ۱۳ـ۱۴ ساله هستن که کلا از گیم هیچی حالیشون نیست یا اینکه فن بازی بیخودی در میارن :no: :no: :no: :no:
این داش نوید غیر بیلاخ نظری تا حالا نداده :rotfl:
شوخی بود ها ………..
کیفیت بازی به دلم نشست
حداقل برای pc میاید :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
مطمئنا فانتوم پین عظمت بیشتری داره چون مقصد کوجیما و استدیو کوجیما ذهنشونو روی فانتوم پین متمرکز کردن نسخه ی Ground Zeroes هم از نظر من نیاز بود که ساخته بشه چون از لحاظ ارتباطی میتونه مرتبط عالی باشه فقط به امید کوجیما و استدیو کوجیما… :yes:
منتظرشم :yes: :yes: :yes:
شاید ground zeroes بیش از حد کوچیکه!
حس و حال متال گیرهای قبلی نیست تو این شماره یه جورایی
هوش مصنوعی در حد بوق تا الان
هوش مصنوعی متال گیر ۴ بیشتر از این دموها بود
محیط ها که اصلا خالی.فقط چهارتا کمپ زدن و دو تا بشکه گذاشتن
نمیدونم کوجیما چش شده.نمایش E3 فوق العده بود.اشالا کل بازیش مثل اون نمایش باشه
شوخی:از زمانی که بازی رو روی X1 نشون دادن اینجوری شد.کوجیما خودش هم میدونسته انگار این دفعه قراره……..سمت بزرگا نرفته
شوخی 😀
از هرکی غیر شما انتظار داشتم این حرف رو.
شما چند بار کل سری متال گیر رو رفتید؟ از اون ورژن های ۲ بعدی تا کنون هوش مصنوعی متالگیر با درک ما از هوش مصنوعی مثلا اسپلینتر سل فرق میکرده و من این هوش مصنوعی و حتی انتخاب تاکتیک رو در این دمو بسیار تا بسیار عالی دیدم و منتظر یک ری ویو کامل تر از نحوه حرکات و راه رفتن ( بویژه کند ) بیگ باس هستم.
میگن چرا کوجیما در خداست: زمانی ما روی ps2 بهترین گیممون gta و عناوینی معمولی بود کوجیما متالگیر ۳ رو دادبیرون بازی که هنوز تا به امروز رقیب مخفی کاری براش نیست( کدوم بازی بوده تا به امروز بارفتن توی اب زالو به بدن بچسبه بدن سمی بشه و باید با روشن کردن سیگار زالو رو از بدن خذف کرد؟)
هوش مصنوعی نه پایین نبود بلکه فرای چیزی که تا به الان تجربه کردیم خواهد بود ( حتی لست اف اس ) به قسمت کم اوردن نیرو توی تریلر دوم و حمله ماشین سنگین و از پای دراوردن هلیکوپتر دقت کنید.
در نظر داشته باشید این بازی برای اجرا دمو بود و لول های هوشیاری و سختی کم( چقدر تیر خورد بنده خدا جک ولی نمیمرد!!!)
رامین جان من تمومه متال گیرهارو بازی کردم ولذتم بردم
ولی نمی دونم شاید من بد دیدم ولی هوش مصنوعی تو این دو دموی جدید اصلا در حد متال گیر نبود.مقایسه کردنش با هوش مصنوعی لست آف آس انصافا بی رحمیه
ولی تو نمایش E3 عالی بود.من عاشق متال گیر و اسنیکم ولی نمی دونم چرا تو این دو نمایش هوش مصنوعیش واسم پایین بودش.مطمئنم استاد درست میکنه تا زمان انتشار.آخه یه چیزه دیگم هستش اینه که محیطاش هم خیلی خلوت بودش
بد که نبود هیچ فوق العاده بود شما واکنش های ترلر دوم رو ندیدی؟ چه زیبا اول بالگرد و سپس تانک
چه سریع رود بلاک کار کردند
چه فوق العاده تاکتیک گرفتند و بیگ باس رو دور زدند؟
شما دقت کنید این هوش مصنوعی حالت اسون برای دمو بوده وای از هارد
هوش مصنوعی این بازی عالی و سخت تر از لست اف اسه محیط اوپنه انتخاب ها زیاد ولی لست اف اس محیطی بستهو خطی درنتیجه واکنش ها راحتتر ایجاد میشن. این اونکاریه که کوجما میگه هوشی که میباست در gta v ببینیم ولی ندیدم و بجاش توی متال گیر میبینیم.جدا از اینها شخص کوجیما بر تاکتیک ها به ویژه CQC تاکید و اشراف خوبی داره پس این بازی فوقالعاده خواهد بود و سری فانتوم پین رو در حد نمره کامل میبینم.
اون جایی که تانک افتاد دنبالش و C4 گذاشت خیلی جالب بود
ولی بازم اون بازی تاکتیکی همیشگی نبود.نمی دونم چرا ولی من حس میکردم انگار یه جوری بازی شده که همه بتونن بازی کنن.اگه اینجوری باشه اصلا خوب نیست.خدا کنه هنوز هم همون بازی مخفی کاری سخت باشه
در هر صورت ما به استاد اعتماد داریم و میدونیم کارش رو خوب بلده.فقط این بازی رو آسون نکنه که کلام باهاش میره تو هم
بعد رامین جان یه جوری نگو انگار به دست آوردن اون هوش مصنوعی تو لست آف آس کار ساده ای بوده
همین کوجیما از دیدن هوش مصنوعی اون بازی کف کرده بود.فقط دو سال داشتن رو هوش مصنوعی اون بازی کار می کردن
ساختن لست اف اسی به مراتی راحتتر از gta و متالگیر و کلا اوپن ورده خیلیییی ساده تره
چرا شوخی؟گل گفتی والا
:yes: کف کردم
:dazed: :yes:
یه سوال؟
متال گیر Ground Zeroes چه فرقی با Phantom Pain میکنه؟؟!؟!؟!؟! ?:-)
مگه ۲تا متال گیر قراره بیاد؟!؟؟!؟!؟
قضیه چیه؟!
:sarcasm: :sarcasm: :sarcasm: :sarcasm: :sarcasm: :sarcasm: :sarcasm:
بله دو نسخه قراره بیاد البته Ground Zeroes زودتر از فانتوم پین میاد فانتوم پین تا سال ۲۰۱۵ تاخیر خورده…هدف کوجیما از این نسخه فقط فکر کنم مربوط به داستان بازی یا ارتباطشون باشه… :yes:
تصلا تعجب نداره.از کوجیما هر کاری که بگی بر میاد :laugh: بنده فقط بازی های metal gear solid 2 ,3,1رو بازی کردم همشون عالی بودن به خصوص نسخه ی سوم
تا حالا پیش نمایشی هم از GZ اومده!!!!؟؟؟؟؟؟
اخه همه پیش نمایشایی که اومده مال فانتوم پین هستش!!!!! 😮 😮 😮
این دو دمو که تو tgs پخش شد مال گراند زیرو بود اما دموی e3 مال فانتوم پین بود